!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

من در جریان نیستم!!!

این که هدیه ای که نباااید به دستت میرسید رو پس بدی مشکلی داره؟مثل اینکه یکی از راه برسه یهو بگه بفرمایید این واسه شماست!!!!!!
خب تقصیر من نیست که ممکنه دل یکی بشکنه بخاطر کار نکرده ی من که :|
وجدان هم بعضی وقتها خیلی زور میگه  :|

یعنی درست سال کنکور هر روز یک داستان برات پیش میاد لیمو :) به نظرم اگر گرفتنش در طرف توهماتی ایجاد میکنه نگیری بهتره.
اره میبینی تورو خدا؟ولی خب این درحد چند دقیقه تو ذهنم موند 

حتما ایجاد میکرد.پسش دادم به پیکش:))
چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵ , ۰۹:۱۴ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
عزیزم نگران نباش :-)
:) چشم

موافقت خودم رو اعلام میکنم :)
:)
من نفهمیدم چی شد آخرش =))))))
:))))
یه هدیه واسم فرستادن.منم نخواستم قبولش کنم پسش فرستادم.دلیلی نداشت قبول کنم 
من که نفهمیدم چی شد :)))
ولی پس دادن هدیه اشکالی نداره
قبول کردنش کار درستی نبود:)
:))))
خب پس خیالم راحت شد
من در جریان نیستم!!!
منم همینطور!!!!!!
هدیه اگر به مناسبت خوبی از دوستی خوب
یا فامیل باشد نیکو ست..
در غیر این صورت کار شما صحیح است 
پس کار درستی بود:)
ممنون
سلاممممم:)
لیمو جوون چه طوری؟
نیمومدم ولی یهویی اومدم تا سورپرایز یا سورپریز یا سوپراز خخخخخ چی کارکنم دقیقشو نمیدونم  .....به هر حال بکنمت.
پس اوضاع از این قرار است...
منم با نظر آقا سینا موافقم اگه  توهماتی ایجاد میکرد پس بدی یا اگه دادی بهتر هست.
شیطون خانم  حالا بگو بهم درسا از چه قرار ه؟؟

سلااااام فرانک عزیزم خوبی؟؟
مرسی خوبم خداروشکر....درسها هم خووووب
:) درحال تلاشم
من چندییییین بار اومدم وقت نتونستم کامنت بذارم هی صفحه تبلیغاتی باز میشد
:)))))

اوهوم منم موافقم:)
آها :)

کار خوبی کردی :))))))
:))
شما کادو هم میگیرین :| بعد رد هم میکنین :|
چه قدر شاخ :|
من یبار تو عمرم کادو گرفتم اونم عموم بود یه دوچرخه بهم داد منم از ذوق داشتم میمردم بعد بهم گفت دوچرخه پسرعموته، الان که درس و مشقت تموم شده اینو ببر بده اصغر دوچرخه ساز لاستیکاشو عوض کنه .
:))))
:)
حتما خودتون هم حساب کردین :))
هدیه رو وا نکرده پس فرستاااد دی ری دیریننن
آهنگ معینه فک کنم، خیلی خوبه :)))) یاد اون افتادم
:)))
نشنیدم تاحالا
خب وقتی دلیل نداشته که قبول کنین کارشمادرست بوده.
میدونی الان که بهش فکر میکنم فقط پس فرستادنش کافی هم نبود حتی!! 
احساس میکنم خیلی بهم بی احترامی شده 
نه پولشو داد
آهنگ نام برده رو هم ابی خونده
بازم نشنیدم:)
چی شده؟؟؟ 
کادو به اون نازنینی رو چرا پس دادی؟ 
ای بابا 
ای بابا 
:|||
نازنین نبود! عذاب اور بود برای من 
بستگی داره‍ کادو از کی بوده ؟؟
مطمئنن از دست فرستندش عصبی بودی که‍ پس فرستادی :)

+ میمـ جانمـ زندگی یعنی شادیهای یهویی، بهشون پشت نکن ❤
مشکل این بود که من هیچ ربطی به فرستنده اش نداشتم! 


چشم سمانه ی عزیزم, خوبی تو؟اوضاع درسیت چطوره؟
سلام لیمو جونم
حالت چطوره؟
تو رودربایستی قرار گرفتن و به خاطر ملاحظه ی دیگران خود رو در شرایط نامطلوب قرار دادن نشون دهنده ی عدم اعتماد به نفس و خجالتی بودن. کمتر کسی می تونه قاطع بگه نه! پس به خودت افتخار کن و آفرین به پدر و مادر گرامیت که تربیتشون اصولی و درست بوده. 
موفق باشی نازنین
سلام فرنازعزیز
خوبم خداروشکر,مرسی.شما چطوری؟
اصصصلا از این منظر بهش نگاه نکرده بودم!! فکر میکردم توانایی نه گفتن ندارم !
مرسی که یادم اوردی 
ممنونم لطف داری :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan