!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

20.حیا داشته باش بانو!

پارسال من و دوستام سرویس گرفته بودیم که رفت و امدمون به مدرسه هرچند مسیر زیادی هم نبود اسون باشه و نخوایم این طرف و اون طرف سرگردون باشیم! امسال دیگه خیلیهاشون رفتن...من موندم و یکی از دوستام که یک سال از خودم کوچیکتره,تصمیم گرفتیم با سرویس مدرسه بریم,و من و ن با دهمی ها که ورودی جدید بودن هم سرویس شدیم.
یه دختری علاوه بر دهمی بودن,همسایه ما هم هست...این خانوم از روز اول هی با راننده سرویس گپ و گفت داشت و حتی بعضی وقتها باهاش دعوا هم میکرد!!! یه حرفهایی میزد که من اون پشت خجالت میکشیدم و میرفتم پشت صندلی که مبادا چشمم به رانندهه بیفته و در حال شنیدن این خزعبلات ببینمش...اون اقای راننده هم انگار نه انگار که مرده,اصلا راننده سرویسه!! انگار که یه نقطه ضعفی دست این خانوم داره و یا جوابشو نمیداد یا مثل خودش بود.
کاش فقط همین یه نفر بود,بقیه دوستهاش هم همینطوری هستن,کلا انگار هدفشون از مدرسه رفتن فقط همین حاشیه هاست ولاغیر..
من روزهای اول رو با بابام رفتم,روزهای بعدی رو هم که بخاطر پیش دانشگاهی بودن کم باهاشون میومدم,اما اون دوستم مجبور بود هر روز گندکاری هاشونو تحمل کنه,به من میگفت دیگه میخوام بهشون تذکر بدم شورشو دراوردن...اما مثل اینکه این خانم و دوستهاش وقتی توی مدرسه راهنمایی هم بودن همینطوری بودن.
من چندین بار سالهای قبل راجع بهشون شنیده بودم(مدرسه راهنمایی به دبیرستان ما خیلی نزدیکه و حتی بعضی از سرویسهاشون به نقاط مختلف مشترکه) ولی هیچ وقت قضاوتش نکردم تا اینکه الان دارم به عینه میبینم!! 
حالم ازشون بهم میخوره,اصلا به من چه زندگی خودتونه هرکاری دوست دارید بکنید ولی نه تا وقتی که بیاد وارد حدود ما شه…خیلیییی بده خیلیییی بده که کاری کنیم که دیگران نتونن قضاوتمون نکنن!!! اخه چقدر بده که بیان بگن اینم مثل مامانشه؟!!
من و دوستم هم از این به بعد با دونفر دیگه اژانس گرفتیم...دور شم از اینها :| دو هفته هی صبح و ظهر تحمل کردیم کافیه
شنیدم که سرویسه هم گفته تعدادتون کمه دیگه اینجا (منطقه ما) نمیام.راستش دلم خنک شد برنامه هاشون بهم خورد


                             
گذشته از اون...کاش یه عده حقیقت اسلام و دین و حجاب رو درک میکردن!!
وقتی یکیو میبینم که هزار تا گند زده و بعد با چادری که واسه پوششش انتخاب میکنه همه رو میپوشونه,یا مثلا یکی دیگه که اعتقادات محکمی نداره اونو میبینه و میگه همه چادری ها این مدلی ان!!! خیلی متاسف میشم...که چقدر مفاهیم از حقیقتشون دور شدن...
#انسان بدون را رعایت کنیم!!
بنده هیییچ ادعایی ندارم,فقط دیگه نتونستم سکوت کنم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan