!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

زلزله:(

خوابم خیلی سنگینه! اونقدر سنگین که کنارم جیغ بزنن به سختی بیدار میشم:))
دیشب یهو فکر کردم یکی منو گرفته تکون میده و یهو از خواب پریدم. صدای شیشه میومد!!
زلزله بود:|| 
مامانم سریع در اتاقو باز کرد هی میگفت لیموووو لیمووو تو واقعا بیدار نشدی؟پاشو بریم بیرون 
منم با موهای خیس و لباس خواب نازک:( رفتم بیرون. نیم ساعت تو حیاط بودیم بابا نمیذاشت بیایم داخل بخوابیم:| 
ساعت دو دیگه فرار کردم اومدم بخوابم
دو و نیم دوباره صدام زدن پاشو بریم تو حیاط بخوابیم هی زلزله میاد:(
اینقدری که بابا نگران جونمون بود خودمون نبودیم:(
اخه کی زیر درخت و بین چمن خوابش میبره که من رفتم اونجا:( 
ترسیدم رفتم تو ماشین خوابیدم:( 
الان هم ساعت نه صبحه من تازه بیدار شدم:( 
حالا باید شب بیدار بمونم این خواب موندنمو جبران کنم 

از خودم هم بگم این روزا مثل کامپیوتری ام که برنامه بهش دادن:))
و طی صحبتهایی که با خودم کردم!! که نگران نباشم میگم میخونم دیگه بقیش مهم نیست(به شدت مهمه فقط به خودم دلداری میدم!)

شماها خوبین؟:)

کجا بوده این زلزله؟
جدی بود؟
ما بودیم و چندتا شهرستان:))) 
نه چیز خاصی نبود 
وای خدای من :| 
الان همگی خوبین؟ 😱
اینجا که خبری از زلزله نبود خداروشکر...

ممنون غزاله جان..خوبیم چیزی نشد:)
پدرجان زیادی نگران بود:))
وای دوست جونی خوبی؟
زلزله خیلی بده:((
مرسی عزیزم خوبم:) 
خیلی:/
ماخیلی خوبیمممم:))

من که خواب سنگین نیستم:))


ولی خوبه که هنوزعمرت به دنیاست وشادی

ولی زلزله بدچیزیه نه برای ایرانی هابرای خارجی ها:))

پدرهاعشقند:))
:))

مادرها نیز...
شما هم رو خط زلزله این؟ 
:) نه فکر نمیکنم!
موفق باشی ان شا الله😊😊
خیلی ممنون:) :*
چه بد :( مشهد هم همین اوضاعه ...
خدا حفظتون کنه دوست جانم
قربان شما 
عزیزی:*
خداروشکر چیزیت نشد :))
واقعا باگ ما آدما همین احساساتمونه کاش میشد بعضی وقتا مثل کامپیوتر میشدیم :)
والا:))کلی ارزو داره بچه مردم:))
بعضی وقتا شرایط کامپیوترت میکنه و متوجه نمیشی:)
ما یه بار به مدت یک هفته زلزله میومد

بعد تمام یک هفته ر تو خیابون زیست میکردیم کلی عشق و عاشقی رخ داد:DD
البته داستان واسه ده سال پیش هست بچه بودیم اونوقتا :)))))))))))))
خداروشکر که خوبی
چه هیجان انگیز:))))
:**
سلام لیمو جان
کدوم شهری شما؟
سلام 
عرض میکنم خدمتتون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan