!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

44.عجب دنیایی شده است...!


عجب دنیایی شده..
کوچه ها را بلد شدم.. مغازه ها را..
و رنگ چراغ قرمزها.. حتی جدول ضرب را..
و دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمیشوم..!!
اما گاهی میان آدم ها گم میشوم..
آدم ها را بلد نیستم هنوز...!

۱.ظهر با برادر داشتیم میرفتیم آموزشگاه,منم سرگرم گوشیم بودم فایل اضافی حذف میکردم,یهو گفت لیمووو اینو!! یه موتوریه بود با سرررعت زیاد داشت میرفت,بعد ناپدید شد تا جلوتر که رفتیم دیدیم موتورو وسط خیابون گذاشته رفته!! همسرش با یه چمدون نشسته بود کنار خیابون هی مرده داد میزد برگرد خونه!! یهو تققق !! چنان سیلی ای زد بهش که پخش زمین شد :|| بعدم رو زمین همینطوری کتکش میزد :|| اخه بنده خدا به چه امیدی برگرده خونه؟!

۲.شب یکی از همکلاسیهام پیام داده میتونی واسم شارژ بخری خودمون تو خونه زندانی ایم!! بعد که واسش فرستادم گفتم حداقل به رسم انسانیت بپرسم چی شده شاید مهم باشه!!(نخواستم فضولی کنم,اون فقط کمک خواسته بود)
گفت همش تقصیر سامانه!! داشتم باهاش حرف میزدم مامانم مچمو گرفت!! اخه قبل از امتحانها زنگ زد مامان بهش گفت درس داره فعلا زنگ نزن!!!!! 
گفتم سامان پسرعموته؟! گفت نه لیمو گیجی ها عشقمه!! :|
:|
:| 
من هیچ حرفی ندارم,فقط مامانش هم؟! :|


۳.آدمها , دیده نمیشن,شنیده نمیشن,خوب نیستن,قهرمان نیستن...فقط وقتی مردن عزیز میشن...وقتی رفتن به یادشون آلبوم عکسها ورق میخوره! میشن آدم خوبه ای که گلچین شد
چرا تا وقتی که هستیم قدر همدیگه رو نمیدونیم؟
خیلی حرفها میشه زد ولی "قصه چه کنم دراز,بس باشد...چون نیست گشایشی زگفتارم"

۴.کی فکرشو میکرد اینقدر یهویی آقای هاشمی فوت کنن؟کاش بحثو توی فضای مجازی سیاسی نمیکردن,صحبتهایی که قلب ادمو به درد میاره.هرچقدر هم یه نفر مخالف باشه حق نداره توهین کنه به هیچکسی,نه فقط ایشون.همه انسان اند.بهم احترام بذاریم.حتی در بدترین شرایط

خب دیگه این چهار مورد با این فاز بودن"عجب دنیایی شده!!"
در واقع دنیا همونه,این آدمها هستن که عوض شدن

از خودم بگم:) یه امتحان ریاضی داشتیم امروز که نگو! امتحان نبود که المپیاد بود :||
کارنامه بیاد همه رو با هم ثبت میکنم,فعلا بماند!! :)
اون جرقه ای بود که پست قبل راجع بهش نوشتما :)) داره شعله ور میشه فقط باید حواسم باشه نسوزم! اینقدر مثبته که نه تنها خودمو بلکه اطرافیانمو هم متاثر میکنم.عصر که ز.ش رو دیدم میگفت همچین روبراه نیست.با ده دقیقه صحبت کردن متحولش کردم :) میگفت کاش مدرسه ام تموم نشده بود هر روز میدیدمت!
عصر رفتم سراغ گیتاری که ماه هاست  زیر تخته,همون یه اهنگی هم که بلد بودم یادم رفته,یک ساعت همینطوری تو دستم نگاش میکردم :| دوباره از اول؟! فکر نمیکنم دیگه ادامه بدم.

خوبم...خدایا مرسی :)
امیدوارم شمام خوب باشید...


جالب بود

موفق باشین
ممنون

همچنین
خیلی حس بدی به من دست داد
واقعا بعضی ها مثل گرگ شدند بلانسبت گرگ
واقعا بلانسبت گرگ!!!
لیمو شما هم وایسادی نگاش کردی که زنشو میزنه؟ به پلیس زنگ نزدی؟ یا خودتون برین جلوشو بگیرید؟
تا من یا یه نفر دیگه میخواستیم بریم جلو خودشون تمومش کردن,دست زنشو گرفت برد سوار موتور کرد! اصلا فرصت ندادن
انگار که مرده مشکل داشت واقعا,حالت جنون داشت
لیمو گیتار میزنی؟ به من یاد بده... من خیلی دوست دارم عود و سنتور و تا حدی ویالون رو. ولی بلد نیستم :(
میزدم گه گاهی.دیگه هیچی یادم نیست
حافظه ماهی گلی دارم انگار :-(
ویالون هم دارم.اما خودمم هیچی بلد نیستم
نمیدونم چرا این سازها باید پیش من خاک بخورن!! برم هنرو بفروشم با پولش کتاب بخرم؟!

 وقت یادگیریشو داری,خیلی هم خوبه پیشنهاد میکنم پیگیری کنید :)
نه جدی 
مامانش هم؟ 
:||||
گویا بعله :|
آدم در مورد کدومش نظر بده

همه خوب بود

هرکدوم مایلید :)

ممنون لطف دارید
اگـر منـ اونـ صحنـه بد رو میدیمـ میزدمـ زیر گریهـ و حتی شبـ خوابمـ نمیبرد :(
چرآ آدمـا اینقدر بد شدنـ ؟!
کتک اونم وسط خیـابونـ ؟! :|
بعضیـ مامانـا عجیبنـ :|
عهـ میم جانـم مگهـ گیتار میزنـی؟!
همیشهـ دوستـ داشتـم یاد بگـیرم و بزنمـ ولیـ پدرمـ خوششـ نمیاد :'(
موفقـ باشیـ :)

این صحنه ها خیییلییی زیادن سمانه جان توی جامعه :-( 
:|
میزدم.دیگه نمیزنم
منم از داداشم یاد گرفتم
یه روزی یادمیگیری اگه علاقه داری,مطمین باش
مرسی عزیزم همچنین
سه شنبه ۲۱ دی ۹۵ , ۱۱:۳۲ کنکوری خاموش یا f1378
امتحان نیست لامصب انتقامه.انتقام.
:))
1-من جای زنه بودم همچین میزدمش ک صدای..... استغفرالله :/
2-   -_- سکوت میکنم ک این سکوت منطقی تره 


خودتو کنترل کن :)) اگه با این کار مخالفه پس چطور خودش هم اینکارو بکنه ؟! راه های بهتری هم هست
:) 
:-*
همه مطالب عالی بودند شما خیلی خوب مینویسید...
عالمی نو خواهم ... وز نو آدمی.
دلم از بسیاری از مردم این روزگار گرفته و ملول است... نمیدانم شاید عیب از خود من باشد..
ممنون شما لطف دارید
و مثل همیشه با طبع شاعریتون عالی صحبت کردید
با این تفاسیر فکر نمیکنم مشکل و عیب ما باشیم ! 
ممنون از نظرتون

۱. آدم این چیزا رو می شنوه از مملکتش متاسف می شه...

بعد می گن چرا غرب زدگی ؟ -ــــ-

چون ما رو به اندازه کافی از اینجا زده می کنن :|

خب با این چیزها که نمیشه قضاوت کرد.اینطور مسایل همممه جای دنیا وجود داره.حتی بدتر از اینها
ما از دور میبینیم قضاوت میکنیم.هرجامعه ای مشکلات خودشو داره
و البته نمیشه هم مشکلات رو نادیده گرفت
سلام  لیمو جان
در مورد حادثه ی اول خیلی ناراحت شدم. حتما اون خانم پشتوانه مالی یا خانوادگی خوبی نداشته. این جور افراد مجبورن به این زندگی نکبت بار ادامه بدن چون چاره ای جز تحمل ندارن.
در مورد مطلب دوم هم به نظر من نمیشه قضاوت کرد ممکنه حرفهای همکلاسی درباره ی مادرش دروغ باشه. 

با سه و چهار هم کاملا موافقم.
ممنون از مطالب خوبت
همیشه در اوج باشی
سلام عزیزم
بله واقعا یا به این دلیله یا اینکه چشم بسته تن به ازدواج دادن
نه اصلا,من فقط برام عجیب بود که اگر مادرش مخالف این کاره دیگه چرا زندانیش میکنه,همین
هرکسی مختاره هرطوری دوست داره زندگی کنه
مرسی لطف داری

همچنین
نوشته های 1 و 2 درد آور بود..

الله المستعان...
خیلی :-(
lمقدمه پست خیلی به دلم نشست.احساس الانم بود
:)
ممنون
سلام لیمو عزیز
ان شاء الله امتحاناتت رو عالی میدی💐🌼🌹شعر خودت هست شعری که بالا نوشتی عزیزم؟
سبک شعرات نو هست؟
سلام عزیزم
مرسی...
نه شعر من نیست. اره نو و گاهی هم غزل
سلام لیمو عزیز
آها ، فکر کردم گهگاهی شاید شعرهات رو بنویسی توی پستها و برای همین فکر کردم شعر خودت باشه عزیزم ، خیلی هم عالی ان شاگ الله چشمه شعرت همیشه جوشان عزیزم🌹💟🌷، من شعر نو نگفتم تاحالا و شعرهام با مصرع و بیت پیش میرن و بیشتر حالت مثنوی داشتند عزیزم🌹🌼💐
سلام عزیزم
شعرهای خودمو اگه بنویسم میگم حتما 
مرسی همچنین
موفق باشی
سلام مجدد لیمو عزیز
راستی عزیزم یه پست تازه قرار دادم وبلاگم ، دعوت میکنم بیای و ببینی عزیزم و حالت رو قشنگتر و بهتر کنه ان شاء الله🌹🌼💐
مثل همیشه روایت حرف دلم رو با عکسها و نوشته ها زدم و به خودم یادآور شدم و با بیان حرف دلم به این طریق خواستم انرژی مثبتی باشد برای خودم و دوستانم ، ان شاء الله دوستداشته باشید🌹🌼💐
سلام عزیزم
چشم حتما میام
اصلا عشق تر از گیتار نداریم تو هر حالتی حال آدمو خوب کنه و طراوت ببخشه حتی همینجوری بداهه نوازی رو منطق خود آدم..
موید باشین
خیلی خوبه...درصورتی که یهو نرید سراغش انگار تا حالا گیتار ندیدید باشید :| :))
گیتارنوازی شما که بسیار زیباست..
ممنون همچنین
چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۰۷:۵۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
واقعا برا بعضی ها متاسفم..
منم همینطور
لیموی عزیز سلام 
این مدت خوب تقدیم به تو... 
جاده موفقیت سر راست نیست، پیچی وجود دارد بنام شکست، دور برگردانی به نام سردرگمی،سرعت گیر هایی بنام دوستان،چراغ قرمز هایی بنام دشمنان، چراغ احتیاطی بنام خانواده، تایر هایی پنچرگیری خواهید داشت بنام شغل، اما اگر یدکی بنام عزم داشته باشید و موتوری به نام خدا به جا هایی خواهید رسید که موفقیت نام دارد 
سلام عزیزم
خیلی خیلی زیبا بود...
ممنون از لطفت
اوه متن رو نوشتم مدت :)
قالب جدید مباررررررک 
:)) فدای سرت
مرسییی
هیچی، بالاخره بعد مدتی پای کیبوردم نشستم گفتم اینو واست بنویسم تا یادم نرفته.
دم اونی که چالش کامنت ناشناس رو انداخت تو سرت و بعدش باعث شد که دوباره بزنی وبلاگت رو عمومی کنی و رمزی ننویسی گرم. یعنی واقعا همه جوره دمش گرم.
هیچی اولی رو خوب اومدیا :))
دمش گرم
دمت گرم همشهری :)
ولی اخه رمزو داشتی که,تفاوتی نداشت جز اینکه ظاهر وب پوکیده بود
هَـپـی نـیو تــِــم ❤
مرسییی
آپ ِ جدیدم ❤🙈
الان میااام :-P
مورد یک با خاک یکسانم کرد.عجب دلجویی ای ازش کرده :-\
سلام.پژال جان خوبی؟دلم برات تنگ شده بود

اوهوم.خیلی بد بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan