!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

14.باز امد بوی ماه مدرسه :))

از خوش شانسی هایی که امسال بچه های پیش دارن  اینه که دو روز تعطیلی داریم :) درصورتی که پارسال یک روز بود
با این حساب هفته ای سه روز کلاس داریم:) و من چهار روز توی خونه با خیال راحت تری درس میخونم:)
امروز اصلا دلم نمیخواست برم :| قانون مدرسه اینه که ۷:۱۵ اونجا باشیم و من نیم ساعت با تاخیر رفتم:) 
از حیاط که به سالن نگاه میکردم یه عکسی روی پلاکارد خیلی برام اشنا بود:)) رفتم نزدیک دیدم خودمم:)) لیموی ممتاز امتحانات نهایی:|
و بدشانسی ای که امروز من داشتم این بود که ساعت یک ظهر توی اوج گرما یک کیلومتر تا خونه راه رفتم :| فاجعه اونجاست که بابا ۲۰متر جلوتر از من با ماشین رد شد و منو ندید :|

کلا من خوشحال و درحال تلاشم :)
√قدردانی از خدا:)

پ.ن:سه تا عروسی دعوتیم,اولیش رو نرفتم:| چی میشد یک هفته زودتر برگزار میشدن؟:-\ هنوز برای دوتای بعدی تصمیم نگرفتم :))
سعی کن زمان های مدرسه رفتن رو مفید استفاده کنی و راحت از دستش ندی...عروسی هم نمیخواد بری..من سال کنکور عموم مرد تشییع جنازش نرفتم حالا تو داری غصه عروسی میخوری!?
من میخوام مفید باشه اما گاهی حتی همون معلمها هم کوتاهی میکنن :|
واقعا؟؟ دیگه خیلی پرکار بودیدا:) غصه که نه!اون یه غر موقت بود!
ممنون از کمک
خدا رحمت کنه ایشون رو
شاید باور نکنی من پیش دانشگاهی زنگ اولو کلا نرفتم بعد عید هم کلا نرفتم.
کاملا قابل باوره :)))منم بعد از عید نمیرم

لیمو جانم چند وقته یه سوالی برام پیش اومده: شما چه رشته ای تحصیل میکنید و دوست دارید توی دانشگاه چه رشته ای بخوانید؟

میخوام برات دعا کنم ولی دعام باید واضح باشه.

وای ممنونم عزیزدلم...شما لطف دارید
من رشته تجربی هستم,به پزشکی و دندون هم علاقه دارم.تلاشمو میکنم دیگه هرچی خدا بخواد
به معلم هاتون کاری نداشته باشید.. منظورم اینه که نذارید 6 ساعت مدرسه تلف بشه و فقط خونه درس بخونید...
ن ولی تشییع جنازه عموم رفتم ولی سوم و هفته و اینا دیگه اصلا نرفتم..:-)
اهاان...اونو که ۱۰۰% 
از لحظات استفاده میکنم
:))) فکر کردم کلا نرفتید
بازم تسلیت میگم
به خاطر کنکور زندگی رو به خودت حروم نکن.
تهش خسته میشی اون آخرا که مهمه نمیتونی خوب بخونی.
به نظرم لا اقل یکی از عروسی ها رو برو.
ببخشید البته قصد دخالت ندارم.
نه خواهش میکنم
ممنون از راهنمایی
چشم,اره اینطوری روح هم کم میاره واقعا
آفرین لیموی عزیز و ممتاز،،،،،
ان شالله تو کنکور هم جز رتبه های برتر بشی
بوووس
انشالله :)
ممنونم عزیردلم
ای خوش به حالت لیمو. ما پیش که بودیم یه روز تعطیلی داشتیم. اونم طول هفته دو روز اضافه کاری می موندیم. این اوخر هم شد سه روز. انگارهیچی تعطیلی نباشه. برو کیف کن واسه خودت!
از مدرسه بنویس دلم برای اون روزا خیلی تنگ شده
الهی...! حالا ما هم به دهمی ها میگیم خوشبحالتون!!!
چشم.وقت داشته باشم مینویسم
زمان ما که شش روز هفته رو می رفتیم مدرسه!!☹
هرسال پیشرفت میکنه ;-)
ما هم به شرایط دهمی ها که نسل جدیدن غبطه میخوریم :))
دوشنبه ۵ مهر ۹۵ , ۱۴:۴۱ منتظر اتفاقات خوب
ان شاالله سال بعد روز اول دانشگاهتون رو اینجا ثبت می کنید.
واااییی :))
انشالله
ممنون بخاطر دعای قشنگتون
خیلی خوبه این عکس زدنا :دی
روزای مدرسه هم عالم خودشو داره و شمام که آخرین سالیه که میری!
ان شاءالله خاطرات خوبی داشته باشی
طرفدارش نیستم:)
اره..کلا خیلی خوبه اگه قدر بدونیم
انشالله.ممنووونم
سلام.
من یه وبلاگ کنکوری آموزشی دارم اگه دوست داشتی بیا ومطالب رو ببین.
موفق و پر انرژی باشی!!
سلام
ممنون چشم حتما.
آره..سوالای گاج خیلی خوبه...فقط سعی کن اگه زیست و شیمیشو خراب کردی روحیتو نبازی، حتما دقیق و موبه مو و با دید آموزشی بررسیشون کن.
اگه گاج اسم نوشتی و وقت کم داری(چون مدرسه میری) دیگه نیازی به بررسی سوالای کانون نیست:-)

با فرمایشات شما خیالم به کل راحت شد که درست تصمیم گرفتم.ممنون
فعلا که اوایل سال هست و دروس پیش سنگین نشدن زمان کافی برای رسیدگی به درسها و ازمونها و .... دارم.امیدوارم تا اخرش همینطوری باشه!
در ضمن میام درصد و تراز رو میگم بهتون!(احساس میکنم زیستشو خراب نمیکنم.شیمی رو هم منتظر میمونم!)
سلام
خییییییییییلی تبریک میگم نازنین. 
امیدوارم تو کنکور و کلاً در تمام مراحل زندگی موفق باشی و سلامت
سلام
ممنووونم ازت فرناز جان...منم برای شما بهترینها رو ارزو میکنم
سلام 
تازه عکسش براتون آشنا بود؟! 
سلام
اره اخه من از دور میدیدم اون موقع :)) عکسهای ۳×۴ هم که کلا چهره واقعی نیستن به نظر من :))
بعد یه نکته دیگه اینکه این عکس رو من توی مدرسه گرفتم و تا اون روز خودم هنوز ندیده بودمش:))
الان حق رو به من میدین که فقط اشنا باشه؟!
نمیشه این عروسی ها رو نگه دارن وقتی ما درس نداریم؟! خخخخخخخخخ
واقعا نمیشه؟! 
ان شاالله موفق باشید و سال درسی خوبی باشه



خواستید اینجا رو هم ببینید
انشالله
ممنون
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan