!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یازدهمین

سلاااام :)

خووووبم!خداروشکر.شما خوبید؟

دیروز سوالهای کنکور 95 رو نگاه میکردم که سر درد گرفتم حسااابی! مسکن هم خوردم خوب نشد...امروز هم که بیدار شدم هنوووز درد داشت تا همین الان که خوب شدم!

دارم به این فکر میکنم که اگه اینطوری باشم تا یک ماه بعد از کنکور خودم بستری ام که :)))

+دیروز توی راه برگشت از کلاس زبان دخترداییم س  منو دید و به زور!!!! برد خونشون

انگار توی نه گفتن باز مشکل پیدا کردم!! :-)

درسهای امروز هنوز تموم نشده که عقب افتاده های دیروزو جبران کنم

...خببببب!!! چیزی که باعث شد بیام اپ کنم ماجرای امروز بود

مامان و بابا رفته بودن ف  رو ببرن فرودگاه منم موندم خونه که درس بخونم! باز هم همون مشاوره تماس گرفت و این دفعه جوابشو دادم.

+جودیا جان معدلت چند شد؟

_۱۹/۳۰

+افرین.خب شما با استاد x اشنایی؟

_بله . ایشون فوق العاده هستن

+تا حالا با موسسه ما کار کردی؟

_خیر

+خب حالا نمره نهایی ریاضیتو بهم بگو

_۲۰

+افرین...اووممم فیزیک چطور؟

_ ۱۹

………بقیه درسها هم به همین ترتیب!!با همین نمره ها

_خب جودیا جان با توجه به همکار بودنمون میخوام با تو و پدرت هم زمان صحبت کنم

تا اومدم بگم خونه نیستن اومدن!!!! منم رفتم و صداشون کردم

نیم ساعت ایشون توضیح میدادن و ما تایید میکردیم

چند تا سوال ترکیبی و سخت هم البته از نظر خودشون از من پرسیدن و منم جواب رو توضیح دادم!! دیگه میدانی نبود که صحبت کنن! گفتن شما هرچقدر هم ترکیبی بخونی نهایتا ۳۰% سوالاتو جواب میدی! :|

حالا من همه سوالاتشونو جواب داده بودما!!!

بعد هم قرار شد ما فکرهامونو بکنیم و ایشون دوباره تماس بگیرن واسه سفارش لوحهای اموزشی!!!

√من اگه نخوام باید کی رو ببینم؟! دست از سرم برنمیدارن....!

این دومین موسسه هست که تماس گرفته

حالا ایشون خیلی عالی بودن و فقط مشاوره دادن

موسسه قبلی میگفت شما حق نداری به پزشکی فکر کنی وقتی داری بدون کلاس و لوح با تلاش خودت پیش میری!!!!!!! مگه داااریم؟!؟!؟! تا یک هفته افسردگی داشتم :)

ظاهرا اینها میگن که با توکل به خدا+تلاش و پشتکار+برنامه ریزی+محیط ارام و خانواده+منابع خوب =موفقیت ناموجود!!!!!!

√شاید مبحث احتمال رو سفارش دادم!

سلام،منم یه زمانی این مشاورا بهم زنگ میزدن نیم ساعت گپ میزدن تا بگن ما خوبیم، ما فلانیم، برو فکراتو بکن😂😂

خاطره قشنگی هست، هرچند مال چند سال پیشه:) ولی قشنگ بود🌹

سلام
:))))) من چقدر بزرگ شدم :))) پستمو خوندم جالب بود
مرسی یاداوری کردین
امان از دست اون مشاورا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan