!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ثانیه ها

این روزا همش این جمله تکرار میشه"کمتر از چهار ماه دیگه وقت داری" توسط خودم,بقیه,هرکسی 
تا اواسط اسفند از خودم راضی بودم.ولی الان راضی نیستم.من هیییچوقت فکر نمیکردم برسم به عید 96 و همچین وضعیت اسف باری داشته باشم از نظر خودم.نمیدونم شاید هم توقعم رو خیلی بالا بردم دیگه 
 به عید هم که میگن دوران طلایی!خب چرا این دوران طلایی فقط هفته دیگست؟؟چه زود تموم میشه:( 
یکی از وبلاگیها میگفت جالبه اینقدر ارومی و با کنکور مشکلی نداری!!:))
وقتش نرسیده بود:)) الان از همه طرف فشار و تنش هست.حجم زیاد کتابها,سردرگمی,دقیقه های نود که درست همینا سرنوشتتو میسازن.... غر نمیزنم!خوشم نمیاد از این کار.ولی ابراز نگرانی میکنم الان:/ 
و بدتر از اون اینه که نمیدونم باید چیکار کنم:( 

+بخش اول پست رو حذف کردم! شاید بهتر بود چیزی نمیگفتم!:)


من بخش اول پستو میخام =))
نخوندی؟من حدس میزدم اینجایی و حتما هم خوندیش!
برو پست"موقت" کامنت اخری:)
خیلی طبیعیه این حال لیمو...
دیدی برای یه امتحان خوب میخونی دم امتحان فک میکنی هیجی بارت نیست ؟ .
اینم همونه...
اونقدر حجم مطالب بالاس که فکر میکنی بلد نیستی و اوضاع خرابه‌... با ارامش بشین بخون :) نگران نباش... 
وای مرسی بانو:)
واقعا نیاز داشتم یکی اینو بهم بگه بعد با خیال راحت برم بخوابم!!!
واقعا همین حس رو دارم:/ 
چشم:) 
ممنووون *_*
اینجـوری ننویس میمـ جونمـ 😧
استرسـ گرفتمـ ...
یه‍و خودمو تو عید ۹۷ تصور کردم...من میترسم😩😫
ولی میم من مطمئنم تو به این نگرانیهآ غلبه‍ میکنی و بآزم ادامه‍ میدی :)
تیکه‍ اول پست چی بود ؟! میخوااااام 😓
تو از تابستون عاالی بخون کار کن.کمکی هم خواستی خودم هستم 
امتحان نهاییهاتو که دادی اگه مایل بودی بهت میگم چیکار کنی که مثل من نشی حتی یک درصد
اما از استرس نمیشه فرار کرد میاد دیگه! 
مرسی عزیزم:) چشم 
سلام لیمو عزیز
ان شاء الله سالی پر از سلامتی و موفقیت و آرامش و شادی داشته باشید ، سال نوتون مبارک:گل:
سلام اروشاجانم:)
سال تحویل به یادت بودم:) سال نو توام مباررررک
ممنون عزیزم همچنین.موفق باشی 
لیمووووو ول کن استرسو مسابقه که نیست ١٨ سالته تازه شد شد نشد سال بعد... نگرانی به خودت راه نده تو داری تلاشتو میکنی قرارم نیست ادم ٢٤ ساعته درس بخونه اون وقت هایی که فک میکنی هدر شده استراحت کردی که لازمههه. ایشالا رتبه خوبی میاری نشدم نشد 😉😉 یه چیزیم فراموش نکن رقیب تو هیچکسی نیست به جز خودت و هدف هایی که براش ٥٠ -٦٠ سال وقت داری پس یکسال این وسط هیچ ارزشی نداره و عجله و استرس به خودت راه نده.❤️❤️ خداییش یک آدم درس نخون بهت اینارو نمیگه من خودم ته خرخونا بودم 😂😂 الان دارم بینیم استرسش پوچ ترین چیز بود. 
هنوز 18 سالم نشده! ^__^ 
عجب اعترافی کردی :))) 
کاملا منطقی بود من قانع شدم:)مرسی...  الان کمتر نگرانم و سعی میکنم به صفر برسونمش 
دقیقا رقیبم خودمم و دارم خودمو با گذشته ام مقایسه میکنم که حرصم میگیره:|

لیمو دوستت ندارم که رمز رو بم نگفتی :))))
استرس عادیه ها. من الان لثه هام به فنا رفتن از استرس ولی درست میشه. دنت ووری. تو تلاشتو کردی و راه نداره که نتیجه نگیری. همیشه آدمایی که توقعشون بالاس به برنامه هاشون نمیرسن ولی همونقدرم که رسیدن، از بقیه کلی جلو ترن. وقتی که سخته، برای همه سخته.
نل:))) اون پستا قبلا رمز نداشتن وقتی پست جدید میزارم اونا رو رمزی میکنم:)) فکر میکردم بقیه خاموش خوندن دیگه رمز دادم بهش:) الان میام رمز میدم بهت دوسی^__^
منم جوش زدم:/ امیدوارم همینطوری باشه و نتیجه بگیرم 
موفق باشی:)
سلام لیمو عزیز
ان شاء الله موفق میشی عزیزم ، نگران نباش و با آرامش و تمرکز درسهات رو بخون و تستها رو حل کن ، لیموجان تا الان عالی پیش رفتی بازم میتونی و ان شاء الله موفق میشی به زمان نگاه نکن تو با همین زمان هم میتونی کلی جلو بری و به برنامت برسی ان شاء الله دقیقا همون دقیقه نودی بودنه که اینجا میتونه کمک کنه ، خیلی ممنونم که زمان سال تحویل به یادم بودی عزیزم من هم به یاد همه دوستان بودم💋❤🌹 ، راستی رمز رو عوض کردی و من ندارم رمز جدید رو و وقتی میام میبینم همه پستها رمزی شدن ، لطفا رمز رو برام میفرستی عزیزم
سلام عزیزم
ممنووووونم.امیدوارم 
باشه میام بهت میدم دوست گلم:) 
من کاملا حسه تو رو دارم :( 
خط به خط،مو به مو . . .
:((
کامنتا رو بخون بهتر میشی حتما:) 
من هی یادم میره کنکوری هستی غزاله:)بخاطر اینه که ننوشتی راجع بهش ^_^
اصلا نگران نباش 
فکر نکن قراره تو عید یه کار خارق العاده بکنی 
همون که خودت گفتی عید یه هفته ست تو فقط طبق برتامه ت پیش برو و همون کاریو بکن که فکر میکنی درسته:)
+عیدت مبارک ،
امیدوارم نود و شیش بیشتر از هر کس دیگه ای سال ِ تو باشه:)
ممنون:) 
همینکارو میکنم
عید تو هم مبارک ریحانه جان
مرسیییییییی:)منم برات بهترینهارو ارزو دارم^__*
سلام لیمو عزیز
خواهش میکنم عزیزم💋
خیلی ممنونم بابت رمز عزیزم فقط بعضی پستها مثل منو دوستام و اون پست موقت که گفتی توی کامنتها باز نمیشن ، البته اگه برای خودت نوشتیشون و خصوصی هستن اشکالی نداره عزیزم🌹بازم ممنونم عزیزم💐
خواهش میکنم
اره اون دوتا پست رو واسه دو تا از دوستام نوشتم قبلا.چیزی نیست:)

سلام لیمو عزیز
ممنونم عزیزم ان شاء الله سال خیییلییی خوبی داشته باشی🌝💋🌹
ممنون عزیزم همچنین 
سلام بر لیمو ی خوشمزه ؛)

این حال و هوا، بیانگر اینکه که تو وقت زیادی صرف درس کردی 

و این یعنی عالی خانوم 

اصلاً نگران نباش این اتفاق کاملا طبیعی هست 

با آرزوی موفقیت روز افزون برای تو دوست گلم 
سلام عزیزززم
مرسییییییی انرژییییی 
*___*
مرسیـ که‍ از کنجکـآوی بیرونمـ آوردی :)

خواااهش:)
منـ از خدآمه‍ کسی بآشه راهنمآییمـ کنه :)
کی بهتر از تُ ؟
الهی:)
من تا ته خط باهات میام سمانه جان:) هروقت خواستی هستم 
لیمو جانم به عنوان یه تجربه دار میگم از الان اون قدری فرصت هست که عالی خوند و به نتیجه رسید تو رو اشتباه پارسال منو نکن و نا امید نشو 
*____*
مرسیییی توتوی عزیز
کلی انگیزه گرفتم...
ناامید نمشم اصلا؛)
ایشالله هردومون موفق شیم:)
پنجشنبه ۳ فروردين ۹۶ , ۱۴:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اضطراب تو چنین مواقعی نابود کننده ترین سمه!!
باید به خوندنت ادامه بدی فقط کمی فشرده تر:)
خوب تلاش کن تا خوب نتیجه بگیری!
به خوندنم ادامه میدم:)
حتما...مرسیییی حورا بانو*__^
منم یه کنکوری ام....اونم از نوع تجربی...
موفق باشی؛)
خوش اومدی:)
مرسیییی 
شما هم موووفق باشی 
به چه روزی افتادیم از دست این کنکور :)))))))))
والا:))))
منم این روزا سردرگمم....اگه چیز حال خوب کنی یاد گرفتی به منم خبر بده....بلکه یکم حالم بهتر شه.... :)))
چشم حتما..:)
اول کامنتارو بخون شاید یه حسی منتقل شد؛)
خوش به حالت که انقد کامنتای استرس برطرف کن واست گذاشتن :)
دارم نابووووووووود میشم...
الهی:) خداروشکر بخاطر دوستای گلم...میخوای صحبت کنیم؟شاید بتونم کمکت کنم 
سلام لیمو جونم
تو داری به اندازه ی کافی زحمت می کشی. کوتاهی هم که نکردی! پس باقی رو بسپر به خدا و از رحمتش ناامید نباش!
امیدوارم در این سال بهترین ها برات رقم بخوره و همیشه سلامت و شاد باشی
سلام عزیزم
الا بذکرالله تطمئن القلوب...
مرسی که یادم اوردی فرناز عزیزم 
ممنوووونم 
وای من حال خودم رو این موقع از سال کنکور یادمه ... خیلی سخته اما واقعا آدم نتیجه ی این تلاش های زیاد رو میبینه  ... کلیی موفق باشی و با کلی انرژی مثبت :*
همین که حسمو درک میکنید از تنهایی بیرون میام:)
مرسییییی 
فکر کنم اولین کامنت شما باشه خوش اومدی:)
سلام این حس ها طبیعیه اما شما تلاشتو کردی و مسلما نتیجه تلاشت رو میبینی 
موفق باشی ایشالله

سلام
ممنونم از شما مهندس..ایشالله
عیدانه ی قشنگو دلنشینی بود مرسی...کار خودتون بود؟
در ضمن تو یکی به سال بعد یک درصدم فکر نکن 
چون نهایت تلاشت رو کردی 
مطمئنم نتیجه هم میگیری 
من ۱ هزارم توام نخوندم والا :/

:)))
نه فکر نمیکنم,اصلا دوست ندارم بخوام یک سال الکی هدر بره 
ایشالله..تلاش از من دعا از شما ^_*
:)) به مطلوب هم رسیدی خداروشکر:)
ممنون لطف داری
آره;)
به به عجب خلاقیتی:)
خیلی خیلی ممنون 

آره دوس دارم صحبت کنیم....یه روزی رو بهماهنگ...مزاحمت نباشمااااا...
مراحمی 
حوا من با چند دوستای کنکوریم پست داریم باهمدیگه اونجا صحبت میکنیم,پست رمزدار:)
یه پست بزار رمزشو به منم بده صحبت کنیم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan