!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

26.هیچ عنوانی نمیشه گذاشت :|

پیام دادم اقای استاد:
سلام شبتون بخیر,محل برگزاری ازمون کجاست؟
+سلام خانم لیمو فردا ازمون برگزار نمیشود
:|||
این از اولین ازمونی که قرار بود من بیچاره شرکت کنم
از سه شنبه خودمو خفه کردم درسها رو بخونم و همه رو خوندم جز فیزیک...چه ازمون خوبی هم شد!!!

+ظهر استاد زبانم زنگ زده پدرم میگه دوشنبه لیمو بیاد واسه امتحان مدرکش...چندتا هم پروژه هست باید انجام بده:-/
اخه شما میری مسافرت من باید بین این همه درس پیش دانشگاهی و کنکور تاوان پس بدم؟؟

+اونم از امنیت شهرستان جنوب استان که تروریست پیدا میشه:|منتظرم بیان منو هم بکشن دیگه:-\

+دو سه شب پیش س (همکلاسی و از اشناهای دور) باز تو خونه تنها شده,زنگ زده به من میگه پسرعموی x الان زنگ زده میگه تورو دیده و... :| گفتم درس دارم خداحافظ

+سه شنبه با معلم زبانمون خانم ح توی راهرو با چندنفر دیگه داشتیم حرف میزدیم راجع به برنامه ها و.... مدیرجدید از کنارمون رد شد برگشت با فریاد کلی تیکه پروند و تهش هم بهمون گفت شورشگر:)) درواقع با همکارشون بودن اما خیلی رفتار زشتی بود
(ماجرا خیلی گستردست,اینو نوشتم یادم بمونه!)

هیچ چیزی سرجاش نیست,اعصابم خورده
بعد وقتی به بابا میگم به عین بگو برام دعوتنامه بفرسته برم هرکسی یه بهانه ای میاره:| 


پ.ن؛ هنوز همه اون مسایل اعصابمو خورد میکنه اما اینکه یهو یه دوست مجازی واقعی شه و مهربونیش,صداش و ارامشش لبخندو بهت هدیه بده یه چیز دیگه ست...یه نقطه عطف بین همه اینها:) 
دعوت نامه بفرسته بری کجا؟! :D
به دیاری دگر :||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan