!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چهارمین مطلب جودیا

سلااام

خوبید؟؟

امروز ساعت نه از خواب بیدار شدم!! به جای خوندن هم بیشتر تست زدم

مثل روزهای قبل از خودم راضی نیستم اما خب کلا خوب بود خداروشکر

...یه خبر نسبتا بدددد!!

یه مدرسه نمونه خیلی خوب هست..دوست داشتم پیش دانشگاهیمو اونجا بگذرونم..ازمون ورودی از همه کتابهای پایه دوم و سوم داره...بین صدها نفر داوطلب فقط سه نفرشون رو میخوان!!!!!

ازمون ماه بعد هجدهم هست...یعنی من میتونم یکی از اون سه نفر باشم؟؟؟

اخه از دبیرستانی که این سه سال اخیر رو توش گذروندم بیزار شدم..حس بدی بهم میده

دعا کنید قبول شممممم

میدونم که تا اون موقع کتابهام تموم نمیشن اخه حجم زیادیهههه،اونم واسه منی که تستی کار نکرده بودم و الان اومدم سراغ کتاب تستهام...

اما درکل نمیخوام به اون ازمون فکر کنم و از کنکوری بودن خارج شم و بخوام تند تند کتابهارو تموم کنم فقط،من تا پایان شهریور واسه خوندنشون وقت دارم و کیفیت رو فدای کمیت نمیکنم :)

++ یه نکته خووووب!!! من از اون دانش اموزهام که امروز سه تا کتاب کار تستی خوندم،از سه تا درس متفاوت،و توی دوتا از این کتابها اشتباه علمی پیدا کردم!!! ایمیل دادم به مولف های کتابها و فکر میکنم اسمم هم به عنوان کسی که در ویرایش کمک کرده اول کتاب ثبت شه!!

+خانوم جودیا ابوت و... در ویرایش ما را همیاری کردند :)))

درسته چیز خاصی نیست اما من اینو نقطه عطفی در تحقق رویاعا و اهدافم میبینم :)

اینو بگم که این کتابها از منابع رده اول هستن!

+فردا یه روز عاااالیه به امیدخدای مهربون:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan