!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دستگاه جدید منو جلوی خودم نابود کرد و من سکوت کردم:(

وای خدایا 
من واقعا ترسیدم...از قدرت حسادت که میتونه چه کارهایی انجام بده ترسیدم 
اولین بارش نیست که بهم ضربه میزنه با حسادتش..دشمنی هم نیستا خیلی منو دوست داره ولی بعضی وقتها انگار یه چیزی جلوی چشمشو میگیره,  بعدش هم اصلا عذاب وجدان نداره 
چه خبره دقیقا؟:/ 
چرا از اول برچسب حسود بودن به دخترا چسبوندن و اونام هی اثباتش میکنن که حسودن؟ چرا باید از پیشرفت یکی ناراحت شیم؟چرا نتونیم تحمل کنیم یکی یه چیزی بهتر از ما داره؟چرا نداشته های یکیو به رخش بکشیم؟مگه با اینکار چیزی به ما اضافه میشه جز اینکه طرفو تخریب میکنیم؟
خیلی خوبه اگه یه ذره استانه تحملمونو بالاببریم,  هرچیزی که میبینیمو بیان نکنیم,بفهمیم چه حرفی رو کجا بزنیم 
خیلی خوبه که همزمان به سن که بالا میره درک و فهم هم بالا بره:| 
من الان از تمام ادمهایی که حسودن میترسم:| حسادت به معنای واقعی,نه اون حسادت صادقانه از روی حس مالکیتی که همه تجربه اش میکنن,نه حسادت سازنده بلکه حسادت مخرب..حسادت ویرانگر که از انسانیت دور میکنه 

""99% لایه های زندگیت باید پنهان بمونه"" کاش من اینو زودتر میفهمیدم.کاش کاش کاش 


حسودا شاید ما رو گاها با کاراشون ناراحت کنن، ولی خودشون بیشتر اذیت میشن از اتیش همیشه فعال درونشون 
اون که صددرصد
واقعا حسادت یه بیماریه 😐
خداروشکر من یادم نمیاد تا حالا حسادت کرده باشم و شاید غبطه خورده باشم :) 
حسودهای زیادی اطرافم دیدم متاسفانه،اینجوری زندگی سختی دارن...
خیلی خوبه حسود نباسی,عاالیه 
وای میم راست میگی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
مبآرکه‍ 😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘💚💜💜💗💙💚❤💋👄💖💕💓💛💝💞💟💟💗💙💚💟💟💝💜💛💓💕💗💗💗💘💚💚👄💖💗💚💚💞💜💜💛💜💝💟💙💚💙💞💜💜💛💛💜💞💟💚💚💙💟💝💜💜💝💟💌💤💚💚💗💕💔💛👅💋❤❤💚💟💜💜💛💛💜
وااااایییی خدااایااا:))))))))))))))))))))))))
موجبات شادی فراهم میکنی سما:)))))))))
همیشه‍ از حسآدت میترسمـ
چه‍ از طرفِ خودمـ بآشه‍ چه‍ اطرآفیآن ....
حسآدت همـ خودِ آدمُ نآبود میکنه‍ هم اطرآفیآنُ که‍ البته‍ بیشترین ضرر به‍ شخص حسود میرسه‍ ........
بآشد که همه‍ رستگآر شویم....
حسآدت به جنسیت مربوط نیست اینُ مطمئنم...
چونـ حداقلشـ اطراف من پُرِ از پسرآی حسود 😌
پسرای حسود؟؟حسادت به کی؟اگه به همجنساشون باشه که طبیعیه دختر و پسر نداره 
حسادتِ رفیق از رقابتِ رقیبا خطرناکتره ...
همونطور که دشمن دانا به از دوست نادان 
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ , ۲۲:۰۷ شرمندهٔ یابن الحسن
به تعبیر امام علی علیه السلام حسود خودش و نابود میکنه !
به بقیه هم ضرر میرسونه:/
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ , ۲۳:۴۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از اولش، حسادت، زندگی هارو، دوستی هارو، خواهرانه هارو، برادرانه هارو نابود کرده!! 
اولیش رو شیطان شروع کرد، وقتی به آدم حسودیش شد، بعد هم قابیل که برادرش رو کشت و..
ریشه داره پس
فکر کنم همه ما در درون خودمون یکمی حسادت داریم ولی این که آدم کنترل نکنه حسادتشو تا جایی که علنی بشه خیلی بده :(
اره میگم که حسادت سازنده یا مثلا حسادت روی چیزی که فققققط قراره مال تو باشه!!! طبیعیه همه هم دارن 
ولی اونطوری که مخربه,فاجعه ست 
عارضم به خدمتت که
بنده نیز اینگونه بودم ولی حسادت بنده نه نه نه
واسه من حسادت نبود
من فقط اعصابم خورد میشد که دوستم با دبیر من در ارتباطه
در همین حد بود فقط:))
+حسادت چیز خوبی نیست
لیمو امشب یکی از دوستام زنگ زده بود میگقت تو هرچی باشی و نباشی حسادت تو کارت نیست
وی با سخنان بنده از تراز۵۸۰۰ به۶۶۰۰ رسیده است!! 
ولی درکل خوب نیست میدونی حسادت بیشتر از همه به خودمون لطمه میزنه و این واقعا خوب نیست
من منظور پستت رو فکرکنم کامل درک نکردم
ولییییی اگر منظورت حسادت های دوران کنکوره. که باید عرض کنم طبیعیه دیگه اتمسفر کنکور اینو ایجاد میکنه ولی باقی حسادت هارو صوبتی ندارم راجبشون.. اونا رو واقعا درک نمیکنم

خوب خوبی؟چه خبر دلبر؟ میخونی دیگه؟
حسادت دوران کنکور از رقابت سرچشمه میگیره که بهتره سازنده باشه و هست تقریبا...ک من همونم ندارم خداروشکر 
افرین عجب مشاوری هستی:)

خوبم مرسی...دیروز اف بودم نه.ولی کلا اره.توچطوری؟ازمون خوب بود؟

همیشه کسی رو برای دوستی انتخاب کن 
که اونقدر قلبش بزرگ باشه 
که نخوای برای اینکه تو قلبش جا بگیری 
بارها و بارها خودت رو کوچیک کنی...!

#آل_پاچینو 



اگه یه وقت یجایی بخودتون گفتین "فضولیش به من نیومده" بدونین که تو مسیر درستی هستین


++ اون مورد۹۹٪ درصد اونجام هست؟
من. امشب به دوستم گفتم چون شهرمون کوچیکه اینقدرررر حاشیه و مخفی کاری داریم نمیدونستم اونجا هم هست://
عاغا تکذیییییبببببیبببببببببب

هووووووف
خدایاااااااا !!

و در پایان اللهم عجل الولیک الفرج
باظهور آقا راحت میشیم راااااحت
بیایید واسه فرج آقا امام زمان دعا کنیم
عجب جمله ای 




نه اصلا ربطی به محیط کوچیک و بزرگ نداره مریم.منظورم چیز دیگست 
:) دعا هم میکنیم 
عصن همه باید به من حسادت کنن
دوستای خوب مث تو زیاد دارم ...درس خون /خداروشکر موفق/مهربون/دوست داشتنی
چی بگم آخه؟
حرص نخور جانم 
برو از این حسادته واسه بهتر و بهتر و بهتر شدن خودت استفاده کن
بوسم یادت نره
عزیززززززم:**  شما خیلی لطف داری ب من سحرجان 
حرص نخوردم ولی بهم خسارت وارد کرد:)) فکر کردن بهش ترسناکه اصن 
بوووووووووس*_*
متاسفانه یا خوشبختانه آدم حسود خودش بیشتر اذیت میشه
و در جواب سوالات باید بگم بله! با تخریب دیگران، چیزی به حسودا اضافه میشه. اونم احساس خوشحالی عه که از همه چی بهتره
من چون خودم الان تو موقعیت حسادتم کاملا درک میکنم
نل تو داری به کسی که دوستش داشتی الان درتصاحب یکی دیگست حسودی میکنی و این کاملا طبیعیه,حق داری و همممه تجربه اش میکنن
ولی حسادت به دوست صمیمیت,خواهرت,و این قبیل اصلا قابل قبول نیست,زشته 
 سلام

سلام
وای
امان از حسادتها
امان 
حسادت 
بستگی داره گاهی حسادت مثبت  جهت پیشرفت هست نه ضربه زدن به فرد مقابلت
ولی گاهی حسادت میشه ضربه ای به خودت که جبرانی سخت میشه!!!

سلام  لیمو ییی:)
خووبی؟
امتحانم که تموم شد چه خبرا؟
در چه حالی هستی خوب پیش میری؟

سلام.ممنونم خوبم شما چطور؟:)
خوش اومدین 
سلامتی درحال زندگی:)اره خوبه خداروشکر 
حسود هرگز نیاسود :دی


سلام لیمو خانوم
خوبی ؟
خداقوت بابت امتحانا :گل:
سلام مهندس حال شما چطوره؟چه عجب از این طرفها 
ممنونم خوبم...اره اونام چند روزه تموم شدن 
شما در چه حالید؟
آدمای حسود خطرناکن چون خودشون برا بهتر شدن خودشون تلاش نمیکنن و فقط نشستن غصه ی بقیه رو.میخورن و.همین باعث.میشه ک فکر کنن اگه بقیه.رو.لنگ.کنن خودشون بهتر میتونن راه برن
ادمای حسود همه جا هستن ،این ماییم ک باید ازشون دوری کنیم و نذاریم از لایه های زندگیمون جز همونایی ک آشکار هستن پی ببرن :)
کاااملا درسته 
سلام.من سوم تجربی ام مدرسه تیزهوشانم.میشه بگی تابستون چی کار کنم؟کلاس برم؟چی کار کنم توقلم چی عالی بشم و پیشرفت کنم؟میانگین ترازم۶۴۰۰هست.ببخشید طولانی شد.ان شاالله موفق بشی.
سلام 
اگه نظر منه که کلاس لازم ندارید اصلا.تابستون همه دروس تخصصی رو حتی شده روخوانی هم کنی ارزشش رو داره چون درسا میاد توی ذهنت اماده میشی 
ماه اولو بزار واسه روزنامه وار خوندن همه درسا بخصوص تخصصی ها.سه چهارم وقتتو بزار واسه تخصصیها توی تابستون.بعد که اونکارو کردی از پایه دوم شروع کن بخون و خلاصه نویسی کن و تست کنکور کار کن.به نظر من زیاد نیازی به تست تالیفی نیست.اگر همه تستهای کنکور رو زدی و هیچ مشکلی نداشتی بعد تالیفی هم میتونی بزنی.اینکه میگم تست کنکور بزن نه یک بار بزن ها! چندبار تستهارو بررسی کن 
واسه ترازت هم بگم الان تراز خوبی داری و هیچوقت هم تراز ملاک نیست.من خودم گاج شرکت میکنم و راضی ترم ازش تا قلم چی.چون اونم شرکت کردم 
اگه بخوای با برنامه ازمونها پیش بزی هرموسسه ای باشی به بودجه بندی نمیرسی پس یه برنامه ریزی معقول داشته باش که با ازمون هم کم و بیش هماهنگ باشه و بخون 
درقید و بند ازمون نباش هدف کنکوره 

ممنونم 
ممنون.لطف کردی.خداخیرت بده
خواهش میکنم.سوالی داشتی درخدمتم
ما سربازیم و یه چند روز دیگه آموزشیمون تموم میشه ایشالله
به همین خاطر نیستیم یکم
ان شاءالله موفق باشی
اوه به سلاااامتی 
دوره اموزشی که گوشی ندارید مطمئنا.احتمالا الان مرخصی هستید:) 
امیدوارم یه شهرخوب افتاده باشید:))دغدغه اکثر سربازها 
خیلی ممنونم 
سلامت باشی
آخر هفته ها میام خونه معمولا
فعلا که شهر خودمون بودم ان شاءالله بعد آموزشیم خدا کنه همینطور باشه 
یه هفته دیگه مونده تقریبا :دی
مرسی مرسی


اوه عااالیهههه خداروشکر

داداش منم یک تیر میره..وای که چقدر مامانم دوست داره شهرخودمون باشه:)) 
میگذره اینم تموم میشه.بعدش دغدغه کار و ازدواج میاد که سخت تر از سربازیه! کلا زندگی با دغدغه میگذره ما باید ارامش خودمونو حفظ کنیم:) 
ارزوی موفقیت 
الان بره برگ سبزشو بگیره معلوم شده کجا افتاده
ان شاءالله یه جای خوب افتاده
خوش باشی و سبز

خیلی ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan