!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مثل من!! + موردهای دیگه:))

+پست تولدمو که مینوشتم با خودم میگفتم دیگه اصلا نمیام اینجا.ولی خیلی مسخره ست یعنی یه کنکوری در حد ده دقیقه نوشتن و اروم شدن وقت نداره که خودشو کاملا محدود کنه ؟ کما اینکه نوشتنه کلی ارومت میکنه و باز با انرژی ادامه میدی 
حالا یه وقت اینجا رو نخونید از اون ور بوم بیفتید که هی وبگردی کنیدا!:)) میگم در حد یه نوشتن و رفتن! 

+دیروز میخواستیم با داداشم رکورد بزنیم اونم توی شنا !! میله بارفیکسو وصل کردیم و هی انواع روشها رو امتحان کردیم! منم همممشو اشتباه میزدم ولی خب کوتاه نمیومدم که:)) همش درست بود:))) بعدشم بابام اومد 50تا شنا تند تند زد (تهش دیگه لبو شده بود) و من و اون اینطوری  :|  همدیگه رو نگاه میکردیم:))) روزی که بره خیلی دلم براش تنگ میشه:(

+دیشب چندتا مخترع رو خبر نشون میداد منم نشسته بودم 
بابام میگفت: ببین دور چشماش سیاه و کبود شده بخاطر کم خوابیه 
گفتم: مثل من!
دوباره گفت: این جوشهای ریز صورتش بخاطر استرسه 
گفتم: مثل من!! 
نگام کرد منم از چشماش خوندم که داشت میگفت اینا مخترع هستنا !! 

+شب بعد تموم شدن درسا گفتم نخوابم لالالند ببینم!واسه همین خیلی دیر خوابیدم.این دلیل اول 
از عید اصلا به بودجه بندیهای ازمون نگاه نمیکردم و برنامه خودمو اجرا میکردم اینم دلیل دوم واقعه زیر!
امروز تا نشستم دفترچه رو باز کردم انگار تمامم بی حس و کرخت شده بود ولی با خودم گفتم بهونه نیار دیگه! تا اخرزمان نشستم و ازمون دادم.درسته مثل همیشه بود ولی حسش خیلیییییییی بد بود...ریاضی درسیه که خیلی روی روحیه ام تاثیر گذاره.بعد من چون هیچ مروری نداشتم روی این مباحث از دوماه قبل تقریبا نکات ریزو فراموش کرده بودم و هی حالمو بدتر میکرد.تا حدی که با خودم حرف میزدم میگفتم میمردی بری یه رشته دیگه؟یعنی تا این حد من نابود شده بودم!!! 
بعد که اومدم خونه راستش برای اولین بار دلم میخواست خودمو تخلیه کنم.رفتم تو اتاقم هی با خودم حرف میزدم.مامانم اومده میگه خوبی؟چی شده؟ گفتم الان خیلی عصبانی ام و راضی ام به جلبک شناسی حتی!! چنان بهت زده برگشت سمتم بعدش هم یهو زد زیر خنده گفت دیدی گفتم!! گفتم چی فرمودی مادر؟ گفت اول سال بهت میگفتم بذار برسی اخراش اینقدر فشار و استرس هست که به دربون هم راضی میشی!!! 
راست میگه.اول سال و تا همین دو سه هفته پیش چنان انرژی و روحیه ای داشتم که گفتن اون جمله از من محال بود و الان جای تعجب داشت:) 
رفتم جلوی اینه به خودم نگاه کردم گفتم اینم نتیجه ی سیاهی دور چشمات دیگه! دلم میخواد سه چهار روز مداوم بخوابم! 
رفتم خوابیدم تااا ساعت چهار! و تا الان که حدودای 6 عصر شده چرخیدم و الانم درحال بستنی خوردن دارم مینویسم و خوووب خوووبم! روحیه و انرژیم هم برگشته ^__^

چقدررر نوشتم!! قصد پاک کردنشونو هم ندارم خب یه بار هم من طولانی بنویسم دیگه دوستان:) فکرکنم طولانی ترین پستم همینه 

+و در اخر یه تشکر حسااابی از همتون واسه لطف و محبتاتون توی پست قبلیه:) چه اونایی که عمومی تبریک گفتن چه خصوصیها که نتونستم برم ازشون تشکر کنم وقت نداشتم 
مرسی ^_^ 

وجدانم اشاره میکنه خوب شدی دیگه برو درستو بخون:) 

سلام سلام :)
انشاءالله موفق میشی خانوم گلی :)
سلااام:)
الهی امین 
مرسی عزیزم:)
موفق تر باشی لیمو جونم.
همیشه شاد باش.
مرسی عزیزم همچنین:)
:)
کم نیاریااااا :) ما تا خط پایان دعات میکنیم رفیق جان :)
نه نه 
وای مرررسی عزیزممم:*
امروز سرجلسه ی ازمون از خودمم خجالت کشیدم :))) گفتم این رسمش نبود :/ چقدر بهم شبیه بودیم امروز :)))
هعی 
:)))
بزن بریم تا ته خط سارا.هر چه باداباد 
بنویس.کنکوری‌ها هم به نوشتن نیاز دارن خب ;) 
شنا رفتن واقعا سخته :| 
خب حق داری گاهی یهویی حس و حالت بریزه پایین ولی باز به خودت امید بده و هدفت رو مرور کن‌.من که اگه صدبار برمیگشتم عقب باز همین رشته تجربی رو انتخاب میکردم ;) 
وای هشتتا شش ساعت رو بخواب،باید انرژی کافی داشته باشی...
کبوووود شده زیر چشمت 😑 به فکر سلامتی خودت باش :) 
چه خوب،انرژیت فوران شه الهی :)  برو درس بخون،منم برم شیمی رو بخونم 😁
بلی بلی:)
خععععلی سخته:))
منم احتمالا همینو انتخاب میکردم.البته علایق من درطول زمان هی تغییر میکنه ثبات نداره اصصصلا 
میخوااابم:))) اخه من قبلا خیلی خواب الود بودم.خیلییییی.و الان که کمتر میخوابم داغون میشم؛))
سالم سالمم:)) غزاله جریان همون بادمجونه:))))
موووفق باشی 
شیمی عشقه 
خیلی دوست دارم لالالند رو ببینم ولی حیف سایتی رو ندیدم که بذاره :(
کپی جواب های بالا:)
خیلی دوست دارم لالالند رو ببینم ولی حیف سایتی رو ندیدم که بذاره :(
واقعا؟؟ مگه میشه؟
من خودم از سایت دانلود کردما 
بازم ببینید اگه نبود خبر بدید میرم از سیستم چک میکنم سایت رو میدم خدمتتون 
اخه با گوشی میام اینجا اپ میکنم 
سلام دکتر جان
دیگه تقریبا خان شیشم هفتم هستی و بقیه خان های رو طی کردی
برای خواب نمیدونم شاید قبلا بهت گفته باشم 
بهترین زمان برای خواب ساعت 10 11 شب هستش که ترشح ملاتونین 9برابر میشه که آدم خوابش ببره! هر چی از این زمان میگذره ترشحش کمتر میشه و چند ساعت دیگه هرچقدر هم کم خوابیده باشی خوابت نمیاد
اما بهترین موقعیت خواب ، خوابیدن توو جهت محور مغناطیسیه! اگه همون ساعت 10 11 و در جهت محور مغناطیسی بخوابی 3 4 ساعت خوابش خستگی روزتو کامل برطرف میکنه و شاید ساپورتت کنه کامل
نکته جالبش اینه که جهت محور مغناطیسی همون رو به  قبله خوابیدنه که توصیه هم شده و اینم دلیل علمیشه

ان شاءالله بهترین نتیجه رو میگیری ، از هدف کوتاه نیا
سلام مهندس:)
اوه اوه:)) یه جوری گفتید من خجالت میکشم اگه دکتر نشما ؛)) یهو میرم از اینجا ؛)))
اره یادمه قبلا راهنماییم کردید خیلییییی ممنونم.منم همون 11 میخوابم اتفاقا درجهت میدان:)) 
الهی امین...اصلا این تو کار ما نیست^_^ 
مگر رشتت تجربی نیستش؟؟ اونجایی که گفتی ریاضی حالمو خراب میکنه و باید میرفتم یک رشته دیگه رو میگم!
اره تجربی ام 
نه ریاضی حالمو خوب میکنه سینا!!  چون توی ازمون لنگیدم دیگه حس میکردم ته دنیاست که ریاضیمو فراموش کردم! 
من اولش میخواستم برم رشته ریاضی چون واقعا علاقه داشتم.ولی تهش بحاطر علاقه بی پایه بچگیم اومدم تجربی:) به هرحال انتخاب خودمه و راضی ام کاملا 
به زیست هم علاقه دارم:) کلا به کتاب:)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** باز ی اس بم بده فداتتتت همون مریمم دیگه خخخخخ
اوکی:))))

من فقط نگران شدم :((
الان بیا اینم بخوووون:)))
شنبه ۱۹ فروردين ۹۶ , ۱۸:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
امیدت رو از دست نده وبه تلاشت هم ادمه بده:)
حتما 
سایت های معمولی که زیاد گذاشتنش با کیفیت های مختلف :))) منظورم سایت هایی مثل فیلم نت و نماوا بود که فیلماشونو با حفظ حقوق صاحب اثر میذارن ...
اها بله:)) 
خیلی خیلی خیلی اتفاقی پیدات کردم.
سلام لیمو،خوبی؟عیدت مبارک،تولدت مباک،چ خبرا؟
دلم واس خودت و وبت تنگ شده بو.
خیلی خیلی خوش اومدی:)
سلام مرسی توخوبی؟عید شمام مبارکککک 
سلاامتی...مرسیییی:** 
اوضاع مرتبه؟
دوست جان موفق باشی 
دوست دارم :)
حلالم کن ؛)
مرسی عزیزدلم منم همینطور:*** 
شاد باشی همیشه:)
اختیار داری شما به این خووووبی 
اره میخونم کم و بیش .اوضاع ک دارم روانی میشم،قشنگ کنکور قصد سرویس کردن دهن ما رو داره خخخ
تو چی؟
اوخی نازی 
من بیخیالم فقط میخونم.حداقل فعلا ک هیچ استرسی نیست 
بخون ایشالله موفق میشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan