!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

35.وقت آن است که بیدار شوم :)

اگه الان درست توی ذهنم باشه 223 روز دیگه روزیه که قراره طبق نظام اموزشی عادلانه (هه) سرنوشتم رقم بخوره. ما که راضی ایم گله ای هم نیست چون در واقع حوصله ای هم نیست:))
هنوز خیلی مونده که بگم اماده ام و طبق محاسبات باااید از کاتالیزگری استفاده کنم تا پیشرفت مضاعفی داشته باشم بلکه به ارامش برسم و حس کنم که بله منم در این دایره جایی برای اظهار وجود دارم! خلاصه که خدانگهدارتون :)))
حالا نه به معنای واقعی ولی گوشیم دیگه به نت وصل نیست و گه گاهی با لپ تاپ(مثل الان) میرسم خدمتتون :) (مشکل فنیه ها ولی بد هم نشد من ربطش میدم به درس و از مشکل استفاده ی مثبت میبرم)
بگذریم

اینجا بااروون بارید بررررف بارید و ما بسی شادمان گشتیم! زمستون همه چیزش عاالیه فقط این خوابش الان معضل شده که اونم رفع میشه
به نظر شما اگه من شبها تا 3 بیدار باشم برای مغزم مضره ؟!!!! اخه میگن اون تایم رو به مغز استراحت بدید به جاش صبح زود از خواب بیدار شید....این قابلیت رو دارم که تا خود صبح بیدار باشم! اما اگه خوابیدم دیگه بیدار نمیشم :)) خودمم متعجبم! حالا شما چی میگید؟بده؟


*بین این درگیری ها باید یه پژوهش زیستی داشته باشم با فونت x و رنگ و نشانهای  x و ارسال کنم به ادرس x   نمیدونم معلم زیستم چه گیری داده:(

*دوشنبه نذر خواهیم داشت و درحال تفکرم که به کجا پناه ببرم!! 


*** یه داستان واقعی هم بگم و برم :) : درجریانید که ماشینمون داغون شده و الان با اژانس این طرف و اون طرف میریم ! صبح من و مامان با مهندس رفتیم مدرسه ای که قرار بود ازمون برگزار شه.خیل عظیمی از پسران بزرگسال :))) جلوی در کوچیک حیاط ایستاده بودن و راه تنها دختر در اون لحظه که من بودم رو سد کرده بودن. من مشکلی نداشتم با یه ببخشید راه باز میشد . جناب از ماشین پیاده شدن و با صدای بلند فرمودن که بفرمایید اون طرف بایستید مگه نمی دونید خانوما هم میخوان از این طرف رد شن؟چنان عصبانی بود که همشون بدون حرف رفتن کنار. 
من اصلا از این کار خوشم نیومد.مگه کمک خواستم؟فقط زود رفتم ! خداحافظی هم نکردم


*من  8 روز اینده رو تعطیییلم :)) فقط یکشنبه 4ساعت کلاس دارم و تا یکشنبه هفته بعد وقت کافی برای درس خوندن دارم:)



پ.ن: دوستان کسی جواب اون سوالمو نداد که! لطفا شما بفرمایید نظرتون چیه.مضره؟یا نیست؟
درضمن به کلی نمیرم وگه گاهی میام
مرسی از لطف و مهربونیهاتون
یهو مطلبو رمزدار کردی نمیدونم کامنتم ثبت شد یا نه..
خصوصی اومد عزیزم
مررسیییی
و ببخشید
خب ظاهرا ثبت نشده :-\یادم رفت چی نوشته بودم :-(
واست یه عالمه ارزوهای خوب دارم لیموجان.ایشالا به اونی که واقعا واست بهترینه برسی.223 روز هم اونقدری زمان زیادیه که بتونی تا اون روز نتیجه رو کامل عوض کنی و هم انقدر سریع میگذره که تا چشم به هم بزنی به اونی که دلت میخواد رسیدی ایشالا..
تو همه ی تلاشتو بکن و مطمئن باش نتیجه اونیه که واقعا واست بهترینه.مهم اینه که همه ی تلاشتو بکنی.
واست ارزوی شادی و موفقیت دارم عزیزم :-*
مرسی پژال عزیزم لطف داری
امیدوارم بتونم بهترین نتیجه رو بگیرم..چشم من همممه تلاشمو میکنم
واقعا مثل بررق میگذره
منم واست کلللی ارزوی خوب خوب دارم 
:*
جمعه ۵ آذر ۹۵ , ۲۰:۰۲ مِـــــهرسان ...
اوووم؟؟!! با اینکه دلم میخواد باشی اما دلمم نمیخواد باشی...ینی دوس دارم تموم فکرُ ذکرت پیش درسات باشه که ان شاءالله با دست پر برگردی و راضی باشی
اما حتما به من سر بزن ...دلم تنگ میشه برات و حسابی و پرانرژی تر از قبل بخون
________
اینجا از برفُ بارون خبری نیست ...خوش به حالت:))
_________
امان از مدرسه و گیر دادنای معلما...امان!!
_______
میگما لیمو!! پستت زد تو ذوقم ...حسابی حالم گرفته شد

هستم عزیزدلم.فقط کمتر هستم.بهت هم سرمیزنم چشم
ببخشید که بار منفی داشت
اره امااان
اخی.خیلی بده ها.برف نیاد نمیشه که
إن شاءالله که موفق باشید

ممنونم لطف دارید
یادمه خودم وقتی داشتم از دنیای نت خدافظی میکردم که برم درس بخونم از همه جا کنده شدم به غیر از وبلاگ :))
ولی تو کار درستی میکنی
منتظر میشیم که با نتیجه خوبه تلاشات برگردی راضی و خشنود :)
دلمون تنگ میشه :(
منم از وبلاگ خداحافظی نمیکنم چون بالاخره باید یه جایی باشه که بنویسم و خستگیهام کم شه و اینجا خووبه
انشالله
مرسی عزیزم.موفق باشی
هنوزم داستانهاتو میخونم
از من میشنوی تا اون ساعت بیداری مضره!
شب اگه زود بخوابی اتوماتیک صبح زود بیدار میشی!
موفق باشی!! تقریبا همین مدت بعد منم آینده م رقم میخوره!! البته آینده ای که به گذشته م هیچ ربطی نداره!
موفق باشی!
امتحان کردم بازم بیدار نشدم :((
مرسی مهچنین
امیدوارم اونطوری که دوست داری رقم بخوره
من بعلاوهی  اینکه صبح نمیتونم زود پاشم، شبم نمیتونم دیر بخوابم! اللخصوص الان که زمستونه و خواب حسابی میچسبه 😂
سلام دکتر جان
خوبی ان شاءالله؟
یکی از دوستام بود رتبه 600 ریاضی شد ، برنامه شم این بود شبا خیلی زود 9 8 میخوابید تا 3 4 صبح بعد بیدار می شد درس میخوند
خواب شب خیلی مهمه و سعی کن شبا بخوابی ، به نظرم خووب نیست بیدار باشی تا 3 شب! 
من خودم مشکلی که دارم اینه شبا تا دیر وقت 3 4 بیدارم اما از اونور در طول روز باید کلی بخوابم که کمبود خوابم رفع بشه!

بهترین تایم خواب ساعت 10 11 شبه که ترشح ملاتونین 9 برابر میشه که باعث خواب میشه! حالا شما اگر توو این تایم در جهت محور مغناطیسی زمین بخوابی  شاید 2 ساعتش برای کل روزت کافی باشه وو شارژ ِ شارژ بشی!
جالبی قضیه اینه که محور مغناطیسی زمین همون روو به قبله خوابیدن! 
ان شاءالله موفق باشی
سلام.ممنون خوبم شما خوب هستید؟
توضیحاتتون عاااالی بود مرسی,استفاده کردم

افرین به دوستتون
ممنون شمام پایدار باشید مهندس
اه از سرمای برنده ی مشهد.
به نظر من وقت خواب و بیداریتون رو مجبوری عوض نکنین بهتره اینجوری وقتای دنجتون عوض نمیشه و آرامشتون بیشتر استقلال داره..
از تعطیلات و لحظه به لحظه هاش استفاده کنین.
اصل ماجرا عید و بعدش هست که حیاطیه سرنوشت اصلی عید رقم میخوره باید خودتونو بندازین جلو چون اون موقع همه عقب میافتن اکثرا..
در نهایت موفقیت شما آرزوست
:)))
نکنه خدایی نکرده بازم سرما خوردید؟!
زیارت قبول.
چشم
خیلی برام جالبه همه میگن عید و بعد از عید خیلیی مهمه,منم یه ذره مشوش میشم و اینکه دقیقا نمیدونم باید چیکار کنم!!!
ممنون همچنین
کنکور :(((
موفق باشی لیمو جان... ^_^
اره کنکور!!
ممنون عزیزم,شما هم موفق باشی
سلام
اینکه شب بیدار بمونی و روز خواب طبق تجربیات من سه تا ضرر داره
1. عادت به بیدار شدن سر ساعت7(یکم اینور اونورتر) برای آمادگی توی روز کنکور نخواهی داشت.
2. واقعا بازدهی آدم اینجوری میاد پایین. شاید فکر کنی شب راحت تری و بهنر میتونی بخونی اما مطمئن باش که توی روز خیلی خیلی بهتر و راحت تر و مفید تر عمل خواهی کرد.
3. اینکه آدم صبح زود بیدار بشه خودش به نعمت بزرگیه، انگار که روز بلندتر میشه و دیر تر شب میشه و آدم وقا کافی و بدون استرس داره. ما دیر بیدار شدن آدم رو عصبی میکنه(نمیدونم خ.دنم حس کردی یا نه).
اینم درنظز بگیر که از قدیم میگن "سحرخیز باش تا کامروا باشی" صبح زود بیدار شدن اصلا یه چیز دیگس.
سلام :-)
کاااملا متقاعد شدم با صحبتهای همه شما دوستای گلم
مررررسی
چشم سحرخیز میشم ;-)
من کلا آدم شب کاری هستم ، تو دوران دبیرستان و الان دانشگااه درسارو شب میخونم ، تا سه یا چهار پتانسیلشو دارم 
اما اگرم خواب کافی داشته باشم بازم بمیرمم نمیتونم پنج صبح درس بخونم
باهمه اینا تو دوره کنکور هیچوقت اینکارو نکرم ، مشاورم نزاشت علتشم این بود که کنکور صبح برگزار میشه نه شب!باید باید باید مغزت از ساعت شیش تا دوزازده عادت به فعالیت داشته باشه و این عادت یه هفته قبل از کنکور ایجاد نمیشه ، پس فکرشو از سرت بیرون کن:-))) 
موفق باشی عزیز:-٭
:| چشم فراموشش میکنم کلا,منم شبها بیشتر میتونم بخونم اما چاره ای نیست که زودتر بخوابم!
یهو رفتم به روز کنکور!!! 
مرسی عزیزم همچنین
مرسی عزیزم لطف میکنی :) 
اره بیا بنویس خستگی در میکنی 😊
وظیفه ست لذت میبرم
اوهوم,حتما :-*
وااااای برف.ما که همون بارونشم یکی دوبار اومد دیگه هم نیومد 
میگم این مهندس چرا همش با شما میگرده؟؟:))
من این مدت شب دیر خوابیدم صبحشم دیر بیدار میشدم و کلی توی روز احساس خستگی داشتم واسه همین تصمیم گرفتم درستش کنم تو هم بهتر این رویه رو بری
عزیز دلم موفق باشی
اررره برف توتو,یک هفته ست کلا هوا ابریه,تیره ست   
یه روز هم برف اومد,الانم دو روزه که مداوم بارون میاد اما اینجا سیل خیز نیست!! 
والا منم نمیدونم!دقیقا مشکلم همینه که عاقا دست از سرمون بردار! ول نمیکنه,مامانم میگه زشته هیس :-)))
اصلا خواب معضل هممونه انگار
مرسی توتوجانم,شمام همینطور:-*
سلام لیمو عزیز
برای همیشه نرو  لیمو جانم 💐🙁🌹قشنگ بخون لیمو جانم و در عین حال به خوابت اهمیت بده و کمبود خواب و بدخوابی برای خودت ایجاد نکن عزیزدلم ، برنامه آزمونهات رو پیش ببر عزیزم ، ان شاء الله موفق باشی عزیزم💐🌼💟🌸🌹
سلام اروشا جان
نه برای همیشه نمیرم,فقط کمتر مینویسم
چشم چشم,من فکر میکردم میشه از خوابم کم کنم,اما نمیشه دیگه حداقل ۶ ساعت لازمه انگار
خوبی اروشا؟دانشگاه چطوره؟منم برات ارزوی موفقیت دارم عزیزم
سلام لیمو جونم 
نگران نباش، اصلاً هم اضطراب و ترس نداشته باش و مطمئن باش کنکور یه آزمون ساده هست مث همین آزمون های هفتگی منم بهت ایمان دارم... 
به به نذری جای من خالی :)دعا کنی برامون 
خیلی گلی خانوم گل... 
ممنونم بابت رمز 
سلام عزیزم
چشم...قول نمیدم که اصلا استرس نداشته باشم اما قول میدم خیلییی کمش کنم
مرسی :-*
بله جاتون خالیه واقعا,چشم حتما محتاجیم به دعا
خواهش میکنم
لیمو هر وقت میام وبت انرژی میگیرم :)
تبریک میگم به خاطر این حجم پشتکاار‌...
مطمئنم سال ۹۶ میام تو همین قسمت تبریک میگم....
فقط یه چیزی ...
لیمو هیچچچ وقت تا ۳ شب نخون ...بدن به خواب ۱۰ تا ۲ به شدت نیازداره.‌‌
موفق باشی :)
مررررسی سمانه جان , انرژی هم نوش جاان ;-)
انشالله,امیدوارم تو هم با بهترین نتیجه امسال رو پشت سر بگذاری
چشم,الان میرم میخوابم :-)
همچنین
سلام عزیزم:)
به نظرم برنامه ی خوابت رو ب شکل عادی تنظیم کن چون اگه ب این روند عادت کنی، از اونجایی ک روز کنکور باهاس شیش و نیم پاشی،خدای نکرده ب مشکل برمیخوری!

سلام
خوبی؟؟توی وب استاد کامنتتو خوندم,بعد اومدم رمزدار بودی کلللی ترسیدم
چشم,واقعا اینم هستا :-\
سلام لیمو عزیز
چشمات سلامت عزیزم💐🌼🌹
خوبم خداروشکر ، تو خوبی ان شاء الله عزیزم؟
دانشگاهم که الان امتحان میان ترم هام شروع شدن و درگیر امتحانات هستم ، خیلی ممنونم همچنین عزیزم💐🌸🌼🌺🌹
سلام
ممنونم منم خوبم عزیزم
امیدوارم موفق شی عزیزم
:-*
موفق باشی لیموی عزیزم 
تو با این همه تلاش و پشتکار مطمئنا نتیجه رضایت بخشی میگیری و اصلا نگران نباش :*
برف که بارید سوز و خشکی هوا از بین رفت خیلی خوبه :))

مرسی عزیزم,انشالله
ببینیم چی میشه
عالیه کنجدجان :-)
تصمیم خوبی گرفتی لیمو 
شما چون کنکوری هم هستی و همین جوری هم وقتت کمه هر چی کمتر بیای نت بهتره 
و اما در جواب سوالت بله ضرر داره حالا نمی گم 11شب بخواب ولی 3هم دیره بخونی هم بازدهی بالایی نخواهی داشت 
منم متاسفانه وقتی می خوابم دیگه بیدار شدنم با خداست:|
مرسی عزیزم
اره واقعا وقتم محدوده شدیدا :-/
با خداست :-))))))) خیلی بده من درک میکنم
موفق باشی
ببین منم که کنکور میدادم شبا خیلی دیر میخوابیدم..خیلی دیر...ولی الان پشیمونم..به نظرم 6 ساعت خواب برای یه کنکوری لازم و کافیه و خب اگه من باشم این 6 ساعتو میذارم 11 شب تا 5 صبح.. و از پنج تا زمانی که میخوای بری مدرسه یه پارت 1/5 تا 2 ساعته رو درس بخون.. درباره این که گفتی صبحا بیدار نمیشی هم بگم فقط یه هفته زمان نیاز داره تا عادت کنی..
پیشنهاد خیلی خوبی بود.واقعا اون پارت اول صبح عالیه
مرسی
درضمن یک ماه وقت میخواد تاکامل به بیدار شدن عادت کنم,بعد به قول دوستان کافیه یک روز طبق عادت رفتار نکنی باز همون اش و همون کاسه ست:-)))
سلام لیمو جان
 اگر نظر منو بخوای شب 12 بخواب صبح 8 بیدار شو. اینجوری فکر کنم در کل آدم با نشاط تر باشه. شب ها معمولا بازدهی میاد پایین و یه جورایی وقت هدر میره. البته بستگی به آدمش هم داره تو بازدهی مثلا 4 بعد از ظهرت با سه شبت یکسانه؟
علاوه بر اینا من نمیدونم چند سالته ولی اگر حدود 18 باشی بهتره شبا زودتر بخوابی چون شاید هنوز در سن رشد باشی و بیدار موندن باعث میشه هورمون رشدت به اندازه کافی ترشح نشه

سلام
بیسار عالی توضیح فرمودین
ولی یکم زودتر باید بیدار شم,مثلا ۶ یا ۵/۳۰
بله درست حدس زدی , اوهوم واقعا خواب واسه شبه
ممنون
ببین زیر ٧ ساعت نخواب الان که کلی مونده تا کنکور. کم خوابیدن تو طولانی مدت خیلییی ضرر داره. بله به مغز هم صدمه میزنه.
مرسی از اطلاعات خوبت عزیزم
http://www.health.harvard.edu/blog/little-sleep-much-affect-memory-201405027136

و
این

http://healthysleep.med.harvard.edu/healthy/matters/consequences


نا رفتم سایت اولیه رو کامل خوندم خیلیییی عالی بود
برام جالب بود که خانومایی که کمتر از ۷ یا بیشتر میخوابن دوسال پیرتر به نظر میان
من معمولا ظهر که از مدرسه میومدم گرسنه میخوابیدم که زیاد نخوابم اما نوشته بود اشتباست
خیلی مطالب خوبی بود مرسی
سایت دومیه هم الان میرم 
بووووس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan