!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چالش کنکوری:)))

دعوت شدم به چالش از نوع کنکوری:)

ترک فضای مجازی تا کنکور! 

من با نوشتن خیلی اروم میشم.مثل مسکن میمونه*_* ولی میرم.و اگر دیدم خیلیی نیاز دارم به نوشتن میام مینویسم گه گاهی..

بقیه دوستهای کنکوری هم دعوت میکنم شرکت کنن *_^

مراقب خودتون و خوبیهاتون باشید:) 

ان شالله که هرچی خیروصلاحته پیش بیادواست جانا:)
مرسی گیسوجان همچنین 
والا کنکور دوره ی ما جوری بود که فضای واقعیو رو هم باید ترک میکردی تا بلکه یه جا قبول بشی
الان هم همینه متاسفانه:/
:))
خوش اومدین 
چالش خوبیه ها....نمیدونم بتونم یا نه...موفق تر باشی.
اگه بخوای میتونی حتما
ممنون همچنین 
موفق باشین همگی ❤
ممنووونم بانوی عزیز*_^
من هم خودموبه چالش درس خوندن میدعوتمم
وازفرداچالشموشروع میکنمم
ایشالله چالشامون خوب ازآب دربیاد:))
الهی امین:)
مرسی از راهنمآیی هآی خوبتـ تآ اینجآ 😘😘😘
چه‍ چآلشِ خوبی :)
موفق بآشی خانومی❤💙
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم 
مرررسییی همچنین: *
آفرین :))
قوی باش :*
:))
والله این نوشتن‌ها توی وبلاگم و کلا فضاهای مجازی که هستم هیچ خللی وارد نکرده به کنکور‌خان! :) 
ایشالله توی چالش موفق باشی دوست جان :)  خوبه خوب درس بخون ;) 
ب منم وارد نکرده:( جوگیر شدم اصن 
من میخوام بیام!یکی منو برگردونه 
Nice post. I learn something totally new and
challenging on sites I stumbleupon every day. It's always exciting to read articles from other writers and practice a little something from other sites.
Thank you 
This is just my experience 
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan