!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

32.بیا ای خواب چشم انتظارم!!!!

الان ساعت دقیقا 3:45 صبح هست :)) داشتم درس میخوندم! :||
وقتی ساعت ۲ میای خونه و تا ۵ درگیر دوش گرفتن و استراحت میشی فکر اینجاشو هم میکردی :))
آخی الانم باید بیدار شی بری مدرسه:(
:)) بیدار شدم رفتم :) الان هم خوبم احتمالا !!
دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ , ۰۷:۰۴ مکاترونیک خودرو
درسوبایدسرکلاس خوندنه توخونه وجمعه هااا
خخخخ اونو که سر کلاس میخوندم همیشه
من از شب امتحانی هم شب امتحانی تر بودم!! الان دیگه کنکور دارم نمیشود!
درکت میکنم...
ممنون :-)
عالی ♥ :) :| :|
:) مرسی
من دیشب تا۱ونیم نشستم و صبحم ساعت۵ونیم بیدارشدم.تا الان کلاس بودم الان رسیدم خونه😥😥😥😥😭😭
میدونی چیه عاقا جان کنکور خر است اصن خیلی خر است.
اخیی
من اصن کلاس کنکور نمیرم,فقط مدرسه
خداقوت دوسی
خیلی!!!
من خودم وقت کنکور شبا تا صب میخوندم.. هر کسی تایم ایده آل خودشو داره..
من کلا ریختم بهم :| صبح تا شب قصد خوندن دارم کلا
خسته ام از این زندگی.کارمون شده درس درس درس.میترسم از فردایی که ازش بی خبرم..میترسم از کنکور.میترسم از شب زنده داری هایی که نتیجه نده.میترسم از این که شرمنده خانواده شم.تو چی لیمو ؟؟؟تو در چه حالی؟؟تو هم از این زندگی رو هوا خسته ای؟؟؟تو هم وقتی همه ی جا میرن مهمونی مجبوری نری تا به برنامه ات برسی؟؟ب نظرت این کارامون نتیجه میده؟؟ینی پزشکی نزدیکمونه؟؟؟
تو الان درچه حالی شادی؟؟؟؟؟؟؟
اوهوم!! منم میترسم بدجووور ولی خسته نیستم 
انشالله که نزدیکمونه...
هممون همین حال و روزو داریم تنها نیستی اصلا , من دانش اموز شب امتحانی بودم همیشه هم نفر اول و ممتاز بودم,اما الان شبهای عادی هم بیدارم!!!!


با اتفاقی که دیشب افتاد هنوز خودمو جمع نکردم,خوشحال که نیستم هیچی نمیتونم درست درس هم بخونم:-(

الان باید بگیم شب بخیر یا صبح بخیر؟! :))
هرچی دوست دارید:-)
خسته ن ب اون معنا که از درس سیر شم نه.ک اتفاقا اگه نباشه حتی خیلی کم در روز یه جای کارم میلنگه.ولی دارم نابود میشم با این همه فشار و استرس.ب خودت مسلط شو میدونم سخته منم وقتی بابام دم سال تحویل تصادف کرد  اونقدر شوکه شدم که حتی نمیتونسم ناراحت باشم یا گریه کنم.تا دو روز گیج و منگ بودم
سعی کن کمتر بهش فکر کنی
اخی الهی...خیلی بده:-( چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan