!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

حس قشنگ امروز

هوا خیلیییی خوبه! خداروشکر دو هفته ای هست هوا عالی شده, دلم میخواست توی یه شهر ساحلی زندگی کنم که همیشه هم هوای ابری و بارونی داشته باشه...
بارون ممتد و رعد و برق:) درست مثل الان 

رفتم زیر بارون قدم زدم و کلللی خوش گذشت,  حالم دگرگون شد:)
با پخش اهنگ یاد خاطرات قشنگ گذشته میفتم,شبهای طوفانی ساحل و قدم زدنها, یه ارامش غیرقابل توصیف,یه فکر قشنگ و لبحندهای عمیق:)

باز هم آمدی تو بر سر راهم,آی عشق میکنی دوباره گمراهم...

میدونم که اگه این خط خیالو طی کنم تا بینهایت ادامه داره پس برمیگردم خونه و باز هم زندگی:)
تستها رو ادامه میدم و صدای شرشر بارون توی کوچه ادامه داره:)

+امروز تولد قهرمان زندگیمه,تولد اولین مرد زندگیم که دیوونه وار عاشقشم:) از خدا میخوام اجازه بده سالهای سال سایه اش بالای سرم باشه و حضورش بهم ارامش بده,میدونم دارم واسه خودم دعا میکنم و خودخواهانه ست اما اولین دعایی که به ذهنم رسید همین بود! امیدوارم همیشه همینطوری اروم و صبور بمونی و ارامشت بیشتر شه:) 

خدایا بخاطر همه ی این حسهای قشنگ امروزم ازت ممنونم 
:)



سلام
تغییر فونت وبلاگ شما!
(رایگان)
سلام
:)
انشالله همیشه حال دلت حوب باشه لیموی مهربون:)

+به به پس کوو کیک؟ کو شیرینی؟ ما کیک میحوااایمممم

تولدشون مبارک،انشالله همیشه تنشون سالم و.لبشون خندونو جیبشون پرپول باشه ^_^
:)
ممنونم ارام جان,همچنین عزیزم

چشم:) امروزو یادت باشه یه روز حضوری بهت کیک واقعی میدم :)قبوله؟
عجب دعایی,مرسییی الهی امین 
؛)
احوال لیمو جان؟ 
من هوای شرجی دوس نداشت ولی معتدل بله بله :)
به به خانوم دکتر جان موفق باشی خانوم 
مرسی عزیزم,بهترم خداروشکر
شما چطوری؟
من چون در دسترسم نیست برام لذت بخشه اما مطمئنا در زمان طولانی خسته کننده میشه
اوه اوه:) هنوز نشدم ؛) ایشالله شرمنده لطف شما نشم
مرسی همچنین
مبارکه :)
ایشالا همیشه سرحال و سرزنده باشی... :)
مرسی سکوت جان:)
همچنین
خب تو هی از آب‌و‌هوای خوب بگو،ما اینجا دلمون بسوزه!!! :| 
نگووو خواهر من :))
من با اینکه از هوای بارونی و رعد و برق خوشم میاد ولی زیاد آسمون ابری رو دوست ندارم.
دلم میگیره و به شدت خوابم میگیره و نمیتونم به کارهام برسم! اصلا طلسم میکنه منو! 
نمیدونم که شما کجایین:))
چشم دیگه نمیگم:)))
دقیییقا واسه من برعکسه!!!
انشاءالله خانوم انشاءالله 
مرسیییی:)
الحمدالله یا رب...
:) 
ممنون 
جمعه ۲۹ بهمن ۹۵ , ۱۰:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدارو شکر:)
حالت همیشه خوب باشه لیمو جان.
ممنون حورا جان:)
چه حس قشنگی :))
امیدوارم احوال دلت همیشه همینطور قشنگ باشه.
تولد پدر گرامی رو تبریک می گم. ان شاء الله سایه شون همیشه بالای سرت باشه. هم ایشون وهم مادر عزیز و همینطور خودت وخانواده ی گرامی امیدوارم همیشه سلامت باشید و گرم و صمیمی.
برات یه دنیا آرزوهای خوب می کنم دوست عزیزم
شاد و مانا باشی

:) مرسی فرناز عزیز
منم کلی ارزوی خوب واسه شما دارم
:) لطف داری :*
سلام
از سایت دومم یعنیlovenevesht.blog.ir هم دنبال شدید لطفااا این وبم را هم دنبال کنید
با تبادل اینک موافقیت؟؟
سلام
ممنونم
چشم
خوشحالم که حالت خوبه
تولد پدر جانت هم مبارک.امیدوارم که همیشه سایشون بالای سرت باشه
مرسی توتوی عزیزم.توخوبی؟
ممنوووونم:*
ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺷﺐ
ﻧﮕﺮﺍنیهایتﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﺑﺴﭙﺎﺭ
ﻭﺁﺳﻮﺩﻩ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺍﺳﺖ.
ﻭبیاد ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ
سختیها،
محبتهای ﺍﻟﻬﯽﺍﻧﺪ
ﺯﯾﺮﺍ ﺍﻧﺴﺎﻥ
ﭘﺸﺖ ﺩﺭﻫﺎﯼ ﺑﺴﺘﻪ
ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺳﺎﺧﺘﻦِ ﮐﻠﯿﺪ ﻣﯽﺍﻓﺘﺪ..!
هفته پیش رو متعالی 
ممنونم عزیزم.خیلیییی زیبا بود
همچنین
سلام.
خدا حفظشون کنه، تولدشون مبارک.
بند اول اونجاش که در مورد ساحل و خونه بود من عاشق اون فضام یعنی..
همش برنامه ریزیم اینجوریه که از یه جایی به بعد اونجور جایی زندگی بنمایم!
سلام
ممنونم از شما
اوهوم منم همینطور.ایشالله برسین به مطلوب

تولدشان مبارک 
و خداوند هر دو برای هم حفظ کند .
ممنونم استادهنرمند 
hese khis shodan zire baroon alie ,, in hafte inja kollliiii baroon umad va manam mese to raftam zire baroono koli eshq kardam , va hamchon y mooshe ab keshide be khune baz gashtam!! :))
موش ابکشیده رو عالی گفتی ها منم عصرش همینطوری بودی:)))
چه حس خوبی و چه بهتر که مارو هم شریک کردی
خداروشکر که خوشتون اومد:)
لیمو لیمو ما صب تا شب بارون داریم :)))) حالمونو بهم زده ولی اینقدررر خوشحال میشم میشنوم ایران بارون خوب میاد. ایشالا بیشتر بشه
تولد پدر مبارک و سایه اشون مستدام
عاااالیه نل کلی خوش باش با اون هوا:))
اینجا دوهفته ای هست تقریبا کل استانها درگیرن و تا سیل و حتی مرگ چند نفر هم پیش رفتن
بعد دیشب توی خبر نشون میداد یه مرد شیرازی داد میزد میگفت عامو خونه ی ما اب برد اینا رفتن راهو باز میکنن خو خونه زندگی ما باید چیطو بشه؟! :)))) ناراضی بود 
مرسی عزیزم:*
سلام لیمو جان
مواظب سلامتیت باش و حسابی به خودت برس که قوی قوی باشی، ما انتظار داریما ازت
تول پدر بزرگوارت مبارک باشه ایشالله سالیان سال سایشون بالا سرت باشه
سلام مهندس
چشم.شما لطف دارید به بنده
مرسیییی.خدا پدرومادر شمارو هم براتون حفظ کنه
ما ١١١ روز در سال بارون داریم که کلا داره میاد :))) بقیه اشم همش هوا ابریه و خب این خیلی جای خوشحالی ندار
:))) بهم حق بده منی که عاشق زمستونم الان بازم بگم خوشبحالتون:))
ولی خب همیشه هم بارون باشه تکراری میشه.افتاب هم لازمه.حالا هی بیا ایران خورشید زیاد داریم:)
من هوای ابری و بارونی ندوس هوم :) هوای افتابی و همچین معتدل دوس دارم :)
:) دقیقا عکس همدیگه :)
اگه دلت از این شهر ساحلیا می خواد بیا پیش ما 
درسته برف نداریم، تابستونامونم خیلی داغونه، ولی در کل راضیم ازش:) دقیقا همین مدلیه که می خوای :) 
بااااشه حتمااا.اتفاقا بعضی وقتا که بهش فکر میکنم دوست داشتم دانشگاهم همچین جاهایی باشه:) ولی باز فکر تاپها میاد سراغم:)))

اصن چرا باید عکس همدیگه باشیم :||| هوم؟ :/
مسائل مهمتری هست که اتفاق نظر داریم ؛)
اون که بعله :)))))))

ولی تفاهم همه جورش خوبه خب :)))))
با هم کنار میایم:))))
سلام لیمو عزیز
تولدشون مبارک عزیزم ان شاء الله خدا حفظشون کنه🌼🌹💐من اون نورپردازی خاص هوای بارونی که همه میگن دلگیره ولی من اتفاقا نور و هوای این شکلی رو دوستدارم رو دوستدارم⛼🌝🌫ان شاء الله موفق باشی عزیزم💋🌝❤
سلام عزیزم
ممنونم لطف داری...
منم همینطور:)
مرسی همچنین
باز باران باریدخیس شدخاطره ها مرحبا بردل ابری هوا هرکجا هستی باش آسمانت آبی وتمام دلت ازغصه ی دنیا خالی
مرررسی عزیزم.همچنین 
باران ک میبارد تو در راهی....
تولد بعضی ها نیز مبارک
:) مبارک..
سلام دخترم.
تولد پدر گرامیت مبارک
همیشه شاد باشین در کنار هم
سلام دوست عزیزم
ممنونم....لطف دارید 
شمام شادو پیروز باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan