!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

3.به تو ای دوست سلام! همه اینجا خوبند,نی لبک میخواند!

بعد از دو روز بی خبری از همدیگه امشب یهو پیام داده :لیمو بیا بریم ازمون من اینطوری نمیخونم
(همون دو روز پیش بهش پیشنهاد ازمون دادم گفت لازم نیست)
گفتم سلام,باشه بزن بریم! گاج یا قلم چی؟!
 قرار شد من یکم راجع به گاج تحقیق کنم بعد تصمیم بگیریم.محافظه کار بودن هم عالمی داره!
رابطه من با این دوستم حدودا هفت سال میشه و درطی این مدت طولانی اصلا یادم نمیاد یک بار از هم دلخور شده باشیم,دلم میخواد این رابطه ی هفت ساله,هفتاد ساله بشه!! 
*هفته قبل کلاس بودیم,داداشم اومد دنبالم و من میدونستم که یک قرار کاری مهم داره اما داشتم با بلوتوث!!! واسه همین دوستم دوتا مستند میفرستادم(shareitاش خراب بود,منم زاپیا نداشتم!) هی داداشم گفت لیمو سوار شو,هوا گرمه,عجله دارم...هی من خندیدم گفتم سوار نمیشم صبر کن این فیلمها ارسال شه.دوستم هم گفت برو!اما نرفتم(گاهی اوقات لجباز میشم و اصلا خوب نیست) یهوووو!دیدم ماشین با سرعت باد رفت!!! 
بله من تنها موندم و واسه اینکه اونجا تو خیابون مزاحمتی نداشته باشیم با دوستم تا خونشون قدم زدیم...بعدش هم پدر همیشه صبورم اومد دنبالم!
حالا چهار روز شده که من و داداش با هم حرف نزدیم,یا اگه زدیم(در صورت لزوم) به همدیگه نگاه نکردیم :) یکی نیست بره بهش بگه میدونم عاشقمی منم عاشقتم!! :))
*عرفه خوندم,خوب بود...!
هرروزی که تلاش کردی و به ارزوهات نزدیکتر شدی,هرروزی که لبت خندون بود و لبخند رو به لبی هدیه کردی همون روز عیده, امیدوارم فرداتون هم عید واقعی باشه :)
*بازم دارم میشم همون لیمویی که دنیاشو خودش ساخت و درخشید , بازم تو پیله تنهایی خودم میخوام اونقدر تلاش کنم که از نو پروانه بشم! وقتی خود خودمم,وقتی لیموی واقعی ام حالم خوبه,عاشقم,یه عاشق بی مخاطب!

سلام لیمو جان. منم عاشق تنها برادرمم. ولی تا حالا بهش نگفتم چقد دوسش دارم. وقتی هر دو مجرد بودیم خیلی اذیت می کردیم همو. مخصوصا اون منو. ولی بعد ازدواج و دور شدنم ازش فهمیدم چه نعمتیه برادر. پشتیبان خواهره واقعا. بهش بگو حتما. 
سلام
من بهش ابراز علاقه میکنم گه گاهی :) اره واقعا خیلییییی نعمت بزرگیه خداروشکر بخاطر بودنش
پرپرجان ادرست کوووو؟؟؟؟؟:-\
لیمو تخلصتونه؟!
 :)))
تخلص؟!!!!
خیر.اسمم هست
:)
لیمو خنده داره؟!
سلام 
یادش بخیر ! یه زمانی باید با مادون قرمز فایل میفرستادی ، گوشیا رو می چسبوندی به هم که زورکی یه فایل 1 مگی رو بفرستی
 پیشرفت علم خوب است :دی

ایضا قلم چی :دی

سلام
اره یه چیزهایی یادمه :)
عالیه اصن علم :)
چشم!
منم داداش بزرگ میخاممممم :-(
برای انتخاب آزمون به برنامه اش ، مثلا چندوقت به چند وقت آزمون میدی ، انکه چجوری مباحث رو پخش کرده تو آزمون ها و چه حجمی رو هر دفعه آزمون میدی ، تعداد افراد شرکت کننده ، سطح سوالا رو در نظر بگیر :-)
نمیتونم بهت دروغ بگم! داشتن داداش بزرگ یه خوشبختی بزرگه واقعا
الهی الهی
اینا رو بررسی کردم,گزینه دو اصلااا خوب ند به نظرم.قلم چی خوب بود
مریم بودجه بندی گاج رو پیدا نمیکنم تو اینترنت,ینی نیست؟؟؟
دم داداشت گرم :)))
مرررررریم!! تو طرفدار من بااش :))
اسمتون؟
ن اگه اسمتون باشه ابدا خنده دار نیست...
ولی جالبه :)
اره اسمم :))
دوست داشتی هم کلی ازش بخند من با شادی مشکلی ندارم :)
ممنون
روی گزینه ی دو هم تحقیق کنید.
سوالاش تقریبا شبیه کنکوره
راستی عیدتون مبارک
سوالاش خوبه اما حجم درسها خیلی کمه مرور نمیشن
ممنون عید شما هم مبارک
بسیار خوب :)
:)
سلام لیمو عزیز
ببخشید عزیزم من یادم نیست پیامتون را و پیدایش نکردم💐
در خدمتم بفرمایید دوست عزیزم🌹☺💐
سلام
احتمالا نیومده بوده
سلام عزیزم
خودتی عزیزم؟ الان وبت رو خوندم متوجه شدم دوست عزیزم هستید 😘
مرسی برای آدرس عزیزم خیلی ممنونم لیمو جونم💛💟💚
با افتخار لینکتون را به لینک دوستانم اضافه مینمایم عزیزم💐
موفق باشی لیمو عزیزم💐😘🌹

سلام عزیزم
ممنووووون
سلام لیمو عزیز
من چند بار امتحان کردم که پیوند وبلاگتون رو به پیوندهای وبلاگم اضافه کنم و ثبت کردم اطلاعات را ولی در وبلاگم نمایش داده نمیشه نمیدونم چرا ، ببخشید عزیزم من سعی کردم ولی نشد 💐🌹😘🌹💐
سلام عزیزم
من گفتم چرا نیومدی منتظرت بودم :)
فدای سرت چیز خاصی نیست 
 سلام لیمو جانم. همیشه شاد باشی دخترک شاداب.
سلام عزیزم
ممنونم
سلام
دنبالتون کردم
دنبالم کنید
سلام
چشم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan