!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

انصاف نبود

مینویسم که ....
یادم بمونه چقدر حالم بد شد و گریه کردم
یادم بمونه که هرچقدر هم الکی جلو همکلاسیهام تظاهر به شادی کردم پف چشمام و صورتم ضایع بود که گریه کردم و منم گفتم که زیاد خوابیدم!
یادم بمونه که وقتی جلوم ایستاد و با صدای بلند باهام حرف زد هیچ اثری توی صورت من نبود..ولی از درونم سالها ازش دور شدم
یادم بمونه چقدر غرورم شکست, منی که غرورم از خودم هم برام مهمتر بود 
یادم بمونه که کینه ای ازت تو دلم نمیمونه و بخشیدمت به همین زودی ولی حس میکنم یه چیزی دیگه این وسط نیست و خلأ جاشو گرفته 
یادم بمونه که چقدر ظاهرا میتونم قوی باشم و تمام امروزو توی کتابخونه جلو دوستام قهقه بخندم! 
یادم بمونه که اینقدر شکستم که حتی دیگه حرف هم نزدم 

باورش خیییلییی برام سخته هنوز,ولی حقیقتا خود منم که این اتفاقا به ناحق برام افتاده 
حقم نبود...ناحق بود....ناحق...ناحق...
خدایا انصاف نبود که توی این زمان مونده تا کنکور همچین اتفاقی برام بیفته... 

گفتم کنکور یادم اومد یه چیزیو! راجع به یه کامنت ناشناس 
 گفتی واقعا درس میخونم یا تظاهر به درس خوندن میکنم؟!! حتی بهم توهین هم کردی 
من میتونم حدس بزنم کی هستی از طرز حرف زدنت ولی چیزی نمیگم 
فقط بدون که هرکسی با کلماتی که استفاده میکنه واسه صحبت کردنش تربیت خودشو نشون میده,فرهنگ خودشو نشون میده 
به دیگران که اسیبی نمیرسه.
و اینکه چرا واقعا یکی  توی وبلاگش,جایی که انتخاب کرده ناگفته های حقیقیشو ناشناس بنویسه باید دروغ بگه؟مگه اینکه عقده ای باشه!! به هرحال هرطوری که مایلی منو قضاوت کن.فقط خودت و وجدانت میمونید نهایتا 

فکر میکردم حداقل دیگه توی فضای مجازی ادمها مهربونترن

+تیک ناشناس فرستادن کامنت ها رو دیگه از این به بعد فعال میذارم...هرکسی هر نظری داشت راحته واسه گفتنش 
جانان من سلام 
همیشه برای من یک لیموی شادوسرحالی وبرام این پستت دلگیربود الهی هرچه زودتر حال دلت خوب بشه.
سلام نارنج خاتون :*
اره همیشه شاد و سرحال بودم واقعا,ولی الان فقط به ظاهر اینطوری ام:/
خیلی  ممنونم عزیزم:)
مورد 1 ... نمیدونم چیشده ولی .... نمیدونم چی بگم :(

مورد2 لیمویی که من میشناشم هیچ اهمیتی نمیده نسبت به این چیزا محکمه و درسشو میخونه :)))) در دهن مردم رو نمیشه بست میدونی که؟! 

طرز حرف زدن اون ناشناس چطور بود؟مث من ننویسه یه وقت :)))))))) :دی
قابل بیان نیست سارا:((
 مورد دو ک اصلا برام مهم نیست,فقط ازم جواب خواسته که منم دادم 

نه مثل تو نبود:))
لیمو... جدی نگیر این فضا رو :)
این فضا بماند...
کاش الان فقط همین بود بانو:(

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

آره میدونم:) بهش فک نکن لیموووو:)

=)))
:) مرسی عزیزم 
یه جمله رو از حقیر داشته باش:
خدا بد بندش رو نمیخواد
اگه چیزی شده یا تاوان اشتباه خودمونه
یا خدا داره به دادمون میرسه که بعدا یه عمر
پشیمونی به دنبالش نباشه..
مطمئنم اشتباه من نبود:/
شاید دومیه الله اعلم 
ممنونم 
لیمو میگذره همه این روزا، انقدر این شکستن ها ممکنه برای همه آدما پیش میاد
تمرکزتو روی این چیزا نذار...
ایشالله کنکورو بدی خیلی روحیه ت بهتر میشه، بارش برداشته میشه...

میگذره...چطوری بگذره هم مهمه ولی میشه ازش فرار کرد 
ایشالله 
ممنونم نی لوجان
فقط برات از خدا میخوام این روز هی باقیمونده از حاشیه دور باشی تا بتونی خیلی خیلی خوب و بی استرس کنکورت رو بدی :*
چند روزه میرم کتابخونه که از همه چیز رها باشم.اونجا فکرم متمرکزه 
الهی امین 

مرسی عزیزم 
سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶ , ۱۱:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اولی رو، مرحله ای ببین که داره قویترت میکنه و دومی رو هم زیاد جدی نگیر:)
قوی شدن به چه قیمتی؟:( 
دومی مهم نیست:)
مرسی حوراجان 
لیموجانکم ی دوستی داشتم میگفت اینا همش شیطانه!
هرچیزی که بخواد تمرکزت رو از هدفت برداره شیطانه!
حالا هرچیزی ک باشه!
رفیق؛
نت؛
اتفاق بد؛
و هرچیزی...
ارامشتو تحت هر شرایطی حفظ کن تو این چند ماه!
همه رودایورت کن رو بعد کنکور...
هرکیم حالتو بد میکنه محلش نذار ! دوست که دوسته! حتی اگه کسی تو خونواده رو اعصابته این چند ماه بیخیالش شو:)
اره واقعا همشون شیطانن:/ دارم ازش فرار میکنم!! بیخیال....
مرررسی نفس عزیزم:) 
وبلاگ خاص خود ادمه ادمه مجبورشون ک نکردی،ولشون کن اصن.
منم با صمیمی ترین دوستم مشکل پبدا کردم بحث کردیم،عصبی شدم،داغون شدم.
ولش بیا بکیم این نیز بگذرد
اره میگذره!
نباید ناراحت شد از یه سوال تو وبلاگ و هیچ وقت یادت نره آدما تو دنیای مجازی اصلاااا مهربون نیستن. هیچ تضمینی نیس ما فردا نیایم فحش بهت بدیم. نباید اعتماد کرد یا دل خوش کرد که اینا دوستامن. ما هزار بار ثابت کردیم که اصلا آدمای خوبی نیستیم.
و اینکه برداشت ما از وبلاگ تو هیچ تغییری تو زندگیت قرار نیس ایجاد کنن. اینجا یه مشت حرفه فقط. حتا منم اعتقاد ندارم به وبلاگ نداشتن کنکوری ها ولی؛ خودت میدونی که خوب میخونی یا نه و فکر ما اصلا مهم نیست.
ادمهای مهربون خیلی بودن تا الان...فقط یه عده نمیدونم چه مدلی هستن واقعا 
چه مجازی چه واقعی به هیچکس اعتمادی نیست 
ممنون 
ان شا الله خدا خودش دلت رو آروم میکنه...
الهی امین 
ممنونم 
سلام آبجیِ من :)

نبینم غصه داری . الهی که همین الان دلت پر از شادی و شوق باشه ...
سلام عزیزم:)
مرسی....دیگه ناراحت نیستم حداقل 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ***** ************* *** ****
********
ممنونم بانوی مهربون:)
میگذره،دوباره حالت خوب میشه و ایشالله جای این غم‌ها نمونه روی دلت لیموی مهربونم :) 
الهی امین:)
مرسی عزیزم:* مهربونی از خودته *_^
چی شده لیمو؟؟ بابا حرفای بقیه باد هواست... هرکی هرچی میخواد بگه.. آقا اصلا تو درس نمیخونی به بازدیدکننده وبلاگت چه ربطی داره؟ خداییش یک نفر باید خیلی بیکار باشه بیاد برای کسی که نمیشناسه و فقط یک وبلاگ ازش میخونه اینطور کامنت بزاره :| اینا یک سری ترول هستن جدی نگیرشون.


اتفاق مهمی که افتاده بخش اول پسته... خیلیها فکر کردن موضوع فقط همون کامنت بوده ولی نیست.اون اصلا جای فکر کردن هم نداشت 
بیکارن به قول خودت:)

اون اتفاق اصلیه منو داغون کرد که دارم از کنار اونم میگذرم.. فراموشی 

ممنونم 
بعضی وقتا آدما توی یه لحظه خودشونو از آدم میگیرن
دقیقا 
سلام لیموی نازنین
برای امتحانی که در پیش داری خیییلی زحمت کشیدی پس نگذار هیچ چیزی اعصابتو خورد کنه. الان به تمام حواس و هوش و ذهنت احتیاج داری نذار حتی یه مثقال از توجهت معطوف چنین افرادی بشه.
موفق باشی
سلام عزیزم 
واقعا....چشم تمام تلاشمو میکنم و اینم فراموش میکنم 
ممنووونم:*
سلآم میم مهربونم :)😍
اونـ لیمویی که‍ من میشنآسم درگیر این حرفآ نمیشه‍...
به نظر من ازین دیدگآه به اون کامنت نگاه‍ کن که چقدر برآی افراد مهمی که‍ تک تک پستاتو میگیرن تجزیه تحلیل میکنن تا نکته در بیارن :|
بیخیال 😒
طرز صحبت کردن هر شخص نشون دهنده شخصیتشه پس بهش فکر نکن 🙆
سلام دوست گلم 
سمانه موضوع اصلیه برام اولیه بود نه اون کامنت 
اون کامنت به راحتی فراموش شد 
مرسی از لطفت:**
اتفاق اصلیه چی بود؟؟؟!!
پست بالا نوشتم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan