!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آزمون خود را چگونه گذراندید؟با داد و بیداد:))))

حوزه ازمون رو بخاطر عید عوض کردن.یه کانون بود رفتم اونجا میترسیدم از جام تکون بخورم از بس ترسناک بود:/
امروز تعدادمون از نصف هم کمتر بود!!! خیلیها تو کنکور فقط سیاهی لشکرن انگار 
ازمون که شروع شد هی شروع کردم به لرزیدن!خیلیییی سرد بود.شوفاژ که نداشت همون بخاری هم بی تاثیر بود 
همه ساعت نه و نیم رفتن من یک ساعت دیگه تحمل کردم و جواب دادم.
بعد رفتم دیدم دوتا از دوستام و استاد و یه اقایی دارن تصحیح میکنن از بیکاری!!:)) 
دوستم گفت لیمو میخوای ازمون تورو هم بررسی کنیم؟
گفتم نه نمیخوام ابروم میره:))
استاد گفت ما که بیکاریم بیا ببینم چیکار کردید
سوال یک؟گزینه سه......سوال سی؟گزینه دو....
نگام کرد گفت بیداد کردیاا!! منم حواسم به پوسترهای دیوار بود گفتم چی فرمودید؟گفت :میگم بیداد کردی خیلی عالیهههه 
و من لبخند:)
رسید به شیمی گفت جهشی پیشرفت کردیاا:)) 
شیمی تاثیرات کمپ بود واقعا:)
فقط این دفعه ریاضی رو کاملا سفید رها کردم به دو دلیل! 1.بیشتر سوالای هندسه بود 2.خیلی سرد بود تمام ماهیچه هام منقبض شده بود!مجبور بودم برم دیگه 

الان چون بیداد کردم شب میرم عروسی:))فقط نمیدونم چی بپوشم:|

موفق باشید...
ممنونم.شما هم موفق باشید 
موفق تر باشی لیمو جان.
شیمی رو چند درصد زدی؟
ابته اگه دوس نداری جواب نده...
در هر صورت موفق تر باشی.
ممنونم همچنین:)
درصد نگرفتیم فقط صحیح و غلط بودنا رو بررسی کردیم :)
فقط یکیشو اشتباه جواب داده بودم بقیه رو هرچی زدم درست بود 
خیلیم عالی...
موفق تر تر تر باشی...
خوش بگذره.
ممنون 
((*همیشه بیدادکن
بیداد:))) 
چشم چشم:)
برآت همیشه‍ ازین حسآی خوب آرزو میکنمـ :)❤
البته‍ بآ درصد خیلی بالای ریآضی کنآرش💞
مرررسی سمانه جان:)
ریاضیم خوبه خداروشکر^__^
جبرانش میکنم 
بیداد کردن‌هات رو خوش است :))
وااایی منم پارسال میرفتم آزمون قلم‌چی،یه بار افتادیم توی یه مدرسه که خیلیییییی سرد بود.اصلا من انقدر یخ زده بودم که حتی نمیتونستم اون گزینه‌ها رو توی پاسخنامه سیاه کنم :|  :))
:))
تو با قلم چی من با گاج همچین شرایطی رو تجربه کردیم:))

دوشنبه ۷ فروردين ۹۶ , ۱۵:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بیداد کردی ها؛))
خوش بگذره^_^
*___* بیداد را برای تمام شما دوستان ارزومندم!:)

مرسی عزیزم جای شما خالی؛)

چه ستمی به خودتون روا میدارید، تو عید ازمون?! من بجای شما دلم به حالتون سوخت :(
ازمون که خوبه! تو عید درس؟:) تو عید مهمونی تعطیل؟
ولی خوش میگذزه کلا^__^
بهت افتخار میکنم لیموی بیدادگر :)
*___*
قربانت دوسی
ببخشید شما زنجان میشید ? 
شما احتمالا باید خواننده جدید باشید؟
خیر 
تو کنکور اصلی هم همینطور بیداد کنی لیمووو جان
الهی امین:)
ممنونم.موفق باششییی انگورعزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan