!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آشفتگی ذهنی

ساعت یازده شبه و حس میکنم دیگه ذهنم منو واسه خوندن همراهی نمیکنه 
از یه طرف هم یه حس دیگه میگه بشین بخون تا وقتی که همونجا روی کتاب خواب بری! یه کنکوره و تعیین مسیر یه عمر زندگیت 
خب این تفکر نگرانم میکنه. خیلی مهمه! مسیر  یک عمر زندگی من با هر رشته ای که قبول شم یه شکل متفاوته و من باید تلاش کنم بهترین شکلش رو رقم بزنم 
البته باید تلاش میکردم تا الان دیگه !  فقط 26 روز دیگه اش مونده 
اگر اشتباه نکنم 27 خرداد 95 بود که من استارت پروژه ی کنکورمو زدم و شروع کردم به بررسی که اصلا کنکور چی هست!! و از چه راهی برم و... از همون موقع مهمترین و تنها دغدغه ذهنی من کنکور بود...
نمیدونم تلاشم به اندازه موفقیت توی کنکور بوده یا نه ولی میدونم که من نهایت تلاش "خودم" رو کردم و الان هیچ پشیمونی یا حسرتی برای وجدان خودم باقی نذاشتم.. بالاخره یا میشه یا هم نهایتا میشه! نشد نداره 
اینم میدونم که الان وقت فکر کردن به این مسائل نیست اما قابل درکه که محاله توی همچین شرایطی باشی و این تفکرات سراغت نیاد!
خلاصه که داریم به نیمه شب نزدیک میشیم و بهتره به جای حرف زدن برم بخوابم که فردا رو هم مفید بگذرونم...هرچند دلم میخواد ثانیه ها رو بیدار باشم ولی نمیشه 

+نوشتن خیلی کمک میکنه:) 
می دونم چه حالی داری لیمو 
ولی اینم یه امتحان مثل تمام امتحاناتی که دادی و سربلند ازش بیرون اومدی. فکر کن می خوان ازت آزمون بگیرن که چقدر توی این سالها یاد گرفتی و تو می خوای توانایی هاتو بهشون نشون بدی همین!  
مطمئنم مثل همیشه موفق میشی
ان شاء الله
مرسی که درک میکنی:*
امیدوارم:) 
چشم*_^

مطمئنا با این همه تلاشی که شما انجام داده اید 
موفق و پیروز خواهید شد ..
انشالله 
ممنونم 
بنظرمن دلیل اصلی اینکه دخترها به نسبت مطالعه ای که دارن موفقیت کمتری کسب میکنن (درمقابل پسرها) همون جمله ایه که بُلد کردی
تلاششون به اندازه موفقیت نیست یا عدم اعتماد به نفس؟
مطمئنم عالی میشی...
برو بخواب ❤
*_*
عزیزم:)
هرچی به صلاحتون بشه😃
ممنون 
دیدگاهشون اشتباهه
خیلی از دخترارو دیدم میگن منکه نلاشمو کردم، انگار درس میخونن که حالا خونده باشن ...
نمیدونم میگیری حرفم رو یا نه، ولی به قصد رتبه شدن نمیرن، نمیگن من میرم و اون چیزی که میخوام رو میارم، میگن منکه تلاشم رو کردم :|
خب این قبل شروع مسابقه باخته :|
Got it!
ایول خوشم اومد واقعا:) 
الان دارم مقایسه میکنم خیلی واضحه این تفاوت پسرها و دخترها 
عالیه...مرسی^_^

احتمالا به خاطر اینه که میخوای عجله کنی و عجله هم ناشی از اینه که میخوای همه ی تستارو بزنی.حدس میزنم البته.ولی دو تا نکته خیلی بهم کمک کرد.اولیش این بود که میانگین درصدمو تو ازمونا حساب کردم دیدم مثلا ادبیات همیشه ۵۰ میزنم.سر ازمون قرار نیست معجزه بشه ۹۰ درصد بزنم.همونه ۱۰ درصد کمتر یا بیشتر.اینجوری خیالم راحت میشد که من قراره نصفشو بزنم حالا اگه تونستم یکی دو تا بیشترم میزنم.میگشتم بین سوالای اسون و متوسط و با دقت و تمرکز میتونستم جواب بدم.من همیشه تعداد غلطا و بی دقتیام کم بود با وجودی که ادم بی دقتیم.یکی دیگه ام اینکه اصلا وقت صرف سوالای سخت و طولانی نمیکردم.میرفتم تا تهش اگه وقت زیاد میومد برمیگشتم اونی که واسش ایده داشتمو حل میکردم.طولانی شد.موفق باشی
اره من همیشه همین بودم:/میخواستم همه تستا رو بزنم 
مرسی از توضیحاتت...کمکم میکنه 
*_*
من ب آینده امیدوارم لیمویی:)
عزیزم^_^ ایشالله هردومون... 
کل زندگی به نظر من همون جمله ایه که بلدش کردی، best ات رو انجام بدی، اگه شد که چه عالی، نشدم هیچوقت به خودخوری نمیرسی، یه مدت دپ میشی بعد به یه ورمی چیزی میگی و میری سراغ یه چیز دیگه
من کنکورم اونی که میخواستم نشد، خیلی بدتر شد اما خدا رو شکر اونجوری شد، چون به سمت رشته ای رفتم که عاشقشم :)
گودلاک عزیزم :) ایشالله که خیلی خوب بدی کنکورو
خداروشکر که شکوفا شدی:)
چی بگم..به امید موفقیت! 
مرسی نی لوجان مرسی*-*
آینده را هرجور بخوای میسازی لیمو و کنکور همه چیز نیستش. نمونش زیاده خانم نسیم انابی را ببین. از لیسانس و ارشد دانشگاه آزاد رسید به محقق هاروارد و الان استادیار دانشگاه نورث ایسترن. البته ایشالا توی کنکور بیشترین موفقیت را کسب میکنی :)

http://www.che.neu.edu/people/annabi-nasim

چه پیشرفتی..تحسین برانگیزه واقعا ...خوندم پروفایلشو

از هر راهی میشه موفق شد^_^ 
مرسی:)

بازم کنکور -__-
هر جا میری حرف از کنکوره :|
+ ارزوی موفقیت در کنکور D:
عجب!:)
خیلی ممنون 
خوش اومدین 
تموم این حس حالت رو درک میکنم خودم تموم این روزا رو کشیدم ولی تهش میدونی چی میشه ؟  تهش چه قبول شده باشی و چه خدای نکرده قبول نشده باشی یه روزیه که نشستی واتو انداختی رو اون یکی پات و داری به این فکر میکنی که اینم با تموم خوبی و بدیهاش با تموم شختی و فزار و نشیب هاش گذشت و رفت پی کارش

برات کلی آرزوی قشنگ میکنم میدونم که میتونی یه اراده ی بزرگ و قوی لابه لای نوشته هاته که حسش میکنم:))
اووه کاکتوسک چقدر مهربونی:) 
اول از همه خوش امدگویی 
بعد اینکه کاملا درسته..زندگی با همه خوبی ها و بدیهاش میگذره و چقدر خوبه که خودمون خوبیهاشو پررنگ کنیم 
لطف داری به من:)
^_^ 
خیلی عالیه که تلاشت رو کردی. ایشالا بهترین ها رو رقم می‌زند. صبح زود بیدارشدن انرژیش باحالتر از شب دیر خوابیدنه
اره صبح زود یه چیز دیگست 
((-:این نیزبگذرد
همینطوره: *
تووووووو 
بهترینی
مطمئنم قبولی :)
تو شب های قدر التماس دعا 
عزیززم..خوبی؟چخبر؟
محتاجیمممم شدییییدا 
چشم
موفق باشی دوست خوب...
یاد زمانی افتادم که خودم کنکور داشتم. یادش بخیر... دوران سختیه اما بعداً که بهش نگاه می کنی می بینی چقدر پر خاطره بود.
پرخاطره و شیرینه..که البته سختیهای خودش هم داره
ممنونم؛)
خوش اومدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan