!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

28.زمانه ناقلا با من لج افتاد

فردا برای همه اول هفته ست,برای من اخر هفته ست که تعطیلم:|
میتونه اون سه ساعت چهارشنبه رو پخش کنه روی بقیه روزها و چهارشنبه ها هم تعطیل باشیم اما نمیکنه,اما لجه و از ما خوشش نمیاد:-\ لعنتی
با این حساب توی دوهفته ازمون فقط پنج شنبه و جمعه و شنبه+پنج شنبه قبل از ازمونو وقت دارم بخونم...اصلا نمیشه توی روزهایی که میرم مدرسه پایه بخونم,همش امتحان:|
خدایا کاش بشه که برسم به برنامه ها :) و خدایا مرا کمی بیخیال بفرما!

دلم بااروون میخواد,برف میخواد...!! بوت هم ندارم امسال:| و از اون جایی که وقت هم ندارم برم خرید شاید اینترنتی بخرم! یه جورایی هم مطمینم موفقیت امیز نخواهد بود:))

۲۱:۲۱ست :) دلم میخواد بخوابم:-( عمومی ها رو باید رسیدگی کنم قبلش:|


پ.ن یکشنبه:چقدر این روزها بده,چقدر طوفانیه...ناخواسته توی بحثهای بیخود قرار میگیرم,ناخواسته مجبورم نیش و کنایه های ادمهای نفرت انگیزو بشنوم ولی برای ارامش خودم برای اینکه موضوع کش دار نشه سکوت میکنم..چشمم رو میبندم...
_دعوتم کردن تولد,گفتن میخوایم بریم سفره خونه(!) گفتم نمیام,ناراحت شدن,نهایتا برای اینکه ناراحت نشن گفتم بهم اجازه نمیدن!!(یکی بخاطر خودشون یکی هم بخاطر درسهام دلیل مخالفت اصلیم بود)! دیروز رفتن,امروز اومدن گفتن گشت گرفته بودشون!!!!!
_به اقای الف اعتراض کردن,ولی نگفتن با تدریسش مشکل دارن نه چیز دیگه.اونها هم متوجه منظور اصلی نشدن فکر کردن بنده خدا مشکل اخلاقی داره!!! فکر کنم نیومده باید بره:| و من دارم به حس شکست و سرخوردگی که براش پیش میاد فکر میکنم:-\
_نمیفهمم من که همسن دخترشونم,چطور وقتی دارن میرن جنوب من باید مراقب دخترشون باشم؟! بابا و مامان میگن خودت باید میگفتی نه!خودت باید از پس خودت برآی و اینگونه ممکنه که فردا شبو خونه شون باشم :-\

دلم ارامش میخواد,تنش تنش تنش همش اشوب :-( لعنت بهت کنکور...تمام زندگیمو بهم ریختی.تمام خوشی هامو گرفتی,منی که شب امتحانی بودم الان حتی با این سردرد هم دارم درس میخونم که مبادا بعدا پشیمون شم چرا تلاش نکردم,دارم درس میخونم اونم با علاقه!
حالام برم دیگه ریاضی و ... منتظرمن بهشون برمیخوره :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan