!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ارزوهای بزرگ

این پست رو درحالی می نویسم که از زیر بارون برگشتم و گرمای خونه حس قشنگی بهم میده:) درست مثل یه پناهگاه!
حالا اینکه توی پناهگاه تنها باشی و صدایی هم جز بارون نیاد یه چیز دیگه ست:)
داشتم به این فکر میکردم که چی شد , از کی شروع شد , اصلا چرا ارزوهام اینقدر بزرگ شدن؟
میتونستن خلاصه شن توی چندتا مطلوب ساده و کوچیک که با یکم تلاش دست یافتنی بودن ... 
اما اونقدر بزرگ شدن که گاهی اوقات بافکر کردن بهشون با خودم میگم هی لیمو!چرا الان اینجایی پس؟هنوز 1% از اونها هم محقق نشدن ها! عجله کن!!
گاهی اوقات از اینکه درگیر مسائل ساده میشم , یا دیگران منو وارد کشمکشهای بیخود و کوچیک میکنن حس بدی دارم 
از اینکه گاهی اوقات به اجبار مجبورم! کارهایی رو بکنم که هیچ سودی ندارن خوشم نمیاد  , از اینکه گاهی اوقات یه محدودیتهایی هست و کاری از دستم برنمیاد هم خوشم نمیاد!
اما نباید اینطوری بمونه.درواقع منم که نباید اجازه بدم اینطوری بمونه...!
بعضی وقتها اطرافم هستن کسایی که فکر میکنن میخوام جای اونا رو بگیرم! اونها نمیدونن چی توی فکر من میگذره,نمیدونن هدفهای من چی هستن! ولی امیدوارم یه روز بفهمن که هرکسی جای خودشو داره و باید اونو پیدا کنه! اینقدر با من نجنگن 

به نظر من اینکه یه نفر بتونه با تغذیه سالم و ورزش خودش رو سلامت نگه داره موفقیته , اینکه یه نفر از نظر اقتصادی پاسخگوی نیازهاش باشه موفقیته ,اینکه یه نفر از لحاظ معنوی دست اویزی داشته باشه و بهش ارامش بده موفقیته , اینکه یه نفر در زمینه تحصیل علمیش رو به رشد باشه هم موفقیته... اما اینها موفقیتهای ملزوم هرکسی هستن.تمایز انسان با بقیه حیوانات همینه دیگه پس چیه 
ولی ما خودمونو درگیر همین موفقیتهای ساده کردیم.همین موفقیتهای کوچیک رو برای خودمون سخت کردیم و افتخار میکنیم که درحال دست و پنجه نرم کردن با سختی های راه موفقیتهای ساده ایم...
درصورتی که توانایی های بیشتر از این داریم 
باید برسیم به این باور که میتونیم بیش از اینها خودمونو نشون بدیم...

برمیگردم به خودم فکر میکنم , باید بتونم به نقطه ای برسم که بگم کافیه دیگه نقش خودتو ایفا کردی , دیگه ساده نمیمیری و وقتی هم که مردی انگار که اصلا نمردی!!!!!!!

-----------------------------------------------
+جواب ازمایشم اومد و خداروشکر نه تنها بیماری که دکتر احتمال داده بود , نبود! بلکه هیچ چیز نگران کننده ای هم توی ازمایش نبود. :) 

+پست قبل رو که مینوشتم با خودم فکر میکردم بهم بی احترامی شده , فکر میکردم شاید خودم مسبب این موقعیتم اما یکم فکر کردم به این نتیجه رسیدم که من مسئول نفهمیدن های دیگران نیستم ...
و با کامنت فرناز عزیزم تازه یکم هم خوشحال شدم :) 

"وقتی میتوانی عالی باشی به خوب بودن کفایت نکن "

#خداروشکرررررررر عزیزم :))) خیلی خوشحال شدمممم :-*

# تا باشه ازین فرناز های خوب و مهربووون :) خدا حفظش کنه
چشم:)

:)))) مرررسی ساراجون, خودمم خیلی خوشحال شدم :*

ایشالله:) دوستهای خوب مثل خودت و فرناز اینجا زیاد دارم خداروشکر:) 
باید این جمله رو هر روز به خودمون بگیم : من بیشتر از چیزی که فکر میکنم قوی هستم :) 
اتفاقا منم همیشه خواسته‌ها،هدف ‌های بزرگی داشتم و بدست آوردنشون برام سخت بوده ولی هیچوقت اینو قبول نکردم که من نمیتونم.چون این رو توی خودم دیدم که به اون هدف بزرگ فکر میکنم.البته بوده آرزوهای کوچیک ولی ۸۰٪ شون مهم،سخت و بزرگ بوده.همیشه یه چیزی توی وجودم گفته وقتی میتونی عالی باشی پس عالی هدف بساز،عالی حرکت کن و بهش برس :) 
«باور داشته باشیم خودمون رو» (o‿∩)
من بیشتر از چیزی که فکر میکنم قوی هستم:)
خیلی خوبه.ایشالله که برسیم به هدفها و ارزوهامون ؛)
خداروشکرررررر صد هزار مرتبه 
:*
منم چند وقته درگیر دکتر و ازمایشم ولی منم هیچی نبود خداروشکر 
و اینکه پستت خیلی خوب بود 
منم همینارو میخوام :((( به منم کمک کن :))) بیا باهم اصلا
واقعا حرف قشنگی زدی که انگار اصلا نمردیم 
چقدر قشنگه 

خب پس خداروشکر که نگار هم سالمه:)
مرسی عزیزم
چشم,من درخدمتم:) اصن پایه پایه ام:)))
کاش اصلا نمیریم!
هیچ پستتو مثل این با عمق وجودم درک نکردم :) تو چیزایی میگی که من توی دوستام که مثلا دیگه دکترای دانشگاه شریف دارن!! هم ندیدم. آفرین لیمو خوشحالم که اینقدر زود به این نتیجه ها رسیدی.
هرانچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند 
اوه عجب تعریفی:))
مرسی لطف داری
یه جورایی ارامشم رو هم گرفتنا ولی ارزشش رو داره,خیلی بیشتر از این چیزها 
 موفقیت ها به مرور به دست میآیند 
که بستگی به تلاش و نوع هدف دارد 
مطمن هستم که حتما به اهداف خود 
خواهید رسید .. 
هرگز نرسید انکه زحمتی نکشید:)
ممنونم استاد عزیز
خدا رو شکر
خیلی خوشحالم که سلامت هستی لیموی نازنینم
پستت عالی بود واقعاً تواناییهای ما خیلی بیشتر از اونی هستند که فکر می کنیم. این پست منو به فکر انداخت تا تلاش بیشتری بکنم.
ممنون خواهری :)) از سارای عزیزم هم تشکر می کنم
الهی همیشه سلامت و موفق باشی
ممنونم فرناز جونم
منم خوشحالم که پستم حس خوبی بهت داده 
:) انشالله موفق باشی 
مرسیییییی
لیمو هر بار پست از بارون میذاری دقیقا ما هم بارون داشتیم :)
حس میکنم خیلی بهم نزدیکی ........
:))) به این نکته امنیتی دقت نکرده بودماا:)))
من میدونم کجایی:)) و بهت میگم که چند ساعت فاصله داریم:)
به به بارون ؛)
خدا رو هزار مرتبه شکر 
شکر:)
ولی حیف که حرف زن خیلی راحت تر از عمل کردنه :(
دقیقا همینه.و جالبه که خیلیها به این تفکرات میرسن و فقط اونهایی میدرخشن که بهش عمل کنن.نه فقط در حد حرف بمونه
تنها کسی ک هیچ نظری نمیده فک کنم منم نه؟؟
://

دوست بدی ام://
نه!!!  نظراتو میای خصوصی میگی دیگه اونم قبوله:))
:*
عزیززم:)))
فدایـــت ^_^
:)
سلام لیمو خانم
خداروشکر چیز خاصی نبوده و سالم و سلامتی 
ان شاءالله همیشه حال دلت خوب باشه ♥
سلام 
ممنونم شما لطف دارید:)
شمام همینطور
زیر باران به به


وجدانی جواب آزمایشات آدم منفی میشه حس بدی از هزینه ها به آدم دست میده
:))))))
به بهای سلامتی ارزشش رو داره
جمعه ۶ اسفند ۹۵ , ۱۵:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خداروشکر که سالم هستید:-)
ممنون عزیزم
«من تمنى شیئا و هو لله عز و جل رضا، لم‏یخرج من الدنیا حتى یعطاه; کسى که آرزوى چیزى کند در حالیکه رضاى خداوند متعال در آن باشد از دنیا خارج نمى‏شود مگر اینکه به خواسته خود مى‏رسد»
حضرت پیامبر 
چقدر خووووب..... 
الهی نگاهی...

ممنون
کسى که آرزوى چیزى کند در حالیکه رضاى خداوند متعال در آن باشد از دنیا خارج نمى‏شود مگر اینکه به خواسته خود مى‏رسد

این مزخرف ترین فلسفه ای بوده که(فکر میکنم تو عمرم) در رسیدن به اهداف از کسی شنیدم :|

بااحترام و بدون توهین به کسی عرض میکنم البته :)
هرکسی باورهای خودشو داره.
اما منم باید عرض کنم خدمتتون که با شما  100% مخالفم! 
بنظرمن که مسخرست این ایده رو داشتن و باعث هزاران تا بدبختیه. موفق ترین جامعه ها اونایی هستن که خدارو تو کارهاشون گذاشتن کنار. 
تو عمرم خیلیا رو دیدم به چیزی نرسیدن میگن خدا نخواست، نمیگن من نتونستم 
به چیزی میرسن میگن لطف خدا بود، نمیگن خودم زحمت کشیدم 
اصلا خدا تو ماجرای موفقیت تو چیزی بی ربطه 
شما از روی ظاهرشون قضاوت میکنید اعتقادات اونها از ما که ادعا داریم محکمتر هم هست حتی
گول حرفهاشونو نخورید شما!!! 
یعنی غرب بخاطر خداپرستیش شد غرب؟ :/ غرب کافر :))
نیوتون و لاگرانژ و چ میدونم گالیله و ماکسول و اینا دنبال نگاه خدا نبودن،  کار کردن. 
شما هم اگه میخوای به چیزی برسی کار و تلاش باید بکنی، اگه بهت ارامش میده خدا تو گوشه دلت نگهدار ولی مطمئن باش کاری برات نمیکنه. 

دین یه عقیده شخصیه اونها که نمیان سفره دلشونو وا کنن واسه ما 
گذشته از این من دلیلی نمیبینم بخوام از غرب  الگو برداری کنم,  راه خودمو دارم.دین خودمو دارم و حالمو خوب میکنه.همین کافیه برام 
خداراشکر
:)
مرسی 
یه روزی میرسی به جایی که به خودت میگی بسه از بس به فکر نقش آفرینی در دنیا بودم، حالا وقتشه یاد بگیرم که کمی هم زندگی کنم. اما اون وقت ممکنه دیر باشه.
لیمو جان سعی کن از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و دقایق حال رو فدای آینده نکنی. برنامه ریزی و هدف گذاری برای زندگی عالی و صحیحه اما حواست باشه که وسط برنامه ها گیر نیفتی.
از همون چیزای کوچیک که گفتی لذت ببر.
خداروشکر که بیماری خاصی نداشتی. اینا همش به دلیل استرس های کنکوره.
اوهوم متوجه ام کاملا...
اگه از مسیرزندگیت لذت ببری این یعنی خوشبختی...
فقط باید توی مسیر دلخواه قرار بگیری...
چشم.
مرسی عزیزم
سلام لیموی عزیزم.خوبی تو؟؟منم خوبم زندم:))یه مدت میخوام اعتیادمو به نت از دست بدم.همه چی هم خوبه.
چه خوب که اادم هم از لحظه هاش خوب استفاده کنه و هم ازشون لذت ببره
خوشحالم که حالت خوبه😘
سلاااام توتووووو کجاایی ؟؟ :// باز بستی بیخبر رفتی اخه؟! 
مرسی عزیزم...خوبم.خداروشکر که همه چیز روبراهه واست 
اوهوم...
ینی الان ییام هستی؟!!!
يكشنبه ۸ اسفند ۹۵ , ۲۰:۳۴ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
شکر که خوبین
ممنونم
توتو من باهات قهرم://

+برای توتو.



.
.

خوبی مریم؟
نه لیمو:/
تو خوبی؟
میام با اون یکی کامنتت جواب میدم 
خدا رو شکر که حالت خوبه، درکل بیشتر مراقب خودت باش :) 
راستی این سحر همون مهرسانه 
مرسی عزیزم:)
اهااان پس دوست منم هست:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan