!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

5.بگذار عشق مال کسانی باشد که سفاهت عاشق پیشگی دارند نه من و تو! شجاعت عاقل بودن داریم انقدر که بدانیم وقتی که عشق از در می اید , رنج است که خروار خروار بر سر اوار میشود!

اگه به ساعت انتشار این پست نگاهی بیندازید متوجه میشوید که چهار صبح هست!!

اخر شب تصمیم گرفتم به جای اینکه این کتاب جذاب "عشقه" (توی پست قبل همین چندساعت پیش!معرفی کردم)هرروزم رو نصفه و نیمه کنه فقط یک روزم رو ازم بگیره!

باید بگم رمان کااملا با این رمانهای عاشقانه ی ابکی جدید! متفاوت بود و من محو ادبیاتش شدم

همین الان تموم شد

این پست رو نوشتم که از مهرنوش صفایی عذر خواهی کنم!

"خانوم مهرنوش صفایی عزیز از اینکه در پایان داستان شما را لعنت کردم پوزش میطلبم :-\ امیدوارم هرجا هستید دلتان شاد و تنتان سلامت باشد!" 

(مثلا به سبک خودشون نوشتم!)

صدبار من گفتم لیمو تو جوگیری نخون این رمانهای عاشقانه رو! کو گوش شنوا؟ این یکی قششششنگ نابودم کرد...الان چیزی که یادم میاد اینه که هی میرفتم زیر پتو و گریه میکردم

!!!! یادته لیمو؟؟یک هفته قبل میخندیدی میگفتی من چرا گریه نمیکنم؟! اینم گریه ی بی دلیلت

الان دیگه خیالم راحته که حالمو خودم میتونم خوب خوب کنم و دغدغه ای برای خوندنش ندارم , گاهی از حماقت پزشک ۳۰ ساله داستان حرص خوردم ,گاهی از بچگی ها و تجاربشون کلی پند گرفتم , در کل مفید بود!

"گریه کنم یا نکنم اخر ماجرا رسید/گریه کنم یا نکنم قصه به انتها رسید"

واقعا چقدر باکلاس تشریف دارید عذرخواهی میکنید:)
:)))
چی بگم!
رنج است که خروار خروار بر سر آوار میشود.........
اوهوم:-\
فیرول:
http://sobeh.blog.ir سلام لطفا وبلاگ جدیدمو دنبال کنید منم شمارا دنبال کردم
سلام
ادرس درسته؟!نیست که
فیرول:
http://sobeh.blog.ir سلام لطفا وبلاگ جدیدمو دنبال کنید منم شمارا دنبال کردم
سلام
ممنون
چشم
سعی میکنم بخونمش این کتابو
به هر حال ممنون از معرفیت
خواهش میکنم دوست عزیز:)
عذرخواهی جالبی بود! :)

کلا اهل رمان نیستم...
:)
برای تنوع و.سرگرمی خوبه
سلام
ممنون که این کتاب رو معرفی کردید
نویسنده محترم این کتاب در یکی از سایت ها توضیحی درباره رمان دادن که نظرشونو عینا براتون می گذارم. شاید برای شما و دوستان جالب باشه

"با سلام به همه ی دوستان خوبم 0عزیزانی که کتاب عشقه را مطالعه کردند و درباره ی آن نظر دادند 0 
دوستان خوبم کتاب عشقه بر اساس واقعیت نوشته شده ونرگس یادگاری که البته نام واقعی او تغییر یافته در دوران دانشجویی همکلاسی بنده بود 0 شخصیت نرگس باا تمام اشتباهات وگاه ساده دلی هایش واقعی بود وعشقی که زندگی و سرنوشتش را به بازی گرفت نه حاصل خیال پردازی من که محصول شخصیت خود او بود0اما سرگذشت نرگس به اینجا ختم نشد و تماس او با من بعد از هشت سال بهانه ای شد برای نوشتن کتاب عشقه 2 
به هر حال فارغ از همه ی معایب و محاسنی که کتاب داشت من به عنوان یک آسیب شناس رابطه و یک روانشناس, با سابقه 13 سال تحقیق و پژوهش متاسفانه این روزها با سرگذشت ها وشخصیت هایی به مراتب تامل برانگیز تر از عشقه و نرگس یادگاری مواجهم 0داستان هایی که قطعا جای برسی فراوان دارد که چرا در جامعه رو به رشد ما که در آن بانوان در بسیاری از موارد بر مردان پیشی گرفته اند باز شاهد مسایلی از این گونه ایم0 
در پایان باز هم از دوستانی که نظراتشان را برایم ایمیل ویا به شماره ی آخر کتاب ها پیامک میکنند سپاسگذارم0ادامه ی سرگذشت نرگس را میتوانید در کتاب عشقه 2 بخوانید البته اگر موفق شود از ارشاد مجوز بگیرد 0 
همدل با همه ی دوستانم -مهرنوش صفایی"
سلام عزیزم
من سایتشون رو دیدم,و متنشون رو راجع به کتاب عشقه۲ خوندم اینو ندیده بودم
خیلی ازش خوشم اومد,بخصوص اینکه واقعی هستش
هرچی گشتم عشقه ۲رو دانلود کنم پیدا نکردم!
عذرخواهی منو توی سایتشون هم میتونید ببینید!
فکر کنم پست بعدی هم راجع به عشقه بنویسم:-))
ممنونم از لطفت
آدم وقتی با خوندن کتاب گریه ش می گیره یه لحظه به خودش میاد و میگه چته؟! واسه چی گریه می کنی؟ من شخصا حس حماقت بهم دست میده اون لحظه!!!!!🙈
اره گاهی پیش میاد :-)))
حس فضو"لیمو" تحریک کردی که برم دنبال این رمان!! خدا بگم چیکارت کنه!!
پستاتو داره عقب گرد میخونم!! یعنی اول پست بالای اینو خوندم! خخخخ
:-))))) عجب خلاقیتی در نوشتن اسمم داشتیا ایول :-)))
بگو خدا شادترم کنه :-)))
همش هفت تا پسته از اول میخوندی راحت :-))
نه عقب گرد یه صفای دیگه داره!! خخخخخخخ
خدا خیلی شادت کنه!! :P
به به :)
مرررررسیییییی,امییین :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan