!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کنکور لعنتی

هرچی مریضی و کوفت و زهرمار هست اومده سراغم.

یه روز سرماخوردگی شددددیییید

یه روز سر درد فجیع که دلم میخوام بمیرم

یه روز چشمام درد میکنه

یه روز حالت تهوع دارم

امروز هم خیر سرم از مدرسه برگشتم نیم ساعت استراحت کنم و درس بخونم,چشمامو که وا کردم از گردن درد نمیتونستم تکون بخورم

گردنم درد میکنه.یکی از رگهای گردنم گرفته

مامانم میگفت امسال هرچی قبول شدی باید بری نمیذارم پشت کنکور بمونی.حالا که کنکوری هستی کلی درد و بلا گرفتی ریسک پشت کنکوری بودنت خطرناکه

بهش فکر میکنم میبینم واقعا راست میگه.سلامتیم در خطره

سه ساعته از مدرسه اومدم و فقط یک ساعت درس خوندم:(((


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan