!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خواستگاری:|

داشتم تست آرایه میزدم:) گوشیم زنگ خورد  ف.ش بود 
بعد از احوالپرسی و صحبت درمورد درسا گفت میتونی صحبت کنی؟!
با خودم میگفتم جریان چیه یعنی چی شده:/
میخواست خواستگاری کنه! منم ابروریزی کردم یهو قاه قاه خندیدم:/ خیلی زشت شدا 
گفت دیوونه چرا میخندی جواب بده:|
منم گفتم تو واقعا خودت جوابشو نمیدونی؟
گفت چرا , نه 

رفتم به مامانم میگم انگار نه انگار:| :|میگه  با این جواب دادنت به خانواده ات بی احترامی کردی:(

من هنوزم فکر میکنم وقتی جواب مشخصه دلیلی نداره هی پاس کاری کنی:(
برم همون تستامو بزنم اصلا:|
ف.ش خودِ خواستگار بود ؟؟!
مبارکه‍ لیموجونمـ 😘😍😘😍
نه:) پسرعمه اش خواستگار بود:(
چی مبارکه سمانه؟:))
همون تست ارایه تو ادامه بده:|
الان وقته خاستگاری کردن نیس که😐😑😶:|
ادامه دادم:)
والا:))) منم میگم اینا یهویی غافلگیر میکنن 
شوخی میکنمـ میمـ جانمـ 😘
مطمئنم که زمآن کنکور وآرد این حآشیه‍ ها نمیشی 😄
عزیزمـ بهش فکر نکن که‍ تمرکزت از بین بره‍ الان وقتت طلاییه 😻👏
عزیزمـ
قربان شما*_*
نه اصلا یادم رفت همون موقع:))
مرسیییی
جمعه ۱۱ فروردين ۹۶ , ۲۱:۳۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
الان وقت خواستگاری کردنه آخه؟!
برو تست بزن دی:
والا 
چشم:))
عاقا کنسله دیگه :| 
والله منم همچین رفتارایی دارم :))
اصلا وقتی خواستگار پیدا میکنی یه حس بدی داری انگار! حس بزرگ شدن :|  بدم میاد از این حس...
کنسله 
واقعا؟اوخی نازی:)
من کلا حسی ندارم:))
 درست است وقتی جواب را میدانی 
 دلیلی ندارد دیگر سوال شود 
دقیقا همینه
خیلی ممنون:)
سلام لیمو جونم.من خواننده خاموشتم.خیلی ناراحت شدم دم کنکوری یه نفر ازت خواستگاری کرده.بابا تو الان باید بکوب درس بخونی و هیچ مشغولیت ذهنی بجز درس نداشته باشی.بابا ول کن اون گوشیو اصلا جواب نده بذا این چن ماه هم به خوبی و خوشی بگذره.
سلام
خیلی خوش روشن شدید:))
ممنونم از لطف شما.نگران نباشید^_^ من مشغول این چیزا نمیشم اصلا:)
ایشالله به خوشی تموم شه
جواب نه ست؟  :)
بلی:)
ایشالا هرچی خیره همون ولی اگر درست شد شیرینی ما فراموش نشه کارت به کارت :))

خبری نیست:)))
شیرینی های دیگه چشم
شنبه ۱۲ فروردين ۹۶ , ۱۳:۲۰ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
:/ من از شوهرم جدا شدم برای ازدواج هیچ خبری نیست درستو بخون کنکور مهم تر از خواستگاره 
اوهوم دقیقا خبرخاصی نیست 
فعلا از همه چیز مهمتره:)
من یه‍ کآمنت دیگه‍ هم داده بودم 😫
من نبودم دوسی الان تایید میکنم:)
امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی، قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان، سکه اش برکت عمرتان،سبزیش طراوت و شادابی دلتان، ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد سیزده بدر پیشاپیش مبارک.
مررررسی دوست عزیزم*_*
همچنین...خوش بگذره بهتون 
:))) مبارکههه 
:))))) ایشالله قسمت خودتون:))
میم جان مهربونمـ :)
پیشآ پیشآ تولدت هپی عزیزدلم 💜💜💜💜
انشالله ۱۲۰ ساله شی مهربونم 💞💞💞
دوستت دارم یه‍ دنیآ💛💛💛
مرسییییی سمانه عزیززززززززم:****
تو هم همینطووووور با کلی ارزوی خوب 

:))) بح بح
بگو بعد تست زدن بیان :دی
عیدت مبارک عزیزم :* ایشالا سال سال تو باشه

:)))))
مرسی نگار عزیز عید شما هم مبارک 
:****
ببینننننننننن چ شده!!!!!!!!!!!!!!!

کی بود طرف؟! :)))))))))))

جواب که نه هستش دیگه دخترمون داره تست میزنه هنووووز ;)
:))))
پسر عمش بووود!!!
ارررره:))

کیف میکنید شما هم وقتی جواب رد میدید :))
:)) خواستگار یکم متفاوته! حس عذاب وجدان دارت گاها 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan