!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کمپ نوروزی پیش از نوروز :))

ازمایشگاه روبروی کلاس ماست! همیشه درش قفل بود.دو روزه باز گذاشتن و منم دارم سواستفاده میکنم:))
خسته شدم هرصبح نیم ساعت توی هوای سرد بایستم و مراسم تکراری صف برگزار شه!
دیروز رفتم توی ازمایشگاه درس خوندم و کلللی دنبالم گشته بودن:)) منم وقتی همه رفتن کلاس,رفتم:) واسه همین کسی نفهمید کجا بودم
امروز باز فرار کردم اونجا:)) داشتم درس میخوندم یهو یکی از همکلاسیهام درو باز کرد بیاد داخل.سریع پریدم بین میز و صندلیها قایم شم ولی منو دید:)) بهش گفتم بیا همینجا بمونیم درس بخونیم نرو بیرون پیدامون میکنن:))
مسئول ازمایشگاهمون یه دختر سومی هست که بازیگر هم هست:) 
اون فکر میکرده در قفله.صدای کلید که اومد سرییییع پریدیم پشت صندلیها قایم شدیم ولی خب مشخص بودیم کاملا!! صندلیهای ازمایشگاه بلندن با پایه های نازک:) 
همینطور اون پشت با سعیده میخندیدم و میگفتیم اگه پیدامون کرد چی بگیم:)) 
ولی یه سوژه خنده دیگه پیدا شد! اومده بود ازمایشگاه گریه کنه:)) وای درحال گریه با خودش حرف میزد هی,یه صداهای میداد که ما پوکیده بودیم اون پشت:))
من از گریه اش نمیخندما!مطمئنم چیز خاصی نبوده اخه خیلی دختر حساسیه یعنی با صدای اروم باهاش صحبت کنی نشنوه میشینه گریه میکنه:) اصلا یکی از رموز موفقیتش توی بازیگری همین گریه کردنش بود:))
گریه اش که تموم شد رفت بیرون در ازمایشگاهو قفل کرد:))) سعیده میگفت لیمو حالا چطوری بریم بیرون ؟!الان دیگه از کلاس هم محروم میشیم و...:)) منم تند تند درس میخوندم میگفتم بیخیال فعلا:)) یهو در باز شد دیدیم معاون اومد! رو هوا گرفتا:) سریع گفت منکه میدونم واسه فرار پناه میارید اینجا
تهش با معرفی خودمون ازمون گذشت و ازاد شدیم:)) 
ظهر هم رفتم به دختره ماجرای صبحو گفتم:)کلی خندید:)))

امروز تقریبا اخرین کلاس ها برگزار میشدن.معلمهامون همشون ماااهن:) سرکلاس یهو بچه ها میرفتن باهاشون سلفی میگرفتن:) کلی دابسمش ساختیم و عکس گرفتیم. کودک درونم به شدددت فعال بود:)) هرکی میرفت با معلم زبانمون عکس تکی بگیره منم اون پشت بودم:)) 

برنامه ام به شدددت شلوغ شده بود(دیگه نیست!)
فردا مشاوره داریم واسه عید.
پنج شنبه من ازمون دارم.جمعه هم ازمون دارم.
یکشنبه کلاس. دوشنبه جشن فارغ التحصیلی.سه شنبه هم قراره با بچه های کلاس و معاونمون قاچاقی:)) بریم اردو خارج شهر.کنار یه ابشار,  کلی پول جمع کردیم واسه کباب و تنقلات.منم از اون جایی که عاشق این چیزام داوطلب شدم تتقلاتو من بخرم:)) 
اما!!!  یه برنامه پیش اومد که همه این برنامه هام کنسل شد:(( فقط مشاوره فردا و ازمون پنجشنبه رو هستم.از ساعت 3 ظهر پنجشنبه منو میبرن کمپ:) تا چهارشنبه هفته دیگه.لیست استادها رو که دیدم همشون استادهایی هستن که بچه ها کلی پول دادن و وقت گذاشتن میرن کلاس .ولی اصلا نمیدونم چی بردارم با خودم ببرم,همه کتابهامو بخوام ببرم که خیلی زیاده!! تازه وسایل شخصی هم نمیدونم دقیقا تا چقدر وسیله با خودم ببرم!اخه نمیدونم ظرفیتشون چقدره.اگه به منه که کل اتاقمو میبرم.کسی اینجا رفته کمپ که منو راهنمایی کنه؟ 

این ناسزاهایی که بخاطر نبودنم توی اردوی سه شنبه میشنوم حقم نیست:|| تقصیر من نبود:))
فردا برم اگه بشه جشن فارغ التحصیلی رو بعد ازعید برگزار کنن.خب من از اون لباسا دوست دارم بپوشم:| اخرین بار که پوشیدم مهد میرفتم:)) 


حالا بین همه اینها من موندم و یه کمپ مجهول و درس و عیدی که فقط با درس قراره بگذره:)
تا هفته بعد خدانگهدار :)
مگه دبیرستان هم جشن فارغ التحصیلی و لباس داره؟! چه جالب..
ماشالا گوشی هم که با خودتون میبرید ;-) لابد ابروهاتونم برمیدارید دیگه!وای وای وای :-))))))) دختر دبیرستانیو چه به این قرتی بازیا :-)))))
سفت و سخت بخون که روزای اخره. سال دیگه این موقع پر از لذت و ارامشه. اخر مسیرو با همه ی توان بدو. ایشالا که اونی که به صلاحته واست اتفاق میفته.
مدیرمون خیییلی خوش ذوقه:)))
من نبردم:)) اونایی هم که اوردن با هماهنگی واسه عکس گرفتن اوردن 
ظاهرو نبین مدرسمون خیلیییی سخت میگیرن,هرروز چک میشیم:)
نهههه مگه چندسالمونه ؟!:)) ابرو اخه:))
اصلا  باورت میشه من باحجابم؟:)) الان داری تصور ابروی برداشته و ارایش و اینچیزا میکنی ولی کاملا برعکسه:))

همه ی فکرم همینه:)اینها فقط لذتهای انی روز اخرمون بود؛)
انشالله....
مرسی عزیزم 


سلام.لیموجان خوبی؟ منم نفهمیدم کمپ چیه از استادهاش گفتی فقط یعنی میرید اونحا استاد درس میده یا جمع بندی میکنه؟؟
یا میشینید درس میخونید؟ 
تو ک میدونی من تو شهریم هخخخخخ کلا‌از‌این تیپ کمپ ممپ ها نداریم و نداشتیم و نخواهیم داشت
ببین کمپ ی چیزی مث اردو نوروزی خودمونه؟
چرا اجباریه ک از ساعت۳ باید بری تا هفته بعد

خوب من جات باشم نمیرم
تو خونه جا گرم و نرمه. کتاب هات هست تمرکزت بیشتره
تو تا بیای ب اونجا عادت کنی و تمرکزت نپره چهارشنبه شده و‌باسد برگردی خونه:((
بنظرم نرو. تو خونه کیفیت کارت بهتره خیلی بهتر. حالا والا من نمیدونم کمپ چیه
ولی زیاد موافق نیستم حتی با اردو نوروزی هم موافق نیستم 
مثلا تو اردو میگن دو یا سه ساعت برا نهار:(((
خوب زیاده بابا
از اونورم همش ور ور ور ور حرف میزنن
یا سوال میپرسن و مسخره بازی
کلا اونجا هم مفید نخواهد بود
اردو نورزی اینجا جوریه ک دبیر و اینا نداریم فقط باید بشینی خودت بخونی
ک من زیاد موافق نیستمو نمیرم:)))
حالا خدایی کمپ نمفدونم چیه
بنظرم با پشتیبان گاجت درمیون بزار.
سلام عزیزم.مرسی...توخوبی؟
استادها تقریبا واسه مرور و رفع اشکال و جمعبندی هستن
درس خوندن هم داره.یعنی هم کلاس و هم کتابخونه
الهی:)) اره دقیقا همونه فقط قبل از عید یک هفته ست واسه اینکه عیدمون دیگه مال خودمون باشه واسه خوندن.
اون موقع باید برم خودمو معرفی کنم و خوابگاه تحویل بگیرم, کلا همونجام
اینجا سالن مطالعه داره به همراه مراقب:) خب خودت میتونی اون ساعت ناهارت هم درس بخونی نمیتونی؟
راستش ظرفیت کم بوده منو انتخاب کردن حیفه نرم:/
حالا خوبیش اینه که عید نیست!قبل از عیده و ریسک پذیره.من اگه نمیرفتم اینجا سه چهار روزش ک کلا با مدرسه میگذشت باز.
وای اگه اون بفهمه منو میکشه مریم:))) همون یه بار که نرفتم ازمون بس بود.حالا این دفعه هم نرم:)))) 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وای اخرین روزای دبیرستان...وای جشن فارغ التحصیلی....وای ******.داره تموم میشه ینی؟! هوم خیلی دلم تنگ میشه:)))))

ایشالا بهترین استفاده رو ببری از کمپ :)))
وای سارا:)))  اسممو توی کامنت نوشته بودی حذف کردم:))))
تموم شد دیگه:(
منم همینطووور
مرررسیییی:):*
میگماااا لیمووو مگه کمپ واسه معتادا نیست؟ :دی شماها چه چیزایی دارید واسه درس خوندن :))))

ان شاء الله که وقتی از کمپ برمیگردی دیگه نری سراغ مواد :)) هر روز بیای بگی " من لیمو هستم n روزه که پاکم " :))))))
:)))))))))) اره دیگه باید ترک کنم, حذر کنم:))
ارورا جانم نمیدونی مردم چه چیزایی دارن واسه درس خوندن:) یه عالمه کلاس و مشاور و ازمون و کلاس انلاین و... :)) کنکور شده منبع درامد خیلیها 
من ساده اشونم:) 

واقعا نمیدونم چی بگم
لیمو اگه به صلاحته برو. ببین هیچکدوم از ماها‌نمیدونیم شرایط اون کمپ و استاداش و غیره رو خوب خودت بالا‌پایینش کن بهترین تصمیم رو بگیر انشالله که تهش به خوبی ختم بشه:)
اوهوم...
چشم:)
مرسی مریم عزیزم:* 
ایشالله خودت هم مووووووفق باشی 
کامنت من قابل تایید نبود؟؟ :||
کدوم کامنت؟دوتا فرستادی تایید کردم:)
سلام لیمو جووونم
به سلامتی دیگه چیزی نمونده فارغ التحصیل بشی. هورااااااااااااا
همه ی کنکوری ها که عید ندارن ولی خوب سختیش فقط تا چند ماه دیگست و بعدش راحت میشی. ان َشاء الله با دل خوش و نتیجه عالی

سلام عزیزم:)
سلامت باشی:) هنوز کلللللللی راه تحصیل در پیشه:) ولی از دبیرستان اره دیگه تموم:(
میدونی فرناز جالبه برام اصصصلا به این فکر نمیکنم که عیده,یا عید ندارم.فقط دغدغه ام اینه که نهایت استفاده رو ببرم
انشالله.ممنووونم عزیزم 
کوفت کلاس انلاینو با من بودییی؟؟

:))) خخخخخخخخخخخخخخ
وای مریم من یک ساعت فکر میکردم کجا رو میگی!!!!

نههههه به جان لیمو:(( تو که کلاس انلاین نمیری 
تو جزء کنکوریهای ساده حساب میشی به نظر من 

من همکلاسی دارم از مهرتاحالا سه بار مشاور عوض کرده.چندین بار استاد عوض کرده.از دو سه تا موسسه DVD خریده.معلم خصوصی داره عمومی داره!! سر کلاس سومی ها هم میره میشینه پایه اش قوی شه بازم بگم؟!

حواسم نبود لیمووووو ببشید :))))))

هوم :)
فدای سرت:)
*_* 
کلاس آنلاین دیگه چجورشه ؟ :))))
سایت کانونو میگین؟!
دقیق نپرسیدم سارا.نمیدونم کدوم سایت ثبت نام کرده اون
ولی همین مریم بانو که به خودش گرفته:) دیشب ماز رو بهم معرفی کرد.کلاس انلاین زیست داره 
اها اره :)))

مریم جان میشه بگی کلاساش چطورن؟!خوبن؟!
:))

مریم جان بیا پاسخگو باش:) 
فکر کنم مریم هم ثبت نام نکرد.نمونه کار هم داشت میتونی ببینی 
خخخخخخخخ
عه پس اوضا من خوبه 
مشاور ک نداریم
ی کلاس ریاضی میرم
و پنج حلقه دی وی دی دارم ک جریانشو گرفتم بهت اونشب ن؟
ولاغیررررر

اوففففففف چقد ملت توفکرکنکورن ادم اینارو میبینه ب خودش شک میکنه
:///

کلاس انلاین دوست دارم شرکت کنم
ولی عقب افتادیم از اونم ://
من همه اینارو میدونم مریم
فکر کردم ناراحت شدی:( ولی باتو نبودم واقعا, از این مدلها زیاااد داریم 
اره واقعا منم گاهی نگران میشم بعد باز میگم تو راه خودتو برو
میتونی فشرده کار کنی برسی 

اوهووووم :))))

چش میبینم :)
:)))))) بی بلاااا 
عاغاااا سلاممممممم
ن لیمو ناراحت چیه
من فقط داذم سریال میبینم 
خخخخخخ
سلام
:))))))))
مریم سارا ازت راجع ب ماز پرسیده دیدی؟
سلام‌سارا جان:)
شماهم کنکوری هستی یا پشت؟
ببین این کلاسای انلاینو ماز از دی ماهه کهشروع کرده
یعنی ماز علاوه بر ازمون هاش امسال کلاس انلاین هم داره
اگه کنکوری هستی با توجه به وقت کممون فک نکنم بتونی استفاده کنی 
چون بالاخره از دی شروع شده و این درحالیه ک اسفند داره تموم میشه://
اما اگه پشت کنکور هستی من پیشنهاد میکنم  حتما ببینی چون اوضاع  بهتره و وقت بیشتذی داری:))
دیشب با لیمو صحبت میکردیم و به این نتیجه رسیدیم که‌واقعا وقت نبست://

حالا باز شما میتونید یه سرچ ساده تو نت داشته باشید.
و ببینید:) شرایط و هزینه هاشو اینارو.
و اینکه این کلاسا رو به تراز ۷ هزارهایی ها پیشنهاد نمیکنن
اگر ترازتون بالاتر از۷ هست نباید ببینید:)))))

:) 
اره جواب دادم:)))
ببخشید بابت تاخیر:))
خواهش خواهش:)
مرسی 
لیمو‌من ی کامنت انگیزشی هم گذاشتم ولی ثبت نشده ظاهرا:////

نه نیومده:(
سلام عزیزم :)

منم امسال پیشم :)) آره واقعا وقت نیست دیگه...همون کتابای خودمونو بخونیم کافیه دیگه :-))

مرسی بابت راهنماییت؛ممنون :)


عایا رفتن کردین؟! :))))))))
بلی من خواب رفته بودمی:)))
سارا چ کردی؟
من نبودم:) خواب رفتم.سارا بود:)
موفق باشید...
ممنونم 
سر صف میرید شما؟ بابا خیلی خوبین شما :)))) مگه جرعت دلشتن به ما بگن بیاین سر صف. اینقدر اذیت میکردیم که خودشون میگفتن بیاین تشریف ببرید :)))
ببین در مورد کمپ. سارای ما کمپ میرفت. ولی فقط یه کمپ خاص. خیلی الان کمپ مد شده ولی خیلی هاش وقت تلف میکنن و شل و ول عه. اگر جایی سخت میگیرن. خوبه. حتا برا عوض شدن حال و هوام که باشه. هزینه هاشم یادم نیس. میگفت مثلا کمپ ماز خوب نیس ولی ازمون انلاین زیستش خوبه. یه همچین چیزایی.
اره نل ما بچه های خوب مدرسه ایم:)) یعنی یکم کافیه شیطنت کنم,سریع میگن تو ک ممتاز کلاسی دیگه چرا و فلان...:( نمیذارن که
اوهوم.فکر کنم سخت بگیرن اینطور ک من شنیدم.برم ببینم چطوریه:)
مرسی*_*
آخی چه خوب و چه خوب و چقدر خوبتر ! (∩_∩)
^_^
مرسییی:)
مریم جان این لیموی ما خواب رفته بوده بود!! :)))



قدر لیموتونو بدوووونید دوستان من:)))
وای مگه جرات میکنم سر صف نرم من :||| هر جا بریم پیدامون میکنن :) تازه 2 نمره از انضباطمونم کم میشه همیشه :)))
:)))) دو بار نرید,چیزی نمیمونه ازش:))
حالا خوبه معاون اومد و نموندید توی آزمایشگاه :))
اره:))
خخخخخخخ
لیموووو از دست تو ما دیشب اینجا کلی متتظر بودیم تو خواب رفتی خخخخخخ:)))

درحالی ک من فکرمیکردم سارا جواب نمیده://
خخخخ
نگو لیموخانوم خواب تشریف داشته:///

حالا بقیش برا سارا:
خواهش‌میکنم:))
واقعا خیلی هنرکنیم کتاب خودمونو‌بخونیم:)))

انشالله هممون‌موفق میشیم؛))
:))) دست خودم نبود یهو ببهوش شدم:))))

سارا بقیش برای تو:))
واقعا میگن تو ممتاز کلاسی تو چرا؟ چه بی منطق!
اتفاقا برا ما برعکس بود. چون درسمون خوب بود جرعت نداشتن چیزی بهمون بگن :))) من و دوستم. ولی خب انضباط رو یادمه کم دادن بهم. فقط مادر گرامی رو فرستادیم خواهش کرد. اونم بیست کردن. هعی یادش بخیر...
اره دیگه اینکه شما ارشد مدرسه اید:)) تازه اینکه خوبه.کافیه یکی بابا یا مامانش معلم باشه,دیگه زیر ذره بینه 

ولی خب با همه اینها ما شیطنتهای خودمونو داریم باز.کلی خوش گذروندیم امروز:)
الان یکم ناراحتم که دیگه تموم شد:(

بعله لیموی ما که عجق عست😍

#ان شالله مریم جان :)))

لیمو تو فکرشم یه وب بزنم برای ثبت ساعت مطالعه و.. کلا یه وب کنکوری :))))
*_*

*_*

@مریم جان باشماست:)))

من ک خوشحال میشم.وللللیییی وقتتو نگیره یه وخ 
من فقط خوندم ولی نظری ندارم :)
چون دیگه از ما گذشته  ولی موفق باشید ..
همین که خوندید لطف کردید:)
ممنون 
پیش دانشگاهی رفتن من اینجوری بود ک 9 بیدار میشم 10 مدرسه بودم میخوابیدم تو کلاس تا دو هفته مونده ب عید تعطیل کردم و وقت امتحانا رفتم امتحان دادم.
خداقوت:)
من فقط یک روز نرفتم اونم باید میرفتم دکتر:))

یادش به خیرررر واقعا اینا رو گفتی خاطره های خودمو زنده کردی :))) ما هم کلاسارو میپیچوندیم میرفتیم نمازخونه درس میخوندییییم. بعضی وقت ها ناظم میومد بچه ها را دونه دونه از اینور اونور جمع میکرد میبرد سر کلاس.
لیمو من حس خوبی به کمپ ندارم خوب تحقیق کن اگر خوب هست برو. میترسم نکنه بچه ها درس خون نباشن فقط حاشیه و استرس بهت تزریق کنه.
:))) خاطرات پسرها تو این موارد خیلی بیشتره مطمئنا 
خودمم حس خوبی نداشتم اولش.ایشالله که خوبه 
بچه ها نمیتونن تاثیری ایجاد کنن ؛)
مرسی 
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ , ۱۱:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه سری وسایل شخصی و خیلی خیلی مورد نیاز و کتاب ها و جزوه هایی که لازم داری. 
این کمپ رو میتونی یک فرصت عالی برای درس خوندن برای خودت بدونی.
به امید موفقیتت:)
مرسییییی 
ایشالله که نهایت استفاده رو ببرم:)
ممنون عزیزم:)شمام موفق باشی 
من اردوی نوروزی نرفتم☺خوشحالم که این کارو کردم😊
امیدوارم بهترین استفاده رو از این زمان ببری😊
سلام
این یک هفته بود الان هم برگشتم.عاااالی بود 
جمعه ۲۰ اسفند ۹۵ , ۲۲:۱۷ مهزیار کاظمی موحد
سلام
ممنون می شوم به من هم سر بزنید
در خدمت شما هستم
سلام
چشم.ممنون
ایشالا به سلامتی عزیزم :*

ممنون نگارجونم 
چه با کلاس... ما حتی جشن فارغ التحصیلی از دانشگاهم نداشتیم... 
کمپ چیه دیگه زمان ما از این جنگولک بازیا نبود که میزدن پس گردنمون هلمون میدادن تو اتاق میگفتن بخون
:)))
زمونه عوض شده دکتر:) ما فقط یه کمپ رفتیم بازم برگشتیم تو اتاقمون:)))
یعنی الان کمپی؟ 
کمپ سخته؟ معذب نیستی اونجا؟ راستشو بگو من طاقتشو دارم :((
من تا حالا کمپ نرفتم بیا تعریف کن ببینم چجوریه[آیکون تفکر] 
الان برگشتم:))
باشه پست میزارم واستون 
سلام خانوم دکتر 
خوبی؟  
پیشاپیش چهارشنبه سوری و عید نوروز رو بهت تبریک میگم انشاءالله سالی پر از اتفاقات عالی همراه خانواده داشته باشی ؛)
سلام دوستم
مرسییییی ایشالله.شماهم سال خوبی داشتت باشید
لطف داری 
فارق التحصیلی مبارک لیمو خانوم گل 

راستی من جا تو بودم اصلاً کتاب نمیبردم 

چند روز استراحت مطلق :)
مرسی عزیزم
:))) نمیییشه 
دلمان برایت تنگولیده دوست جان کاش زودتر بیای :))))
سلااااام خوبیییی؟؟
بیا بگو این یک هفته چیکار کردیییییی 

من برگشتم 
(-: چه جالب دبیرستان داره ازین چیزا
همه دبیرستانها دارن تقریبا:)
واییییییییییییییییی اومدیییییییییییییییی :)

خوووووووووش اومدیییییییییییییی :))))))))))))))))))))

بگو بگو...کمپ مفید بود؟
مرررسییییییییی دوسیییییییییییییی
سارا اون مریم بودا.اون همش با من درارتباط بود این چندروز.شماره تورو نداشتم
ارررره.پست میزارم هممممه رو تعریف میکنم.تو بگوووووو ببینم چ میکنییی

سلام یادم رفت :||||

خوبم مرسی تو چطوری؟! :)

دلم برات یه قطره شده دختـر ^.^
سلااام:))))
منم دلم تنگ شدههههههه سراااا بیا تعریف کن از خودت بگو
من پست میزارم بعد هرچیزیش ک شخصی بودو اینجا (اون پست خودمون)ب تو میگم.راستی چندتا صدا هم پر کردم از استادها واست میفرستمشونننن
استادها عااالی بودن سارا.دینیمون استاد شعله نویسنده کتاب زیر ذره بین بود.استاد زیستمون عالی.شیمی فارغ التحصیل شریف خواننده هم بووود:))ریاضی رو عاشقشم:)))یه پیرمرد باحال بود 
وااااای سارا راست میگه لیمو
ماهم باهم‌درارتباط بودیم خخخخخخخ
مریم جدی جدی خیلی خوب بودا:) دوستای دیگه ام مثل تو حالمو نمیپرسیدن واقعا 
تو خیلی خوبی.یکی از خوش شانسیهام واسه دوران کتکور حضور تو هست:)
ای جاااان :))))

خوشحالم که مفید بوده :)))

مرسیی عزیزم دستت بی بلااااا:)

بقیه کامنتو تو اون پست میذارم
:)) مرررسی:*
خوااااهش...
اونجا همش یاد تو و مریم و چندتا از دوستای مدرسه ام میفتادم واستون ضبط کردم دیگه:) به همتون میدمش:))
ممنوووووون:) فدا مدا :) 
منم خیلی خوشحااااالم که تو‌ رو‌دارم:)))
لیمو‌جان من جواب پیامکتو دادم‌ولی هنوز ب دستت نرسیده:///
عزیزم:)
نیومده:(((
وای فک کنم قبلی خصوصی اومد!اره؟!
اره:))))
انشاءالله امسال برات کلی موفقیت داشته باشه خانوم دکتر گل ؛)
مررررسی عزیزم:)
من که دکترنشدم بانوجانم:)
منم برات بهترینهارو ارزو میکنم 
انشاءالله میشه زود زود ؛)
انشاللههههههههه:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan