!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

19.یاد امام و شهدا...!

فردا تعطیلم و میتونم یه روز خیلی مفید مطالعاتی داشته باشم :)
بالاخره امروز موفق به دوش گرفتن شدم :||| از دیروز در تلاش بودم اخه,هی یه درس جامونده برای امروز پیدا میشد اجازه نمیداد :|| لباس تیره پوشیدم!(سورمه ای و سبز) دلم خواست حال و هوای این ماه همراهم باشه!
مزیت مدرسه امون اینه که صبحها زیارت عاشورا میخونیم,هرچند اگر خونده نمیشد هم من شبها خودم میخوندم اما خب لنگه کفش کهنه در بیابان نعمت است!!
خیییلیییی دلم میخواد برم یه روضه ی واقعا خوب!نمیدونم کجا پیدا میشه دقیقا...یه هیأت دقییقا جلو خونمونه:| و علاقه خاصی دارن که حتما خودشون بخونن:-\ صدای اون ابزارهاشون هم که دیگه زیاااد! بنابراین باید سه روز اینده رو که خونه ام صبح و ظهر و عصر بیشترین مطالعه رو داشته باشم که شب با سروصدا و درسها خودمو خفه نکنم!! :)
به شدت دلم یه مراسمی شبیه شام غریبان میخواد! اصن دلم داره پر میکشه کربلا!…دیروز که رفته بودم موسسه مردمو درحال ساخت جایگاه هیأت میدیدم,اگه همشون مرد نبودن میرفتم کمک! دلم کار خیر میخواد :|  (گون:همه ارزویم اما چه کنم که بسته پایم)


نظر شما چیه؟!! √نظردهی رو کامل غیر فعال کنم √نظرات بدون تایبد ثبت بشن و جواب ندم؟
اخه واقعا وقت گیره برای روزهایی که میرم مدرسه

پ.ن.'نظردهی غیرفعال شد...اگر صحبتی,امری,نهیی,پیشنهاد و انتقادی بود از قسمت "تماس با نویسنده" استفاده کنید
سلام مجدد ابجی گلم
منم خیلی دوست دارم برم مراسم.شاید فردا شب رفتم برات دعا میکنم حتمااااا:)
که ایشالا هم سالم تندرست کنار خونوادت باشی هم بهترین رشته دانشگاهی در هر جا که دوست داشته باشی قبول بشی ان شالله.
بازم ممنون بابت راهنماییت خوشگلم
سلام عزیزم
ممنووووون :) الهی امین
نیازی به تشکر نیست کاری نکردم :)
امیدوارم مفید باشه و بدرخشی
من مدرسه ای که بودم همیشه زیارت عاشورا میخوندیم
از وقتی تموم شده یادم نمیاد خونده باشم
پستت یادم انداخت :) که بخونم
من اونقدر خوندم که حفظم :)
ارامش خاصی داره
خداروشکر باعث خیر شدم :)
سلام لیمو عزیز
نمیدونم متوجه شدی وبلاگمو حذف کردم یا نه ، ولی الان دوباره ساختم و همون قبلیه لیمو عزیز💐🌹🌼التماس دعا🌼🌹💐
بنظرم نظرات رو آخر هفته ها جواب بده و خورد خورد بهشون برس لیمو جون💐
سلام اروشا جان
بله که متوجه شدم مگه میشه حواسم بهت نباشه؟!
چرا یهو حذف کردی :-( کلی این ور و اون ور گشتم!
توی وب مردیت پیدات کردم
محتاجیم
اینم فکر خوبیه
لیموجانم من به شخصه زیاد برات پیغام نمیگذارم که خیلی وقتت رو نگیرم. موفق باشی عزیزم.
ممنون عزیزم این چه حرفیه,شما مراحمی :-* 
لطف داری
اینقدر حس خوبی میگیرم وقتی میام اینجا و میبینم چقدر علاقه داری به درس خوندن!
مطمینم جواب همه زحمتاتو میگیری!!
اخر هفته ها بیا برا تایید تا زمانی ازت نگیره عزیزم.
موفق باشی
:)) خوبه پس تاثیر مثبت هم دارم
انشالله
و الهی امین :))
ممنون
 همان هفته‌ای یک بار خوبه..
چون درس فعلا از همه چیز واجبترست..
موافقم
ممنون از نظرشما

به به ! بانو چقدر معتقدن ! زیارت قبول عزیزم😃😃😃😃😃😃

باورم نمیشه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اینا رو من نوشتم؟من بودم؟ 😂😂😂😂
چه ارامشی میگرفتم ازش!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan