!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تفاوتهای ویرانگر...

یادگرفتم همیشه با تفاوتها کنار بیام 

اگه سخت بود چشم پوشی کنم,اهمیت ندم 

اما چقدر سخته که گاهی اوقات این تفاوتها کشنده ان,از درون تخریبت میکنن و تو فقط یه لبخند روی لب رو میبینی 

انگار که بعضی از تفاوتها اصلااا قابل چشم پوشی نیستن...

انگار که نه تنها سکوت پاسخگو نیست بلکه مخرب هم هست 

بعضی وقتا فکر میکنیم ادمهایی هستیم که اشتباهی سر راه همدیگه قرار گرفتیم,ادمهایی که هزاران هزار تفاوت بین ما و اونا هست ولی با همه اینها حالمون کنارشون خیلی خوبه..خیلی خیلی خوب...

چه کنیم با این ادمهایی که تو زندگیمون هم دردن و هم درمون؟با ادمهایی که خیلی با ما متفاوتن؟ تفاوتهایی که مجبور باشی یه سری چیزهای خودتو بخاطرشون زیرپا بذاری...قیدشونو بزنیم؟یا بمونیم؟


+شب امتحان شیمی

+شب از نیمه شب گذشته و همچنان باید بخونم

+ارزوی استرس نداشتن و بیخیال بودن و خندیدن به نمره های کم رو دلمون نموند!! 

 +ذهنم پر از خالیست 


نگران نباش، استرست طبیعیه، ان شاءالله امتحانتو خوب میدی عزیزم 
نوشتم که ارزوش نموند و براورده شده...دیگه فقط تلاشم برام مهمه.خودمو سوزوندم تا اینجاش با استرس 

ممنونم عزیزم:) دلم تنگ شده بود واست 

خخخ منم فقط واس پاسی میرم منی ک واس۱۸ زمین و زمان رو ب هم میدوختم ردم رو مود بی خیالی.امتحان ریاضی هرچی میخوندم تموم نمیشد ساعت ۳ شد منم خیته نشستم با گوشی بازی کردم.
:))
من دیگه با گوشی بازی نمیکنما! ! !
شما تمام تلاشتو بکن همه رو بخونی,اونوقت اگه نشد دیگه واقعا مهم نیست 
منم هنوز بیدارم. فصل چهارم. لعنت به هرچی گالوانی و پیل سوختیه!
چطور بود امتحان؟

منم استرس رو از بین بردم خوشبختانه :)
موفق باشی عزیزم...
کار درستیه:)
ممنونم همچنین حوای مهربون 
وای خدایا چقد دلم برای امتحان شیمی تنگ شده :)
منم دلم تنگ میشه بعدها! 
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شیمی دوست نداشتم:||
بستگی به آدمش و تفاوتش و شرایطش داره! گاهی باید موند و گاهی باید رفت!
مرسی که به بخش اصلی پست توجه کردی حورا:)

شیمی قشنگه که:) 
همانطور که گفتید سکوت در برابر این تفاوت ها گاهی خیلی کشنده است
و در آخر هم به جائی میرسد که ناگهان متوجه میشوید همه چیز را از دست 
داده اید.‌‌ و این سکوت را من به سختی تجربه کردم 
میتونم درک کنم چقدر سخت بوده... 
آخ که این کنکور تموم شهههههه،برنامه‌ها دارم 😁
مییی تووووو 
بالاخره وب زدم سربزنی خوشحال میشم
یادم نمیاد قبلا کامنتی داشته باشم ازتون 
ممنون حتما میام 
سلام لیموجان:)
واقعادوراهیه سختیه..ن میتونی حال خوبتو بیخیال بشی ن میتونی رویه سری چیزاپابزاری وقیدشون بزنی...
سلام عزیزم 
به شدت سخته:(
درسته آدم یه سری افراد که حمایتش کنن و بفهمنش را داشته باشه خوبه ولی مهم اینه که تنهایی هم از پسش بر میای اگر اطرافیانت درکت نکنن. یکی باید اینارو به من بگه :))
یقینا تنهایی هم از پسش برمیای...
:)) همیشه همینه! حال دیگرانو بلدیم خوب کنیم ولی حال خودمونو نه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan