!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

1.بسم الله الرحمن الرحیم...شروع میکنیم :)

سلام

بیان شد چهارمین وبلاگم , به لطف چند مزاحم بیکار!

امیدوارم این اخرین وبلاگی باشه که میسازم

اینطور که خوندم میتونم مطالب وبلاگهای قبلیمو منتقل کنم اینجا,درسته؟ بسی شاد شدم! و هروقت برم سراغ سیستم اینکارو میکنم چون با گوشی نمیشه


امروز اصلا نمیتونستم درس بخونم , فکرم مشغول نبود اما تمرکز نداشتم , دو ساعت زیست خوندم فقط ...البته تا الان!

رفتم میگم مامان شما توی حال من دخیلی که نمیتونم بخونم! میگه اصلا به من فکر نکن حواست به درست باشه

از این که بهش بگم عاشقتم خیلی زیاد! و وقتی از دایی دلخوری و الان تو فکری من نمیتونم بی تفاوت باشم ناتوانم! نمیتونم ابراز علاقه کنم

بنابراین بهش میگم مگه میشه تو یک خونه زندگی کنیم و کاری به هم نداشته باشیم؟ زودتر برگرد به حالت سابقت لطفا!

√دارم دنبال یک اسم زیبا میگردم! که اینطوری بی نام و نشان نباشم..اما دریییغ از یکی که به ذهنم بیاد! 

سلااااااااام و صد سلاااااااام به به خونه نو مبارک. 
ممنون بابت آدرس
سلام عزیزم
ممنون
عزیزم من نشناختم یعنی نمدونم کی هسی ؟!؟
:))
خوش اومدی به بیان :-*
امکاناتش بیشتر از باقی سرویس دهنده هاست ;-) منکه دوستش دارم ، 
امیدوارم موندگار شی 
ممنون عزیزم
اره دارم کم کم یاد میگیرم, یکم با بقیه اشون متفاوته واسه همین راه نیفتادم هنوز :)) 
انشالله
سلام
خونه جدید مبارک
اما اونجا که رمزی می نوشتی بازم مزاحمت؟


سلام
ممنونم
اره , هر دفعه یه وب میسازن حالا یا به عنوان دختر یا پسر ...ومیان درخواست رمز میدن
جالب هم اینجاست وقتی میرم وبشون ارشیوش دو ماهه یا یک ماهه هست!!!
این کار ادامه دار بود تا رمزو پیدا کنن
به هرحال اینجا بدون رمزه راحتتره,از قایم شدن بدم میاد :-\
همون موقع حدس زدم تویی هاااااا.....
خودت برام کامنت گذاشتی...
:-P
مرسی بابت ادرس:)
+خیلی استعدادی در زمینه ی انتخاب اسم چه اسم بلاگ و چ اسم مستعار ندارم وگرنه کمکت میکردم:)اسم امیلی خوبه..فیلمش رو دیدی؟
+امیدوارم اینجا مزاحمتی واست ایجاد نکنن.واسه ارشیوت هم رمز بذار
نه ندیدم متاسفانه
ممنون عزیزم
واسه ارشیو؟چطور و.چرا؟
اینجوری اگه اتفاقی بلاگت رو ببینن از روی ارشیوت بلاگت رو نمیشناسن
+اسمت قشنگه..من عاشق لیمو ترشم^…………^
ارررره
اگه شد حتما اینکارو میکنم
ممنون عزیزم :)
وبلاگ نو مبارک! ایشاا... قدمش خوش باشه! :D
حالا اینو لینک کنیم یا واسه اینکه مزاحما پیدات نکن لینک نکنیم؟!
ممنون عزیزمممم
هرطور مایلی :)
البته باعث افتخاره لینک شم :)
سلااااام
وب جدید مباااارک عزیزززم :))
ان شاالله اینجا هیچ مزاحمی اذیتت نکنه :)
سلااام
مرسییییی :-*
انشالله:-)
موفق باشی
خیلی ممنون . خوش اومدین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan