!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

17.هر کجا بخت خوش افتاد همان جاست بهشت!

دیروز خبر دادن که از این به بعد پیش تجربی فقط شنبه ها تعطیله :|| ما هم قرار گذاشتیم امروز بریم ببینیم چرا دو روز تعطیل اخرهفته(۳و۴ شنبه!) رو حذف کردن؟! 
اعتراضات به هیچ جا نرسید :| و تصمیم گرفتم حالا که تعطیله برم کتابخونه درس بخونم,هی اومدن گفتن لیمو!بیا بریم بیرون! لیمو بیا بریم عیادت عین(بیچاره دوستمون اپاندیسشو عمل کرد) لیمو بیا بیرون حوصله امون سر رفته....
نذاشتن درس بخونم منم دور از چشمشون  ساعت نه اومدم خونه:| 
حالا که بخت ما خوش نیفتاده اینجا جهنمه الان؟!!هی یه صدای مسالمت امیزی تو گوشم میگه لیمو دیگه همینه باشرایط کنار بیا...اما از اون طرف وقتی به کتابهای پایه نگاه میکنم اعصابم خورد میشه که دو روز کمه :|

از موسسه x تماس گرفتن که خانم شما اومدید اسمتونو نوشتید مدارکتونو نیاوردید که!چی شد پس؟! میگم هنوز تصمیم نهایی رو نگرفتم هی منصرف میشم...فرمودن نصف سال رفت,شما کنکوری ای,پس کی میخوای تصمیم بگیری؟ازمون مهمه!پاشو بیا دخترجان!عقب میفتی!.....

تازه هفته دومه!!!! خوندن از ازمونه مهم تره!! بعدشم من نیومدم ثبت نام که,اومدم دوتا سوال راجع به ازمونها بپرسم کل مشخصات و دودمانه ما رو یادداشت کردید :| دلم نیومد بهش بگم رفتم ازمونهای موسسه y !!!
اینبار تلفن خونه زنگ خورد هیچکس نبود رفتم جواب دادم تا صدامو شنید قطع کرد :| بعد که شماره اشو نگاه کردم همون بود:))))
برای ما هم یادمه همین بود..
کل تابستون هم بردنمون کلاس و پایه باهامون کار کردن و گفتن که 4شنبه و 5شنبه هم که تعطیله ایام مدرسه... بعد که شروع شد مدرسه.. گفتن تعطیلات حذف شده و فقط طبق روال جمعه ها تعطیله.. شانس آوردیم جمعه هم مارو نکشوندن مدرسه...
چی بگیم...
بی خیال...
وبتون دنبال شد..
همیشه همینطوری اعصاب خورد کن بوده :||
ممنونم
من کلا تو پیش زیاد کلاس نرفتم..
من مجبورم :|
الان که به عقب نیگا میکنم میگم کاش اینقد درگیر مدرسه نبودم دو روز تا ساعت 7 نگه مون میداشتن.
الان 80 %کلاسمون بچه ها سال دومشون بوده کنکور دادن .من یکی که تحمل سال دوم نداشتم :/
:| سعی میکنم از لحظات مدرسه با بعضی بدیهاش لذت ببرم,ینی منم به این نتیجه میرسم بعدا؟!!
البته موفقیت الانتو مدیون همون روزهای سختی
من دوست دارم سال اول قبول شم,الان که میرم مدرسه درگردشم اینطوری شادم
اگه قرار باشه توی خونه بمونم افسردگی میگیرم :))
شما سال اول بود کنکور دادی درسته؟؟
 فقط اراده و تلاش ضامن پیشرفت و پیروزیست..
بله همینطوره..
اره سال اولم بود.
الهی شکر
:)
سلام عزیزم :)
اول از همه خسته نباشی !!!!
بچه ها پیش دانشگاهی ماهم فقط و فقط چهارشنبه تغطیل هستن!!
فرصتات خیلی طلاییه...
قدر ثانیه به ثانیش رو بدون!!
میدونم که با این پشتکار آینده خوبی رو داری!!!
زیاد درگیر حاشیه های این ازمونا نشو...
جدی بگیرشون حتما چون هم حس رقابت درت ایجاد میکنه و هم حس درس خوندن(اگر چه شما خودتون عاشق درس خوندنید)
موفق باشی لیمو :)
سلام سمانه عزیز
سلامت باشی,مرسی
جدا؟! خیلی بده :|
انشالله که همینطوری باشه.
چشم
ممنووون
الهی دلت آروم باشه تا بتونی همگام با برنامه و به دور از حواشی و استرس و البته با توکل به خدا جلو بری و موفق بشی.
همیشه در اوج باشی و در اوج بمانی

الهی امین
ممنون عزیزم...
هر چی ارزوی خوبه مال تو(به قول خواننده!)
موفق باشی..
ممنون

خوب عزیزم اونا هم دنبال یه لقمه نون هستند.

اصلا به خودت استرس وارد نکن. حتی اگه امسال نتونی رشته ای که میخوای قبول بشی فرصت داری که سال بعد بخونی. یکسال هیچ تاثیری تو سالهای زیادی که در پیش داری نداره. من اگر یکسال مونده بودم خونه و خونده بودم و رشته ای بهتر قبول میشدم الان زندگیم کلی فرق میکرد. زیاد به خودت سخت نگیر. از لحظه لحظه زندگیت لذت ببر.

چی بگم
وای رافایل نگووو :)) نمیشه خیلی سخته
الان خودکشی کنم به بهای حفظ یک سال بهتره...حالا هرچی خدا بخواد
ببینم چی میشه
مرسی
باز خوبه یه روز کامل تعطیلید 
تعطیلیای ما رو ورداشته بودن پخش کرده بود توو کل روزا! یه روز ساعت 9 میرفتیم مدرسه یه روز کلاس اخرو نداشتیم :|
چقدر بددد :-\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan