!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بازم سوال,ولی خیلی مهم!

 برای زندگی بخشیدن به زندگی یه نفر دیگه , برای شاد کردن و به اوج رسوندن اون شخص حاضر هستید به کمتر از اون چیزی که فکر میکنید حقتونه راضی بشید؟؟
با توجه به اینکه اگه حاضر باشید اینکارو انجام بدید هستن کسانی که مدام بپرسن چرا اینکارو کردی!



من اصلِ سوال رو متوجه نشدم :|
عجب :)
حاضری برای یه نفر دیگه ازخودگذشتگی کنی؟!
اون سواله بهتره اگه متوجه شی
من اغلب اوقات اینجوری ام یعنی با زندگیم گره خورده برا این که طرف راضی باشه به خیلی کمتر از حق خودم راضی میشم.
خیلی وقتا برا خودمم بد تموم شده.
اما اگه واقعا طرف ارزششو داشته باشه باعث خشنودی دل خود آدم میشه خوبه و از نظر من مشکلی نداره.
بد تموم شده؟ :-\
فکر کنم ارزششو داره
من این کارو کردم... خیلی وقت نیست... حس خوبی داره... از خودم گذشتم بخاطر موفقیت یه نفر دیگه :)
حس خوبش حالمو خوب میکنه
ولی خیلی مسیله مهمیه نسیم,میترسم پشیمون شم
من درست منظور شما رو نفهمیدم
منو بگو فکر کردم واضح توضیح دادم :-\
بستگی داره طرف مقابلم کی باشه... بعد ۲۵ سال زندگی و کلی از خودگذشتگی های ریز و درشت در گذشته به این نتیجه رسیدم که فقط برای عزیزانم خواهم گذشت... 
یه قانونی تو زندگیم گذاشتم ، به اسم قانون جبران ! یعنی اگر من برای کسی کاری کردم و گذشتی کردم ، پس فردا بدونم اگر پاش بیفته واسه منم میکنه... درغیر این صورت نه... 
مرسی که منظورمو فهمیدی بانوی عزیز
خیلی خوبه که ادمها نمک نشناس نباشن به قول معروف!
وگرنه ادم از خوبی کردنش پشیمون میشه

خوبی ک از حد بگذرد نادان خیال بد کند
لیـمو عـاشق شـده اسـت عـایـا؟!
اگـر از خـوشحـالی اونـ آدم خـوش حـال شم معـلومهـ کـه ا‌ره :)
سمانه کجاااا بودی,همش تو فکرت بودماااا...بی خبر رفتی.نمیخوای باز کنی وبتو؟؟
ن بابا,عشق ؟! من و عشق؟! 
با هرجواب شما من هی گیجتر میشم:-\
بستگی داره این از خود گذشتگی برای کی باشه برای کسی این کار رو انجام میدم که لایق باشه و ارزشش رو داشته باشه و جز عزیزانم فکر نمی کنم برای کسی چنین کاری بکنم ^_^
ممنون از نظرت عزیزم
اصلا مهم نیست بقیه بپرسن چرا این کارو کردی اگه برگرده به قائده ی حرف مردم :/
اما در مورد اینکه از خودم میگذرم بستگی داره طرف چقدر مهم باشه ولی با این شرط که پله نشم اون بره بالا بعد وقتی رسید اون بالا بالاها یادش نیاد کی بود چی بود و اینا
ولی کلنی فکر نکنم دیگه دوست داشته باشم از خودم بگذرم یعنی کلنی دوس ندارم ادا آدم خوبا رو در بیارم :(
ولش کن خودت چطوری؟
اوهوم
خوب نیستم کنجدجانم :-( بخاطر همین موضوع
توخوبی؟
اگه هیچ راه دیگه ای نباشه و خیلی مهم باشه، برای مامان بابا و خانواده کلا اره. چون اونا خیلی گذشت کردن تو کار و زندگیشون. ولی همیشه یه راه هایی هست. تاحالا پیش نیومده درحد تاثیر گذار بخام به کمتر راضی شم.
وگرنه کلا اهل گذشت از منافع خودم نیستم. تا جایی هستم که خودم صدمه نبینم.
من برای کمک کردن به دیگران مثلا از لحاظ مالی و این دست مسایل خیلی ازخودگذشتگی میکنم
اما از لحاظ عاطفی اصلا نمیتونم,اصلا...دقیقا این موضوع هم عاطفیه
داره عذابم میده :-(
بستگی داره اون شخص کی باشه و چطور ادمی باشه
اوهوم
خداوندبهترینها را با"ب"آغاز کرد.بهترین کلمه بسم الله،بهترین مکان بهشت،بهترین فصل بهار،بهترین حس بینایی،بهترین هدیه بوسه آنهم نثارگل رویت.
وووی نظرم مث بانو میم بود :)))))
چقدر قشنگ....

:)))
اصلا باید برای راحت تر زندگی کردن اینگونه باشی
یه جاهایی خیلی سخته اما اگر باورت بشه لذت بخشه
:-(
باید ببینی طرف لایق از خود گذشتگی تو هست یا نه.
خب خیلیا هستن درک میکنن که داری از خودت میگذری براشون و این بنظرم ارزشش رو داره و یه حس خوب به آدم میده
اما اونایی که نه الان میفهمن داری از خودت براشون میگذری و نه در آینده،  و درحد یه آدم معمولی تو زندگیتن و قرار نیست مدت طولانی ای در کنارت باشن(مثلا دوستی طولانی یا روابط کاری و درسی و... زیادی باهاشون نخواهی داشت) خب ارزش نداره براشون از خود گذشتگی کنی مسلما.
اصلا همین که دو دلی خودش یعنی اینکه از خودت براش نگذر!
ارزشش رو داشت.ولی من از خودم نگذشتم.
شک داشتم و اینکارو نکردم :-\
مرسی از نظرت
نه من اینکارو نمی کنم، 
یه جورایی منافع خودم تو اولویتن 
نه اینکه واسه کسی کاری نکنم ولی اگه بدونم این وسط حقم ضایع میشه انجامش نمیدم 
منم همینکارو کردم,موافقم
چه سوال سختی پرسیدی. توی زندگی آدم برای فرزندش و پدر و مادرش میتونه از خودگذشتگی داشته باشه اما برای یه فرد دیگه، بستگی داره که اون فرد کجای دلت جا داشته باشه. اگه خیلی برام مهم باشه. آره میتونم. اما این مهم بودم خودش درجات مختلفی داره.
اوهوم.درسته واقعا

من قبلا زیاد از خودم میگذشتم و فکر میکردم اگه از حقم نگذرم ،ینی خودخواهم
ولی بعد از چندین سال به این نتیجه رسیدم ک حقِ من ،مااله منه و دلیلی نداره بحاطر هر کس و نا کسی ازش بگذرم ، الان میدونم ک نگذشتن از حقم خودخواهی نیست و نشونه ی احترام.ب خودمه
من فقط برای نزدیک ترینام از حقم میگذرم ،البته ن همیشه فقط در بعضی.مواقع :)
اره واااقعا نانا نگذشتن از حقت نتیجه خودخواهیت نیست.من اینو الان فهمیدم
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan