!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

پایان مهربانی روژین شکیبا...

به یاد روژین مهربون و صبور...
روحت شاد دوست مجازی 
به ارامش رسیدی.... ولی دردناک...غم انگیز...
چقدر دلم میخواست بازم بنویسی....ولی رفتی و دیگه نیستی
 یادم میاد چه روزهایی رو گذروندی و این اواخر چقدر سخت گذشت بهت..ناراحتم..
دنیا همینقدر بی رحمه...
امیدوارم خدا به خانواده ات به خصوص پاشا صبر بده...

:(
روحش شاد...
:(
روحش قرین رحمت الهی:(
چه غم انگیز بود پستت :((
خیلی:(
من فکر کردم برگشته... پس کی کامنتاشو تایید کرده بود؟ 
خواهرش
چند روزه یه بغضی تو گلوم بود با این پستت شکست با اینکه اصلا نمیشناختمش این دوستتو!
زندگی چقد بیخوده:((
خیلی خیلی 
حقش نبود اینطوری بره 
لیمو جان، شما مطمینی فوت کرده? از جای موثقی شنیدی?
http://milad321.blogfa.com

ایشون باهاشون درارتباط بودن کامل 

چه غم انگیز 
خیلی متاسفم :((
روحش شاد باشه :((
الهی امین 
:(
سلام
ناراحت شدم :( دنیا خیلی بی رحمه ...
بیماریشون چی بود ؟ 
سلام 
سرطان 
الهی :( 
روحش شاد :'( 
امین 
سلام لیمو عزیز
خدا رحمتشون کنه و جاشون بهشت برین باشد ان شاء الله ، تسلیت میگم🌼🌷🌼
سلام عزیزم 
ممنون 
لیمو جان از همدردی شما سپاسگزارم. 
به یاد روژین عزیز...
روحشون شاد 
ای وای
خدابیامرزه
 اینجوری که خودتم بدونی که داری میری خیلی سخته خیلی:(
ممنون 
پست شرط ؛
لیمو 😍😍😍
عآشق شدی قشنگ مشخصه‍ 😍😍😍😍😍
شآیدم بودی 🤗😻😻😻😻😻
:))))))
سمانه نوشتم پنج ساااال:))
عاشق:)))
عشق سن نمیشناسه‍ که 😂😂
عجججب:))
چه خبر؟درسا چطوره؟
امتحاناتون شروع شده؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حالا جواب پیام های منو نمیدیییییییی ؟؟؟؟؟
قهرمممممم **** ******* قهرررررررررررررر
تا‌روز قیامتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دیگه هم دوستت ندارم
اسنشم ک قهرممممممممممم
+ناموسن ی روز باید جریان‌پست بالا رو توضی بدی واسم:))))))))
کی پیام دادی ؟؟:)) چیزی ب من نرسیده ...نگاش کن تورو خدا 
همون قیامت هم توضیح بدم؟:))) 
نیومده؟؟؟
جددددییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لیمووووووووو دیشب تا ۴ دینی میخوندم :)))) خخخخخخ
ناموسن ۱۲ شب شروع کردم خخخخخخ
به معنای واقعی اخراش به غلط کردن افتادم خخخخخ

ولی جدی نیومده؟ دلیور زد واست کِ.......

نیومده

حالا چ کردی؟20 دیگه؟!:))
اره شروع شده.
دینی رو دادیم😆
خوب بود ..
تو چیکار میکنی؟
خداروشکر 
منم مشغول امتحانات نهایی فعلا 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ی سر رفتم بازار ولی اون چیزی ک به دلمه رو پیدانکردم
الان خواهرم اومده ک برای من بریم بازار خخخخخ
احتمالا میرم:)))
خووووش بگذره 
موفق باشی 😘
مرسی دوستم همچنین 
اره دیگ خریدم لباس رفتنی شدم خخخخ
لیموووو نهایی زیست://
به به مبارکه 
چی خریدی؟

بیخیال:/من فردا ازمون جامع هم دارم تازه!! 
زیست هم میخونیم 
همه چی 
خخخخخخ
مانتو و پیراهنو و شال 
همینا؛)))))

وای مریم من ۳ فصل اخرو لاشم وانکردم:(((
واسه عروسی عمت رفتی مانتو خریدی مریم؟پس لباس مجلسی چی؟

نگران نباش.حالا کی عروسی هست؟


عروسی ک فرداشب:///
لیموووو خریدم ک... 
خخخخخ منظور از پیراهن همان لباس مجلسی بود:))))
بپاک این کامتت هارو ملت میخونن قطع امید میکنن
من حالا وب دارماااا خخخخ
ملت بیکار نیستن کامنت مارو بخونن بیخیال:)))
اهااا پس مبااارکه 
فردا تا عصر زیستو بخون بعدش برو خووش باش 
میخونمت دوسی
سلام 
روحش شاد 

ممنونم که بانی خیر هستی انشاءالله همیشه موفق و سربلند باشی دوست خوبم... 
سلام عزیزم 
مرسی شما لطف داری 
خوبی؟
لیموی دوست داشتنیییییییییییی من:)))
اگه میشه یه جوری ادرسمو به سارا برسون
در پیج خودت و سارا بزار :)))))))))))))
فداتم
باشه عزیزم بهش میدمش:))
:***
ممنونم عزیزم شکر خدا خوبم خانوم 
انشاءالله همیشه موفق و سربلند باشی 
خداروشکر 
مرسییییی:*
چقدر غم کشیدم!
من نمیشناختمش، رفتم تو وبلاگش اصن غم آوار شد رو سرم
حالا ما که چندسال میخوندیمش چقدر برام سخت بوده نی لو:(( خانواده اش چقدر:(
من هنوز میرم وبش..منتظرم بنویسه:(
سلام 
تازه با وبتون آشنا شدم ، تو وبشون رفتم چقدر تواضع میون دردهاشون موج می زد ، دلم گرفت دیگه ادامه ندادم اومدم بیرون ، مرگ پایان زندگی نیست . ایشون ساکن آمریکا بودند ؟ با وجود این همه پیشرفت علم یکی از دنیا بره خیییییییییییییییییییییلی دردناک ، من ایشون رو نمی شناختم ولی دلم گرفت چه برسه به خانوادشون 
خ ا رحمتشون کنه 
سلام 
خوش اومدین:)
بله خیلی مهربون و صمیمی بودن 
اره امریکا زندگی میکردن 
خیلی دردناک...
روح همه اموات شاد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan