!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

واااییییی من برنده شددددمممم :)))

توی زندگی من اتفاقات عجیب زیادی میفته که هممممشون رو میشه گفت نگاه وییییژه ی خداست :)
چند موردشو میگم بعد اتفاق امشب (عنوان) رو میگم , اینایی که میگم بیشتر درسی هستن

1.دو سال پیش توی یه ازمون درسی ثبت نام کردم و حتی یادم رفت که من اسم نوشتم و باید بخونم تا شب ازمون!!! 
داشتم نماز میخوندم چشمامو بستم دعا کنم اصصصلا نمیدونم یهو چطوری این اومد توی ذهنم که "خدایا از عدد هشت خوشم میاد کاش هشتم شم!!" بعدش از خودم میخندیدم!! اخه من چطوری میتونستم نفر هشتم شم؟! ازمون دادم و هفت ماه بعد نتایج اومد و من رتبه هشت کشور شدم 

2.یادتونه گفتم سرجلسه امتحان شیمی به برگه سوم که رسیدم گفتن وقت تمومه؟! من هرررچی تو ذهنم میومد رو مینوشتم و رد میشدم.وقتی هم اومدم بیرون جوابها رو با بچه ها چک کردم اکثرا اشتباه بودن. و چون همه همکلاسی هام درسخون هستن و همشون جوابهاشون یکی بود من فقط میگفتم پاس شم جشن میگیرم:)) 
چند روز پیش معلم اومد گفت من 20 گرفتم!!!!!! و بقیه همممه نمره هاشون پایین بود.اخه مگه میییشد؟!

3.از بقیه اتفاقات بگذریم پست طولانی میشه!! اقای استاد شباهنگ که توی پستهای قبل ادرسشونو گذاشتم یه مسابقه ترتیب دادن که ما با تاریخ کشورمون اشنا شیم.
روزی که داشتم جواب مسابقه رو مینوشتم یه حسی میگفت این دفعه هم برنده میشی!اما توجهی نکردم
من برررنده شدمممم.  :)) اونم توی قرعه کشی:))) 
500/000 ریال:) چیکار کنم باهاش؟! :))
نتایج اینجاست ببینید 
قرار بود جایزه مال فرناز عزیزم باشه اما انصراف داده بود.هنوزم جایزه میتونه متعلق به شما باشه:)
مرسی پرهام کوچولو:)

خدایا از اینکه در تک تک لحظات زندگیم به نحوی لطفتو شامل حالم میکنی و من با تمام وجودم حست میکنم ممنونم...

پ.ن:میگم من خیلییییی هیجان زده شدم الان :)) به هرحال قرعه کشی بوده دیگه باحاله :))

نخستین نظر ^.^
عزیزم مبارکت باشه
امیدوارم همیشه نگاهت ب زندگی همینجور مثبت باشه و خدا بیشتر از قبل هواتو داشته باشه :)
مرررسیی ارام جانم
قابل شمارو نداره , در واقع هممون برنده شدیم اخه پاسخ درست دادیم
 :)
انشالله
:*

مبارک باشه
ممنون
خوش اومدین
امام موسی کاظم (ع):عدالت از عسل شیرین تر است
راستش دقیقا ربطشو متوجه نشدم
توضیح میفرمایید؟

ممنون از نظرتون
تبریییییییییک  ، تبریک :)
مرررسیییی  :))
قابل شما رو نداااره
مبارک باشه فقط 50تومن ؟ :/
ممنون
به نظر من که زیاده حتی! ایشون تعهدی نداشتن حتی میتونستن جایزه ای هم ترتیب ندن
لطف کردن...
و برای من بسیاااار بیشتر از مبلغش ارزشمنده.

مبارک باشه لیموی دوست داشتنی :)
مررررسییی عزیزم  :))
قابل شمارو نداره
تبریک...
ممنون 

درود بانو لیمو ..
با سپاس از محبتتون و اینکه این همه به بنده هم شما و هم 
بقیه دوستان لطف دارید ..
اصولا بنده به این خاطر به این فکر افتادم که متوجه شدم
جوانهای ما تقریبا هیچ اطلاعی از گذشته پر افتخار این مرز و بوم
ندارند .و نظر من این بود که حیف است ما از گذشته و هویت خودمان
 بی اطلاع باشیم..وگرنه این مبلغ ناچیز از نظر مادی ارزشی ندارد 
 منتها فقط یک حسن دارد که لااقل تعدادی از جوانان ما از گذشته 
مطلع خواهند شد و به نظر بنده این ارزشمند است .. تمام این چیزهای
 را که در این پست نوشته اید  بنده هم بارها تجربه کرده ام .خوشحالمن
که شما نیز این را متوجه شده آید.. خداوند بعضی از بندگانش را 
بطور خاصی دوست دارد ..امیدوارم که همیشه مورد لطف خداوند باشید 
باز هم از مشارکت شما در مسابقه  سپاسگزارم..
سلام :)
من فقط حقیقت رو نوشتم,تازه یادم هم رفت از شعرهای زیباتون بنویسم که چقققدر هنرمندانه میسرایید
بله کاملا درست میفرمایید.چون مطالعه کمه اطلاعات هم کمه دیگه اما کار شما عالیه...فضای جالبی درست میشه که دیگران هم تشویق میشن اطلاعات جمع اوری کنن  و توی مسابقه شرکت کنن

بله من دقیقا به همین خاطر در این مواقع خیلییی هیجان زده میشم حتی اگر اتفاق بزرگی هم نباشه حس معنوی زیبایی داره
خواهش میکنم وظیفه بود...
ممنون از لطفتون

اووووووووه چقدر خوش شانسی :)))))))) شیرینی فراموش نشه... شماره حساب بدم شیرینی مربوطه کارت به کارت بشه؟ :-)
:)))
بله بله حتما:)) قابل شما رو نداره
ای جااااااااااااااااانم ^_^ تبریک میگم لیمووووووویی :) ایول خواهری ^^

اتفاقا خیلی خوبه مبلغش :)

لیمو...نصف نصف ;)))))
عزیزززم مرسی :)
نظر منم همینه
چشششششم.شماره حساب بده:))
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۰۶:۲۴ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
تبریک فراوان ....
ممنون.قابل شمارو نداره
شوخی کردم عزیزدل :-* مبارک خودت گلم :-)

اون مورد اول خیلی جالب بودا :-) ازمون چی بوده؟
مرسی عزیزم.من جدی گفتم :)
ازمون پیشرفت تحصیلی  :)) ینی کارنامه رو ک دادن دستم یهو یادم اومد اشکام سرازیر شدن
سلام لیموی عزیزم
مبارک باشه
به خدا خیلی خیلی خوشحال شدم
همیشه در اوج باشی نازنین پرتلاش و درسخون
سلام فرناز جان
من همش حس میکنم حق شماست...در واقع مطمئنم
ممنون قابل شمارو نداره
مرسییییی عزیزم:)
سلام
مبارک
برا اینکه برنده شدی 50تومنو بده شیرینی بده به ما :دی
سلام مهندس
حالتون خوبه؟چه عجب از این طرفا گذر کردید :)
چشم.قابل شما رو که نداره :)
من بهره ای از حس معنویش بردم که قابل قیاس نیست...ممنون از استاد عزیز

مثلا دعا کن مشکلات بوری حل شه بعدش من بیام اینجا با جییییییغ بگم همه چی رفع شد:|

+ ربطی نداشت؟ :|

+ مبارکه.همینکه آدم اسمشو بخونن یک حس خوب داره :))))

خدانکنه بوری مشکلی داشته باشه اصلا...و امیدوارم اگه چیزی هست زودتر رفع شه بیای بگی تموم شدددد 
چرا ربط داشت:)

اره خیلییی.قابل شمارو نداره
مبارکه
ان شاءالله با برکت باشه
ممنون قابل شمارو نداره

برنده شدنت مبارک رتبه ۸ کشور :)


(من همیشه عاشق عدد ۱۴ بودم... همینطوری بی دلیل)

اوه مرسییی:))
من عددهای زیادی رو دوست دارم اما هشت خاطره سازه:)
عزیزممم :)

چقد خوب :) اونم ازمون پیشرفت تحصیلی :-*
ایشالله خودت توی کنکور:)
ایشالا برای دوتامون :))
ایشااااللله
((-: تبریک لیمو جان
ممنون بانو خوش اومدی
قابل شمارو نداره
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای هووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااا
همیشه برنده باشی تو زندگیت الهی...
هوراااا.  :))))
مرسی عزیزم...
وااااای برنده شدن همیشه حس خوبی داره ^_^
مبارکت باشه عزیزم 
اوهوم

ممنووون قابل شما رو نداره :)
بهـ بهـ :)
بـُردتـ رو تبـریـک میگمـ ❤
همیشهـ تو زندگیتـ برندهـ باشی :))
مرسی سمانه جان قابل شمارو نداره
مبارک باشه خانوم 
ممنون عزیزم قابل شمارو نداره
مبارک باشه خانوم انشاءالله به شادی استفاده کنی :)
خدا رو شکر...

موفق باشید...
ممنون قابل شمارو نداره
دستتون روی سر ما

مبارک باشه

:))
ممنون قابل شمارو نداره
منم یه زمانی خیلی خوش شانس بودم. جدا نمی خواستم و میشد. البته به شانس اعتقادی ندارم ولی خب در همیشه رو یه پاشنه نمی چرخه!
منم به شانس اعتقادی ندارم
درسته
تشکر عزیزم 
خواهش میکنم  :)
سلام لیمو عزیز
مبارکه عزیزم ، ان شاء الله همیشه برنده باشی عزیزم🌹😙💐
سلام عزیزم ممنون قابل شمارو نداره
منم از این اتفاق ها چند تا داشتم.
خوبه
سلام عزیزدلم
خوبی
چقدر دلم تنگ شده بود برات
وای چقدر خوب خوشحال شدم از اینکه تو کارها و زندگیت موفقی
سلام عاطفه جان خوبی؟؟چه عجب یاد ما کردی
منم خیلی دلم واست تنگ شده بود
مرسی عزیزم.تو خوبی؟چ خبر؟
من سالها پیش یه ازمونی شرکت کردم راهنمایی بودم هیچی نخونده بودم! بعد از چندماه نتایج اومد رتبه تک رقمی اورده بودم! به روی خودم نیاوردم بعد از چندوقت دعوتنامه اومد در خونه مون ک در مراسم تقدیر و تشکر شرکت کنم. خودم ک محل نذاشتم و نرفتم. بابام رفت بجای من وقتی برگشت گفت یه ربع سکه جایزه ت بوده!! من تا مدتها فک میکردم میان ازم پس میگیرن!!
دقیقا منم این حس رو تجربه کردم که میان ازم پس میگیرن:))))

چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵ , ۲۰:۱۸ کنکوری خاموش یا f1378
کجایی نو دختر.دلم واست تنگ شده یه عالمه.چ خبرا
عزیزم....منم دلم تنگ میشه
روبراه نبودم...تو خوبی؟میخونی؟
تبرییییییک
من تازه این پستتو خوندم کلی آیکون خوشحالی و هیجان زده نثارت 
با جایزه ات چیکار کردی؟ 
مرررسییییی عزیزم
کتاب سفارش دادم
هنوزم قابل شمارو نداره
پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۱۲:۱۰ کنکوری خاموش یا f1378
شاید باورت نشه میخواستم این سوال رو ازت بپرسم گفتم شاید مثل ی سری از دوست هام ناراحت شی.ن بابا اون هفته خوب بود و چون مدرسه هم نداشتیم اوضاع اوکی بود اما این هفته افتضاح ینی کل ساعت مطالعه ام شاید به ۲ ساعت خالص هم نرسه تو چی؟!؟
کدوم سوال دقیقا؟!!
من اون هفته خوب نبود این هفته بهتره....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan