!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

13.امدی بهر مداوای دل زخمی ما!

امروز رفتم واسه هوشمندسازی کارت ملی,از ساعت ۸صبح تا ۱ درگیر بودم:|صرفا چون نخواستم مثل اون کارمند بانک برم خودمو معرفی کنم و از پارتی و رابطه استفاده کنم :|

یک هفته استراحت کردم!
شک ندارم اگر یک روز دیگه بمونم یا افسرده میشم یا دیوونه!!
احساس پوچی گریبانمو گرفته
خوشحالم که از فردا دوباره خود خودم میشم و درسمو میخونم :)
ادامه کتاب "قدرت درون" هم میمونه برای استراحت بین هفته ها:)
دکوراسیون اتاقمو تغییر دادم و بهترین جارو واسه میز تحریرم انتخاب کردم,حس خوبیه!
خیلی عالیه که نظم همیشگی برمیگرده و مشغول میشم :)
+اولش میخواستم دیگه نیام وبم,بعد دوباره تصمیم گرفتم نظردهی رو غیرفعال کنم!اما چه کاریه؟!هروقت گذرم به اینجاها افتاد یا مینویسم یا بهتون سر میزنم!
موفق باشید 
(: امروز منم تصمیم گرفتم اتاقمو مرتب کنم همه چیو ریختم زیرتخ رو تختیم کشیدم خیلی خوب شد توچه حوصله ای داری که دکوراسیونم عوض میکنی،،،اوه پس من چی که سه ماهه تو استراحتم چرا من حس پوچی نمیکنم/:
تنبل نبودی که شما بهارخانم! تازه از منم سنت کمتره باید بیشتر انرژی داشته باشیا :)
نمیدونم!!
(((: بودم توخبر نداشتی((: چندسالته شمل جانم؟
عجب
کسی که پیش دانشگاهیه چند سالشه به نظر شما؟! یک سال جوون تر حساب کن!
سلام
بله روند خیلی غیر جالبی داشت گرفتن کارت هوشمند
مبالغی هم که گرفتن نمیدونم واقعا چقدر منصفانه بود
حتی پول پست هم گرفتن . درجایی که خودمون رفتیم تحویل گرفتیم
سلام
بله خب اینکار فقط جنبه اقتصادی داشت واسه دولتمون!
ظاهرا فصل جدید زندگی لیمو هم داره شروع میشه :-)
از ته قلبم برات آرزو میکنم موفق باشی عزیزم
اره فکر کنم مریم جانم :))
ممنون عزیزم تو هم موفق باشی
قدرت درون کتاب فوقالعاده ایه..
موفق باشی و جاودان.. :دی
عکس کارت ملیتو هم بذار یکم دلخوشی کنیم.. خخ
:))
هنوز کامل نخوندم ولی با توصیف شما مشتاق تر شدم
عجب عجب :))) اتفاقا خیلی خوشگله :))

من پارسال کارت ملی رو گرفتم :)
موفق باشی :)
کارت ملی که بله,واسه هوشمند سازیش
البتههههه!!! من اولین بار بود که همون ساده اشو هم میگرفتم :)))
ممنون همچنین
آره بابا. تعطیل نکن. منم برگردم خونه باز مشکل بی اینترنتی و کم اینترنتی میاد سراغم. ولی می ذارم بمونه. هر وقت تونستم می نویسم.
چه خوبه آدم به چیزای خوب مثل تحصیل و ورزش عادت کنه و از نبودشون دلش تنگ بشه. موفق باشی ایشالا. بشی یه لیمو شیرین حسابی!
مرسی پرپرعزیزم
شمام موفق باشید
سلام. کامنتتو گذاشتم که بیام سر فرصت وبتو بخونم. 
سلام
بفرمایید
آفرین لیموی عزیزم. بری وب اومدنت هم برنامه ریزی کن. یک زمان مشخصی انتخاب کن تا زیاد درگیرش نشی.
چشم :-*
سلام
دیووووووووووووووونع...تو اینجا چیکار میکنی آخه؟
خوبی؟ دلم تنگ شده بود برات...
خوبه که اومدی اینجا...حالا راحت تر میتونی بنویسی...خخخ...ی جورایی داری مثل من میشی...وااااااااااااای نمیدونی منم چقدر واسه بعضی از مزاحما وبلاگمو عوض میکردم
عزیزدلم بیخیال درسات نشی ها...حسابی بخون....پرانرژی تر از قبل
من مطمئنم نتیجه زحمتاتو میگیری
سلااام سحررر!! کجا بودی تا حالا دخترجان؟.منم دلم تنگ شدد
اره میبینی تورو خدا؟ خودم هم گیج شدم دیگه :|
چشم میخونم,انشالله...
تو هم بخووون
چرا اسمم توی لینکات نیست؟
لازمه الان نشون بدم چقدر ناراحتم یا خودت میتونی درک کنی؟
اینو نگم تو گلوم میمونه: بیشهور
من معذرت میخوام بانو :|
الان لینکت میکنم,یادم میره
اخه ادرسهاتون توی بولدهام هستن
واااای نگو اون روزی که من رفتم واسه هوشمندی کارت ملی پدرم دراومد منم از8صبح تا14درگیر بودم... تا سه روز بعد هنوز خستگیش تو وجودم بود!!!
:)))
پس الان منو درک میکنی
ان شا الله موفق باشید
یاعلی
ممنونم همچنین
موفق باشی :)
ممنونم همچنین
من هنوز نرفتم سراغ هوشمند سازی کارت ملی
یعنی فرصت نکردم. وای باید خیلی سخت باشه!

تغییر دکوراسون خیلی خوبه تو روحیه ی آدم تأثیر خوبی میذاره
موفق باشی
اگه رفتید کتابی مجله ای چیزی با خودتون ببرید :)
اره خوبه!
ممنون همچنین
آره بابا چه کاریه که بری و نیای؟! رفتی حتما بیا!! :D
چشم :)
سلام ابجی گلم
خوبی
ان شاالله که همینطور تا اخرش خوب پیش بری:)
لیمو جونم من هر وقت میام وبلاگت هنوز اون مشکل رو دارم باید مسیر سیستان بلوچستان تا مشهد رو طی کنم:D
ولی از افغانستان هم باشه طی میکنم خدا حفظ کنه پریسا جونو!!!
سلام عزیزم
ممنوووون
جدا؟! یه بار دیگه واسه لینک امتحان کن اخه تنظیماتشو تغییر دادم
تغییر دکوراسیون هراز چند گاهی واقعا نیازه.
بله همینطوره
سلاااام لیموی شیرین :))
چطوووری عزیزم؟!
وااااای هوشمندسازی کارت ملی حسابی ادمو خسته میکنه منم کلللی درگیرش بودم...
ان شاالله که موفق باشی و کلللی پیشرفت کنی!بری که بترررکونی کنکورو *_*
دکور جدییید مباااارک:)))
سلاام عزیزم
ممنون خوبم تو چطوری؟
اره خیلی سخت بود اما گذشت خداروشکر
انشالله
ممنووووونم :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan