!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دومین مطلب جودیا

سلام

امروز شروع کردم!

از هشت صبح...

خوندم استراحت کردم و خوندم و خوندم و خوندم تا یک ساعت پیش!

درسهای تخصصی رو ک میخونم خلاصه نویسی میکنم

و در پایان روز درسهای عمومی که خوندمو تست اموزشی میزنم که جنبه مرور داشته باشه و درسهای تخصصی هم خلاصه هامو مرور میکنم تا وقتی که یه فصل تموم شه و بعد شروع کنم به تست زدن،چون تموم کردن یه فصل زیست "مثلا" برابر با خوندن دو سه درس معارف "اینم مثلا" هست

از خودم راضی بودم امروز..فقط دوتا نکته

۱.حجم درسهایی که میخونمو بیشتر کنم

۲. موقع درس خوندن یهو یاد ارزوم نیفتم!!! .

.

.

وای خدای من! یعنی میشه که رشته مورد علاقه ام (***) قبول شم؟؟ تلاشمو میکنم

پ.ن: صبحا که بیدار میشم دو صفحه ترجمه و شبها هم که میخوام بخوابم براساس میزان خواب الود

ی و خستگی و ... بیشتر از دو صفحه ترجمه قران میخونم...بهم ارامش میده و نظمم رو افزایش

به امید یه فردای بهتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan