!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خدایا خودت منو از خواب بیدار کن:))

تا الان شاید 13 بگیرم امتحان فردا رو:|| 
ساعت دوازدست میخوام بخوابم به این امید که با الارم گوشی ساعت سه بیدار شم یا مامانم بیدار شه صدام کنه
که اگه این اتفاق نیفته خععلی بد میشه دیگه واقعا 
اونقدری که من الان خسته ام خود خسته, خسته نیست:)) اونقدر خسته که به حجم نخونده هام نگاه کردم و گفتم به درک اصلا فردا تا ده نمره که نوشتی پاشو بیا خونه .ننوشتی هم شهریور باز فیزیک میخونی! 
وای نه کاش بیدار شم:( اونوقت میتونم امید به 16 داشته باشم حداقل ابروم نره 
حس اب گذشتگی از سر دارم پس استرس و نگرانی بیهودست:) برم بخوابم 

نگران نباش تو میتتونی عزیزم:)
*.* 
*.*
مرسی ارام عزیز 
انشاءالله بهترین نمره هارو کسب کنی 🌻
ممنون عزیزم
من تا الان فکر میکردم تاثیر مستقیم داره و الان فهمیدم تاثیر مثبت داره.ولش کن.استرس چی کشک چی پشم چی
اگه تاثیر مستقیم داشت که من روزها رو از 24 ساعت به 48 ساعت جابه جا میکردم!!
:)
من ۳ میزنگم بیدارت میکنم:))
مریم یه تشکر حسااااابی از طرف من:** 
مرسی عزیزم
وای چقدر سخت 
ماه رمضون +جمع بندی +امتحان نهایی 
خیلی سخت 
امتحان نهایی تموم شه حله 
جانی تو :)
حالا زنگ من به دردت خورد،؟ 
اوووف فصل هفتم مونده:// لامصببببببب
مکن اب صبححححححححح طلووووع
مریم از ساعت دو گوشیم زنگ میخورد !! با زنگ تو خواهرم بیدار شد منم بیدار کرد:**
همون مزخرفه:/ منم وسط اونم 
:)) 
راستی ادرس وقت هم بذار 
حتمااا میدم بهت
وااایییی فیزیکککککک
لیموووووو
تموم نشده:((
این همون فیزیکه ک من درصد بالا زدم جمع بندی 
پ چرا الان جم نمیشه؟
من ک ده مین هم نخوابیدم://

خدتروشکررر ک بیدلرشدی پس
اگرم بیدار نمیشی من ب زنگ زدن ادامه میدادم خخخخ
اون هفت لامصببببببببببببببب
اه
من باز خوابیدم:|| ده صفحه دیگه مونده 
وای من برگردم خونه بخوابما:( 
:)) *_*
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ , ۰۷:۱۲ شرمندهٔ یابن الحسن
موفق باشی عزیز 

منم 8 امتحان دارم 
ممنونم ایشالله که نتیجه خوبی گرفتی 
نمره ات حسابی خوبم میشه ❤ نگران نباش
*_*
خوب شد بانو:)
آقا اون جا چه خبره؟
زمان ما این جوری نبود انصافا! نه استرسی بود، نه شب بیداری ای!
اتفاقا قبل جلسه سر حوزه هم جزو بهترین دوران خوش گذرونی های عمرم بود این قدر که بچّه ها مسخره بازی در می آوردن. :)))
اصلا هیچ خاطره ی بدی از امتحان نهایی پیش ندارم تو خیلی ترس ناک می نویسی. خوش می گذشت.
انصافا اگه واسه کنکور درست جمش کرده باشین، هیفده هیژده رو راحت می گیرین دیگه که نمره ی خوبی هم هست. دیگه فرق تست با تشریحی اون قدرا هم نیست. چون اتفاقا تو کل سال هی خوندین هی خوندین هی خوندین بر خلاف سال های پایه که فقط تو ایام امتحانات به صورت جدی می خوندین. شب امتحان استرس نخوندنش کاذبه. یک سال تمام دارین می خونین نگران چی آخه؟
ولی اینم یادمه که مثلا یکی از دو رقمی های مدرسه ی خودمون زیر سوال شعر حفظی ش نوشته بود : "ببخشید کنکور دارم، وقت نداشتم حفظ کنم." :)))

خلاصه اینکه آره از امتحان نهایی بی دغدغه لذّت ببر. حتّی اگه سیزده هم بشی بازم لذت ببر. جزو معدود امتحانای بی حاشیه ست.
خبری نیست:)) اتفاقا خوش هم میگذره ولی یهو شب امتحان همه چیز خراب میشه 
راحت گرفتم همونو:)) 
من شعرهارو هم نوشتم°_° 
تموم شدن دیگه یکیش مونده چه با لذت چه عذاب 
هعی...من که 4 فصل اول رو نخوندم :)
رفتم سر جلسه و با توجه به اینکه مستمرم بالاس گفتم 7 هم بشم قبولم :)) ولی خب تا 15-16 نمره نوشتم :)
+هیچوقت فک نمیکردم به این فکر برسم که فقط قبول شم :))
منم نخوندم ولی تونستم جوابشون بدم 
:)
لیمو شاید باورت نشه من ۲۰ نمره نوشتم ولی ۱۱ نمره خالص میگیرم خخخخخخخ
ناموسن چ وضعشه
ولی من تا الان خواب بودم
همون بهتر ک تموم شد:)))


:))) ن همون سه نمره ام ک پرید رو ننوشتم 

سلام دوست وبلاگی عزیزم
امتحان چطور بود؟
سلام:)
برای چیزی که من میخواستم بالاترهم بود اتفاقا 
17 میشم ب احتمال زیاد 
:*
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۳ شرمندهٔ یابن الحسن
سلام عزیزم 

خوشحال میشم در ختم صلوات شرکت کنی :)
سلام دوست گلم 
چشم میام الان:)
:*
اِهــِمــ اِهــِمــ 😅
هِی بگـو این افکآرُ بریز دور😂😋
شعرِ قشنگــ گویآیِ همه‍ چیزِ 😍
:)))
من فقط میخندم ازت:)))
نخند :|
حقیقته‍ انکآر نکن !!!!!!!!!!
باشه اصن حقیقته من عاااشق شدم اونم عاشق یه شاهزاده سوار بر اسب سپییید:) ازش حرف میرنم قند تو دلم اب میشه ذوق میکنم:)))))
من سال پیش کلا قید نمره های امتحان مدرسه رو زده بودم البته زمان ما شرط معدل نبود. معدل پیشم افت کرد و برای اولین و اخرین بار رفت زیر نوزده.
اوه یعنی توی دانشگاه هم بالای نوزده بودی؟ایول خانم دکترعزیز:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan