!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

حس خوب نیمه شب

درست از امتحانای ترم اول تا الان پیش نیومده بود که تا این موقع درس بخونم.اما قشنگترین حس ممکنه
فکر نمیکنم برای مدت کم مشکل ساز باشه
اینکه تا این موقع بیدارم و تلاش میکنم بهم انرژی و انگیزه میده...
اگه بتونم همینطوری ساعت مطالعمو بالاببرم خیلی خوب میشه
درسته کیفیت مهمه ولی با روزی مثلا  2ساعت کیفی درس خوندن کتابها 22 سال دیگه تموم میشن!
خودمونو که نمیتونیم گول بزنیم.

+چهارشنبه به شدت مریض یودم که کارم به اورژانس کشید.امروز خیلی بهتر بودم و تونستم درست و حسابی درس بخونم.باید بیشتر مراقب سلامتیم باشم

+رفته بودم کنکور ثبت نام کنم هی ازم سوال میپرسید منم جواب میدادم.کلا بیرون از خونه شخصیت خیلی ارومی دارم و به تبع صدام هم ارومه.چندبار که پرسید یهو گفت امسال کنکور داری انرژی داشته باش!!
یاد شوخیهای داداشم افتادم که میگفت ناز میکنی و نمیشنوم چی میگی:)) و... ؛)

+این همه رفتم کلاس و مدرک زبان گرفتم تهش کنکور زبان ثبت نام نکردم.با خودم گفتم منکه قبول هم شم نمیرم دیگه چرا خودمو خسته کنم؟!
غیرانتفاعی(همون ازاد دیگه؟!!)  ثبت نام نکردم.
تازه صندلی دست چپ هم میخوام :))

+16تیر کنکور دارم و 1 تیر داداشم قراره بره .از این شرایط یکم میترسم :|  نباید احساساتی برخورد کنم,یادم باشه

+من برم یکم دیگه بخونم :)
2:30نیمه شب !


موفق باشید در کنکور و زندگی...
ممنونم از شما
کرور کرور بسته های انرژی مثبت رو به سمت شما روانه میکنیم لیموی عزیز. :دی
ممنوووونم دوست گلم
سلام دخترم
انرژی و امیدت رو سعی کن حفظ،کنی.. همیشه مثبت فکر کن و یکی از بهترین صندلی های بهترین دانشگاهها را برای خودت تصور کن که مال خودت خواهد شد. شک نکن
سلام
چشم.انشاالله
ممنون از لطفتون
ایشالا دانشگاه هم قبول شدی همینطوری پر تلاش ادامه بده :) متاسفانه فرهنگ نکوهش تلاش زیاد توی جامعه وجود داره و ممکنه آدمو سرد کنه بعضی وفت ها ولی آدم هدفشو بشناسته زیاد براش مهم نیست حرف بقیه :)
چشم
مردم همیشه یه حرفی واسه گفتن دارن
ممنون:)
همین‌طور که تلاش برای درس خواندن دارید..
 همین طور هم تلاش کنید پر انرژی و مسلط
به اعصاب و روحیه خود باشد.حتما موفق
خواهید شد..
چشم
انشالله.ممنونم
خخخخ
چرا؟ :|
(-: انشالله داخل کنکور موفق باشی بانو
الهی امین

ممنونم:)
سلام خانوم الان خوبی؟  
موفق باشی 
سلام
بهتر شدم ولی خوب نه هنوز...شما خوبی؟
ممنونم
به نظر من کار خوبی کردی ثبت نام نکردی، مثلا صبح تا ظهر بری کنکور تجربی بدی بعد اصلا دیگه انرژی نمی مونه دوباره بعد از ظهر کنکور زبان بدی
اره دوستم پارسال همین شرایطو داشت
من میرم تافل یا ایلتس میگیرم تابستون,یا بعدها 
دو و نیم؟ کرّی بخونم آقا؟ :)) من پنج صبح داشتم. شش صبح هم داشتم. :)) زمان امتحان نهایی ها بوده تا هفت خوندم ده دقیقه خوابیدم بعدش هم دوباره تا سر جلسه که برگه ها پخش شه دوباره خوندم. :)) یکم ادای خرخونا رو در بیار دیگه. :-"

بعد نمی فهمم. مگه ثبت نام کنکور اینترنتی از توی خونه نیست؟ کجا رفتی ثبت نام؟
در مورد کیفی خوندن موافق نیستم. همون دو ساعت بخونی ولی یه جوری بخونی که دیگه لازم نباشه دوره ش کنی، به نظر من خیلی به درد بخور تره.
 
کنکور زبان مهم نیست زیاد، ولی آزاد رو پیشنهاد می کنم حتما حتما ثبت نام کنی. یعنی شاید الآن با خودت بگی آزاد چیه و من سراسری می آرم و مگه چقد خنگم که بخوام دانشگاه آزادی بشم... ولی باور کن گاهی اصلا اون چیزی که انتظار داری نمی شه. یه جور سوپاپ اطمینانه. خب؟ بهش نیاز پیدا نمی کنی ولی شانسش رو از خودت نگیر. تازه اگه رشته های پزشکی طور و اینا می خوای، خیلی از شهر ها دانشگاه آزاد های فوق العاده قوی ای دارن که از سراسری رتبه ی بهتری می خواد. پس دست کمش نگیر.

+خدا قوت دهاد و بلا به دور. :{

ادای خرخونا رو دربیارم:)))))
منم دی ماه داشتم این مدلی.تا پنج و نیم صبح بیدار بودم.خرداد پارسال هم داشتم
ولی اینکه بدون اجبار بیدار بمونم یه چیز دیگه ست:)
اره توی خونه هم هست.من با توجه به تمام کارهای اینترنتیم که هی نصفه و و نیمه سایت پریده بود ترسیدم.رفتم کافی نت یکی از دوستهای داداشم دیگه خیالم راحت باشه 

میگما بیا بهم یاد بده چطوری بخونم که دیگه لازم نباشه مرور کنم؟؟ 
ثبت نام نکردم:| وقتی هم خانواده فهمیدن دیگه بیشتر به اشتباه خودم پی بردم :|
ولی رفتم تحقیق کردم دیدم ثبت نام هم نکرده باشی می شش ه موقع انتخاب رشته باز انتخاب رشته کنی.امیدوارم درست باشه

:)ممنون
انشاءالله کامل خوب میشی :)
شکر خدا منم خوبم گل دختر 
ممنون عزیزم
خداروشکر
غیرانتفاعی همون آزاد نیست یه چیز دیگه‌ست!
انتخاب رشته آزاد و پردیس با همون سراسری‌ه و لازم نیست هزینه جداگانه‌ای پرداخت بشه.
دانشگاه‌های غیرانتفاعی علوم پزشکی ندارن اصلاً. 
ولی از اونجایی که من خودم خیلی سخت به کامنتای مردم اعتماد میکنم، توام اگه همچین حسی داری هم موقع تمدید ثبت نام وقت هست برای اضافه کردنش. پارسال دقیقا شب کنکور دوباره اعلام کردن میشه هزینه‌ش رو پرداخت کرد و غیرانتفاعی هم انتخاب رشته کرد! ولی خب میگم دیگه عملاً به درد نمیخوره! :))
سلام
خوش اومدین
خودمم یکم تحقیق کردم قبلا اینو شنیدم.ممنون که یکی بالاخره جواب داد
نه دیگه لازم نیست پس,مرسی
سلام:)
صندلی چپ دست راعشق است...
الان گرفتی که منم چپ دستم یان(شکلک تفکرواینا)
اصن میفهمم یکی چپ دسته اشک توچشام جمع میشه://
سلام
خیلی عشق است:)))
از خوشحالی و ذوق؟! :)
پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵ , ۱۳:۰۸ سید حسین سعادتمند
عالی بود. 
ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan